Täällä oltaisiin kaveriporukalla tulossa parin viikon työkeikalle lappeenrantaan. Osaisiko ihmiset avustaa ja kertoa hyviä lounaspaikkoja mitä teiltäpöin löytyy. Kiitokset jo etukäteen!
Lounasravintolat
20
54
Vastaukset
- Anonyymi
Siis eikö työmiehet osaa kaupasta ostaa ruokaa? Yleensä tavan haalariukot ostaa paistopisteestä lihiksen ja limsapullon. Kahvia huoltoasemalla.
- Anonyymi
Torin laidalla on yks kiva/hyvä paikka. En muista sen nimeä. Torin laidalla on myös kiva kahvila, josta saa pientä purtavaa, sen nimi muistaakseni Aleksandria.
Lähellä toria Snellmaninkadulla El'Si-niminen paikka, siellä on lounasnoutopöytä, saa syödä niin paljon kuin jaksaa.- Anonyymi
Se on Aleksandra ja sieltä saa lounastakin. Kauppakadulla Con amore.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Aleksandra ja sieltä saa lounastakin. Kauppakadulla Con amore.
Alexsandra myy naisten alusasuja joten noille duunarihinttareille oikee mesta!
- Anonyymi
Ei täällä Lappeerannassa nuo ruokapaikatkaan kovin häävejä ole, niiin kuin ei monet muutkaan paikat, mutta yksi valon pilkku on jos tykkää kiinalaiseta ruuasta isossa-kristiinassa on todella maukas lounas.
- Anonyymi
Siis työporukalle! Ihan varmasti löytyy häävi ruokapaikka.
- Anonyymi
Siulla ei vaan rahat riitä, ku vähemmän hääveihin paikkoihin.
Jos ripulin haluatte käykää syömässä. Muuten lähtekää pois tai muututte pers aukoksi
- Anonyymi
Ihan asiallisesti esim. Saimaan Helmi ja Auto-Killan Disas.
- Anonyymi
Auto-Killan Disas? Auto-Kilta ei taida harjoittaa ravintolatoimintaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto-Killan Disas? Auto-Kilta ei taida harjoittaa ravintolatoimintaa...
Käypä yläkerrassa katsomassa.
- Anonyymi
The Kitchen ehdottomasti paras. Muita hyviä Don Papa, My Bakery, Aleksanteri ja Aleksandra.
- Anonyymi
Jos olette lähellä satamaa, menkää ihmeessä Kasinolle lounaalle. Siellä on aina erittäin hyvät ruuat. Netistä näette viikon ruokalistan. Saimaan Helmi on myös erinomanen paikka ja auton saa hyvin parkkeerattua pihalle. Aivan keskustassa The Kitchen- ravintolaa voin myös suositella. Siihen on vaan ehkä vaikea saada autolle parkkipaikkaa, ellei vie Iso-Kristiinan alakertaan parkkihalliin. Tervetuloa Lappeenrantaan!
- Anonyymi
Alanya hyvä paikalla ja edullisna ruoka ja hyvä. Aina raikkas salatti ja palvelun nopea saa. Auto saa ihan lähillä että hyvin se myös kyllä.
Minä ja perrhe aina tykätän kyllä käydään.- Anonyymi
taitaa ravintolan omistaja olla kirjottanut kun noin huono suomi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa ravintolan omistaja olla kirjottanut kun noin huono suomi :D
Sarkasmi on taitolaji ;)
- Anonyymi
Saimaan helmi on kyllä hyvä, casino hieman ylimainostettu ei oikein vakuuta ja onhan se satama alue vähän kuollut paikka.
- Anonyymi
Täältä myös ääni Saimaanhelmelle.
- Anonyymi
Lalo on mielestäni hyvä. Hinta laatusuhde kohdallaan
- Anonyymi
Suosittelen Linnoituksessa olevaa Kehruuhuone ravintolaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473