Lounasravintolat

Anonyymi

Täällä oltaisiin kaveriporukalla tulossa parin viikon työkeikalle lappeenrantaan. Osaisiko ihmiset avustaa ja kertoa hyviä lounaspaikkoja mitä teiltäpöin löytyy. Kiitokset jo etukäteen!

20

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis eikö työmiehet osaa kaupasta ostaa ruokaa? Yleensä tavan haalariukot ostaa paistopisteestä lihiksen ja limsapullon. Kahvia huoltoasemalla.

    • Anonyymi

      Torin laidalla on yks kiva/hyvä paikka. En muista sen nimeä. Torin laidalla on myös kiva kahvila, josta saa pientä purtavaa, sen nimi muistaakseni Aleksandria.
      Lähellä toria Snellmaninkadulla El'Si-niminen paikka, siellä on lounasnoutopöytä, saa syödä niin paljon kuin jaksaa.

      • Anonyymi

        Se on Aleksandra ja sieltä saa lounastakin. Kauppakadulla Con amore.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Aleksandra ja sieltä saa lounastakin. Kauppakadulla Con amore.

        Alexsandra myy naisten alusasuja joten noille duunarihinttareille oikee mesta!


    • Anonyymi

      Ei täällä Lappeerannassa nuo ruokapaikatkaan kovin häävejä ole, niiin kuin ei monet muutkaan paikat, mutta yksi valon pilkku on jos tykkää kiinalaiseta ruuasta isossa-kristiinassa on todella maukas lounas.

      • Anonyymi

        Siis työporukalle! Ihan varmasti löytyy häävi ruokapaikka.


      • Anonyymi

        Siulla ei vaan rahat riitä, ku vähemmän hääveihin paikkoihin.


    • Jos ripulin haluatte käykää syömässä. Muuten lähtekää pois tai muututte pers aukoksi

    • Anonyymi

      Ihan asiallisesti esim. Saimaan Helmi ja Auto-Killan Disas.

      • Anonyymi

        Auto-Killan Disas? Auto-Kilta ei taida harjoittaa ravintolatoimintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto-Killan Disas? Auto-Kilta ei taida harjoittaa ravintolatoimintaa...

        Käypä yläkerrassa katsomassa.


    • Anonyymi

      The Kitchen ehdottomasti paras. Muita hyviä Don Papa, My Bakery, Aleksanteri ja Aleksandra.

      • Anonyymi

        Jos olette lähellä satamaa, menkää ihmeessä Kasinolle lounaalle. Siellä on aina erittäin hyvät ruuat. Netistä näette viikon ruokalistan. Saimaan Helmi on myös erinomanen paikka ja auton saa hyvin parkkeerattua pihalle. Aivan keskustassa The Kitchen- ravintolaa voin myös suositella. Siihen on vaan ehkä vaikea saada autolle parkkipaikkaa, ellei vie Iso-Kristiinan alakertaan parkkihalliin. Tervetuloa Lappeenrantaan!


    • Anonyymi

      Alanya hyvä paikalla ja edullisna ruoka ja hyvä. Aina raikkas salatti ja palvelun nopea saa. Auto saa ihan lähillä että hyvin se myös kyllä.
      Minä ja perrhe aina tykätän kyllä käydään.

      • Anonyymi

        taitaa ravintolan omistaja olla kirjottanut kun noin huono suomi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa ravintolan omistaja olla kirjottanut kun noin huono suomi :D

        Sarkasmi on taitolaji ;)


    • Anonyymi

      Saimaan helmi on kyllä hyvä, casino hieman ylimainostettu ei oikein vakuuta ja onhan se satama alue vähän kuollut paikka.

    • Anonyymi

      Täältä myös ääni Saimaanhelmelle.

    • Anonyymi

      Lalo on mielestäni hyvä. Hinta laatusuhde kohdallaan

    • Anonyymi

      Suosittelen Linnoituksessa olevaa Kehruuhuone ravintolaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe