Hei, onko kenelläkään kokemuksia Merihelmen kennelistä Tampereelta?
Cotton de tulear kennel
6
3015
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/1206372/coton-de-tulear paina ctrl f
- kirjoita hakuun "merihelmen" niin saat jo jotain.
Yrityksen perustiedot
Y-tunnus: 1984522-2 (YTJ)
Yhtiömuoto: Yksityinen elinkeinonharjoittaja (YTJ)
Toimiala: Muualla luokittelemattomat henkilökohtaiset palvelut (96090) (YTJ)
Toimialakuvaus: Koirien -ja kissojen kasvatus sekä hoito. (Kaupparekisteri)
Kotipaikka: TAMPERE (YTJ)
Yrityksen kieli: suomi (YTJ)
- Itse en ottaisi yritykseltä koiraa, sillä jos pitää yritys laittaa pystyyn pentujen takia, pentuja yleensä sitten riittää joka kyläläiselle..
https://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoirat.aspx?Id=1ejqgpemlri5ejye5mz1kzxz&Sivu=K&Sort=1&R=283&Nimi=merihelmen&Kotimaiset=0
- Jalostustietonetin mukaan pentuja yli 600. Määrä ei ole laadun tae ja sen huomaa myös yhdistelmistä, Ihan bisnekselle kennelin toiminta vaikuttaa näin minuutin googlettelulla, vai rakkausta rotuunko? - Anonyymi
Kaikki sellaiset kennelit, joiden kokonaispentumäärä liikkuu lähempänä tuhatta kuin sataa ja jotka myyvät toiminimellä, unohtaisin. Puhumattakaan viiden pentueen vuositahdista. Määrä ei kerro laadusta...
- Anonyymi
Meillä aikanaan täältä hankittu pentu. Vieroitettiin liian aikaisin… Nyky tilanteesta en osaa sanoa mutta sillon 10 vuotta sitten talossa oli jo monta pentuetta eri roduilta, hieman silloin jo mietitytti.
- Anonyymi
Nostit vanhan ketjun vain mustamaalataksesi?
Miksi otit liian varhain vieroitetun pennun?
Trolleista on tehty ilmianto.
- Anonyymi
Aika jännä kun ihan tosiasioita täältä poistellaan. Ihan tiedoks siis vaan kaikille jotka lukee tätä ketjua niin kyseessä siis pentutehtailija ja omalla kokemuksella voin sanoa, että syntyy pentuja joilla suurella todennäköisyydellä ongelmia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381