Rikosilmoitus 6kpl poliisia

Pahoinpitely, huumeiden kätkentä sekä huumausainerikos ja muutenkin asiaton käytös.
vapaudenriisto 9 tuntia .

Katsotaan mihin etenee , oma veikkaus on = Väärinymmärrys minun puoleltani.

:D

236

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      älä ole murheissas. nissani ohittaa sinutkin ylpyrässä sumutusvalot päällä. vakonopeussuristin olkoon kanssasi

      • En ole muusta murheissain kuin mädistä, sadistisista poliisivoimista Joensuussa.


    • Anonyymi

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Kyllä se on hyvä, että rikolliset saavat ansionsa mukaan. HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA

      • Se on hyvä että tällaiset Joensuun "jari aarniot" tulee esille , ei siinä että he saisivat jotain muuta kuin palkallista lomaa maksimissaan näistä rikoksistaan "rangaistukseksi " mutta tuollainen järjestäytynyt rikollisuus valtion puolesta on mielestäni erittäin mautonta.
        Lisäksi tämän laitoin siksi tänne että jos sattuvat aloittamaan uhkailun niin onpahan hiukan vastusta ja todistusta.
        Naura naura lammas vaan :)


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Se on hyvä että tällaiset Joensuun "jari aarniot" tulee esille , ei siinä että he saisivat jotain muuta kuin palkallista lomaa maksimissaan näistä rikoksistaan "rangaistukseksi " mutta tuollainen järjestäytynyt rikollisuus valtion puolesta on mielestäni erittäin mautonta.
        Lisäksi tämän laitoin siksi tänne että jos sattuvat aloittamaan uhkailun niin onpahan hiukan vastusta ja todistusta.
        Naura naura lammas vaan :)

        Olet sitten vaihtanut nimimerkkiä. Taannoinhan itkit että poliisit olivat vieneet putkaan torin grillikioskilta. Taidat olla pykäläkujan kantiksia? Miten ne pahat poliisit osuvatkin aina juuri sinun kohdallesi sinua sortamaan? Kyllä yhtä miestä osaa koetella...


      • Kyse ei ole itkusta vaan rikosilmoituksesta.
        Mukavaa puuhastelua eikä oikeastaan muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten vaihtanut nimimerkkiä. Taannoinhan itkit että poliisit olivat vieneet putkaan torin grillikioskilta. Taidat olla pykäläkujan kantiksia? Miten ne pahat poliisit osuvatkin aina juuri sinun kohdallesi sinua sortamaan? Kyllä yhtä miestä osaa koetella...

        Siitäpä se vapaudenriisto 9 t sekä pahoinpitely tuleekin johon löytyy näyttö.
        Pykäläkuja? En tiedä mitä paikkaa tarkoitat.
        Eikä minua sorra kukaan vaan puutun epäkohtaan ja poliisin mielivaltaan puuhasteluna.
        Ole lammas ennakkoluulojesi kanssa vaan rauhassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten vaihtanut nimimerkkiä. Taannoinhan itkit että poliisit olivat vieneet putkaan torin grillikioskilta. Taidat olla pykäläkujan kantiksia? Miten ne pahat poliisit osuvatkin aina juuri sinun kohdallesi sinua sortamaan? Kyllä yhtä miestä osaa koetella...

        Mene vaikka ostamaan black friday roskaa ja tyydytä tyhjiötäsi sillä ;)


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mene vaikka ostamaan black friday roskaa ja tyydytä tyhjiötäsi sillä ;)

        Hyvä on ostella kun rahaa. Raha antaa vapauden ostaa vaikka BF roskaa jos itse haluaa.
        Mutta jos rahaa ei ole niin pysty ostamaan BF roskaa eikä mitään muutakaan vaikka haluaisikin.
        Silloin voi vain tehdä jotakin itsensä hyväksi tai sitten lähteä torille häiriköimään ja joutua hankaluuksiin poliisin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on ostella kun rahaa. Raha antaa vapauden ostaa vaikka BF roskaa jos itse haluaa.
        Mutta jos rahaa ei ole niin pysty ostamaan BF roskaa eikä mitään muutakaan vaikka haluaisikin.
        Silloin voi vain tehdä jotakin itsensä hyväksi tai sitten lähteä torille häiriköimään ja joutua hankaluuksiin poliisin kanssa.

        Roinalle kun ei ole tarvetta , riittävästi on hyvä .
        Ei häiriköidä kannata mutta asioista tulisi pystyä puhuman oli se sitten mikä hyvänsä ilman että käännetään pää pois ja kieltäydytään katsomasta.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Roinalle kun ei ole tarvetta , riittävästi on hyvä .
        Ei häiriköidä kannata mutta asioista tulisi pystyä puhuman oli se sitten mikä hyvänsä ilman että käännetään pää pois ja kieltäydytään katsomasta.

        Asiassa ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin se että on mieluisaa huomata että poliisi hoitaa työnsä ja poistaa häiriköt kaduilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiassa ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin se että on mieluisaa huomata että poliisi hoitaa työnsä ja poistaa häiriköt kaduilta.

        Toivotaan että sinutkin tullaan hakemaan kesken ruokakaupassa käynnin ilman syytä niin tiedätpähän sitten miltä tuntuu .


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Toivotaan että sinutkin tullaan hakemaan kesken ruokakaupassa käynnin ilman syytä niin tiedätpähän sitten miltä tuntuu .

        Älä nyt höpötä! Ei ketään ilman syytä poliisit vie. Jos sekoan ruokakaupassa ja alan häiriköimään niin tottakai poliisit minutkin hakee. Miksi ei hakisi? Sehän on heidän tehtävänsä. Minusta he tekevät oikein hyvää työtä.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Se on hyvä että tällaiset Joensuun "jari aarniot" tulee esille , ei siinä että he saisivat jotain muuta kuin palkallista lomaa maksimissaan näistä rikoksistaan "rangaistukseksi " mutta tuollainen järjestäytynyt rikollisuus valtion puolesta on mielestäni erittäin mautonta.
        Lisäksi tämän laitoin siksi tänne että jos sattuvat aloittamaan uhkailun niin onpahan hiukan vastusta ja todistusta.
        Naura naura lammas vaan :)

        Kyllähän toki jari aarniot esille tulevat ja ovat tulleetkin ja sehän on jo esimerkki että poliisin toimia tarvittaessa tutkitaan ja niihin puututaan.
        Mutta poliisin suorittama normaali järjestyksenvalvonta ja siihen liittyvät poliisin toimet eivät nyt millään mitalla kyllä tee heistä jari aarnioita.
        Lisäksi on aika arveluttavaa jos virkaansa hoitavia poliiseja joku sanoo järjestyneen rikollisuuden jäseniksi, siitähän saattaa joutua vastuuseen ja on lisäksi erittäin mautonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt höpötä! Ei ketään ilman syytä poliisit vie. Jos sekoan ruokakaupassa ja alan häiriköimään niin tottakai poliisit minutkin hakee. Miksi ei hakisi? Sehän on heidän tehtävänsä. Minusta he tekevät oikein hyvää työtä.

        Ilman syytä ellei ilman henkilötodistusta kulkeminen ole Suomessa rikos , näemmä ainakin vangitsemisen ja pahoinpitelyn saa silloin suorittaa.
        Sitten jos sinut haetaan kaupasta ilman syytä putkaan URPO!
        Onko Joensuulainen tapa vääristellä asioita ihan tahallaan?
        Toivottavasti ei !


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ilman syytä ellei ilman henkilötodistusta kulkeminen ole Suomessa rikos , näemmä ainakin vangitsemisen ja pahoinpitelyn saa silloin suorittaa.
        Sitten jos sinut haetaan kaupasta ilman syytä putkaan URPO!
        Onko Joensuulainen tapa vääristellä asioita ihan tahallaan?
        Toivottavasti ei !

        No äläpä sitten vääristele. Jos häiriköit julkisella paikalla ja et kykene todistamaan henkilöllisyyttäsi poliisin sitä tiedustellessa niin mitä muuta poliisi olisi voinut tehdä kuin ottaa sinut kiinni yleisen järjestyksen turvaamiseksi ja henkilöllisyytesi selvittämiseksi?
        Minä en häiriköi ja minulla on aina henkilötodistuskín mukana, ei poliisit minua eikä ketään muutakaan ilman syytä kiinniota. Ja jos annan siihen syytä niin hyvä vain jos korjaavat pois kuleksimasta, siitähän me veronmaksajat heille palkan maksamme. URPO!


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ilman syytä ellei ilman henkilötodistusta kulkeminen ole Suomessa rikos , näemmä ainakin vangitsemisen ja pahoinpitelyn saa silloin suorittaa.
        Sitten jos sinut haetaan kaupasta ilman syytä putkaan URPO!
        Onko Joensuulainen tapa vääristellä asioita ihan tahallaan?
        Toivottavasti ei !

        Ei sinua vangittu vaan otettiin kiinni. Kiinniotto max. 24 tuntia.
        Tuona aikana pidätettävä jos on aihetta.
        Pidätysaika 3 vrk sisältäen kiinniotettuna olo ajan.
        Pidätysaikana haettava oikeudelta vangitsemista jos siihen katsotaan olevan aihetta.
        Sinä olit vain 9 tuntia kiinniotettuna häiriköintisi takia.
        Että äläpä puhu sontaa ja suurentele asioita.
        Ketään ei suomessa edes kiinnioteta ilman syytä, katso peiliin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän toki jari aarniot esille tulevat ja ovat tulleetkin ja sehän on jo esimerkki että poliisin toimia tarvittaessa tutkitaan ja niihin puututaan.
        Mutta poliisin suorittama normaali järjestyksenvalvonta ja siihen liittyvät poliisin toimet eivät nyt millään mitalla kyllä tee heistä jari aarnioita.
        Lisäksi on aika arveluttavaa jos virkaansa hoitavia poliiseja joku sanoo järjestyneen rikollisuuden jäseniksi, siitähän saattaa joutua vastuuseen ja on lisäksi erittäin mautonta.

        Voi kuule tietäisitkin mitä jää pimentoon.
        Nuuskaa diilataan ja hormonit liikkuu poliisivoimissa aikalailla.
        No minut otettiin autoon väkivalloin koska sanoin että minulla ei ole henkilöpapereita mukana, sinulle se kai sitten on normaalia?
        Minulle ei!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No äläpä sitten vääristele. Jos häiriköit julkisella paikalla ja et kykene todistamaan henkilöllisyyttäsi poliisin sitä tiedustellessa niin mitä muuta poliisi olisi voinut tehdä kuin ottaa sinut kiinni yleisen järjestyksen turvaamiseksi ja henkilöllisyytesi selvittämiseksi?
        Minä en häiriköi ja minulla on aina henkilötodistuskín mukana, ei poliisit minua eikä ketään muutakaan ilman syytä kiinniota. Ja jos annan siihen syytä niin hyvä vain jos korjaavat pois kuleksimasta, siitähän me veronmaksajat heille palkan maksamme. URPO!

        Mitäköhän minä häiriköin?
        Annoin reklaamaation grillin pitäjälle asiallisesti ja sitten kutsui kovistelijat paikalle minulle uhoamaan.
        Minä pyysin poliisit paikalle hemmetti.
        Ettäkö jos minä pyydän paikalle poliisin turvaksi niin se on syy pidättää minut ?!
        Poliisi kyllä sanoi että näytän pelottavalta , jos se sitten oli syy mutta se ei riitä!

        Tapaukseesi sopii :

        Älkää antako helmiä sioille , ne tallaa vaan ja se Helmi on totuudellisuus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua vangittu vaan otettiin kiinni. Kiinniotto max. 24 tuntia.
        Tuona aikana pidätettävä jos on aihetta.
        Pidätysaika 3 vrk sisältäen kiinniotettuna olo ajan.
        Pidätysaikana haettava oikeudelta vangitsemista jos siihen katsotaan olevan aihetta.
        Sinä olit vain 9 tuntia kiinniotettuna häiriköintisi takia.
        Että äläpä puhu sontaa ja suurentele asioita.
        Ketään ei suomessa edes kiinnioteta ilman syytä, katso peiliin!

        Tuollainen sanoilla pilkunnussinta ei minua kiinnosta .
        Kuinkakohan itse mahtaisit muotoilla asian jos joku tulisi ja repisi sinut arkesi kesken autoon ja laittaisi hyvin askeettiseen huoneeseen ilman mitään infoa asiasta kuinka kauan ja Miksi?
        Peilissä se syy taitaa todellakin olla ! Poliisi itse sanoi minulle että näytän pelottavalta mutta se ei ole syy heittää putkaan jumankekka!
        Nyt alan pikku hiljaa ymmärtämään kun jotkut puhuu että joensuulaiset ovat perähikiän periltä (ainakin ymmärryksen suhteen näemmä kun teidän kommentteja katselee).


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tuollainen sanoilla pilkunnussinta ei minua kiinnosta .
        Kuinkakohan itse mahtaisit muotoilla asian jos joku tulisi ja repisi sinut arkesi kesken autoon ja laittaisi hyvin askeettiseen huoneeseen ilman mitään infoa asiasta kuinka kauan ja Miksi?
        Peilissä se syy taitaa todellakin olla ! Poliisi itse sanoi minulle että näytän pelottavalta mutta se ei ole syy heittää putkaan jumankekka!
        Nyt alan pikku hiljaa ymmärtämään kun jotkut puhuu että joensuulaiset ovat perähikiän periltä (ainakin ymmärryksen suhteen näemmä kun teidän kommentteja katselee).

        Sinullahan on oikeus saada itseäsi koskeva poliisin kiinniottoraportti. Mitä siinä tarkalleen lukee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on oikeus saada itseäsi koskeva poliisin kiinniottoraportti. Mitä siinä tarkalleen lukee?

        Enpä ole tullut ajatelleeksi tuota ....kiitos , nyt saatan käydä sen vaatimassa ennen kuin Hämeen poliisi pyytää kuulusteluihin asian tiimoilta.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Enpä ole tullut ajatelleeksi tuota ....kiitos , nyt saatan käydä sen vaatimassa ennen kuin Hämeen poliisi pyytää kuulusteluihin asian tiimoilta.

        No heillä se raportti on edessään ilman muuta. Ajattelin vain että sinunkin olisi hyvä tutustua etukäteen itseäsi koskevaan aineistoon. Sanoit että olet oikeusaputoimiston asiakas asiaan liittyen. Eikö sieltä mitenkään ole neuvottu sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No heillä se raportti on edessään ilman muuta. Ajattelin vain että sinunkin olisi hyvä tutustua etukäteen itseäsi koskevaan aineistoon. Sanoit että olet oikeusaputoimiston asiakas asiaan liittyen. Eikö sieltä mitenkään ole neuvottu sinua?

        Sitä sanoin vaan rikosilmoitusta tehdessäni että : Teillä on kaikki kirjattuna koneelle , sieltä löydät päivämäärät sun muut tarkentavat.
        Eivät neuvoneet! Sanoivat vaan että sitten kun saliin mennään niin apua tulee .... :I
        Näytin rikosilmoituslapun ja eivät huolineet , vasta kuulemma sitten kun ollaan ihan jo hommassa kiinni kun tulevat avuksi :/
        Semiorpo olo mutta siksi tänne laitoin tämän aloituksen että on edes jotain muutkin kuullut tästä.
        Ettei tule sitä kauhistusta että miekka-auto ajaa vierelle ja sitten alkaa uhkailut koska sitäkin tapahtuu! Ei oo vitsi se :(


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Sitä sanoin vaan rikosilmoitusta tehdessäni että : Teillä on kaikki kirjattuna koneelle , sieltä löydät päivämäärät sun muut tarkentavat.
        Eivät neuvoneet! Sanoivat vaan että sitten kun saliin mennään niin apua tulee .... :I
        Näytin rikosilmoituslapun ja eivät huolineet , vasta kuulemma sitten kun ollaan ihan jo hommassa kiinni kun tulevat avuksi :/
        Semiorpo olo mutta siksi tänne laitoin tämän aloituksen että on edes jotain muutkin kuullut tästä.
        Ettei tule sitä kauhistusta että miekka-auto ajaa vierelle ja sitten alkaa uhkailut koska sitäkin tapahtuu! Ei oo vitsi se :(

        No ehkäpä nyt kuitenkin annat poliisista liian yksisilmäisen kuvan, mutta kyllä kehottaisin hyvissä ajoin kokoamaan kaikki itseäsi koskevat dokumentit asiaan liittyen ja toimittamaan niistä kopiot oikeusaputoimistoon. Sielläkin selvitä kuka asiaasi nimenomaan hoitaa ja suostu asioimaan ainoastaan hänen kanssaan. Muuten niiden hommista ei tule mitään, sillä sielläkin pätee vanha totuus, mitä useampi kokki sitä huonompi keitto.
        Kannattaa oikeusavusta huolimatta olla itse asiassaan aktiivinen, julkiseen oikeusapuun ei kannata liian sinisilmäisesti luottaa. Selvitä myös hallinnolliset valitustiet valmiiksi mikäli käy niin että oikeusavun toiminta ei jostakin syystä tyydyttäisikään sinua. Ihan vaan kokemuksesta ystävällisiä vinkkejä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ehkäpä nyt kuitenkin annat poliisista liian yksisilmäisen kuvan, mutta kyllä kehottaisin hyvissä ajoin kokoamaan kaikki itseäsi koskevat dokumentit asiaan liittyen ja toimittamaan niistä kopiot oikeusaputoimistoon. Sielläkin selvitä kuka asiaasi nimenomaan hoitaa ja suostu asioimaan ainoastaan hänen kanssaan. Muuten niiden hommista ei tule mitään, sillä sielläkin pätee vanha totuus, mitä useampi kokki sitä huonompi keitto.
        Kannattaa oikeusavusta huolimatta olla itse asiassaan aktiivinen, julkiseen oikeusapuun ei kannata liian sinisilmäisesti luottaa. Selvitä myös hallinnolliset valitustiet valmiiksi mikäli käy niin että oikeusavun toiminta ei jostakin syystä tyydyttäisikään sinua. Ihan vaan kokemuksesta ystävällisiä vinkkejä...

        Kiitos vinkeistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt höpötä! Ei ketään ilman syytä poliisit vie. Jos sekoan ruokakaupassa ja alan häiriköimään niin tottakai poliisit minutkin hakee. Miksi ei hakisi? Sehän on heidän tehtävänsä. Minusta he tekevät oikein hyvää työtä.

        vai ei, ei pidä paikkaansa, mielivaltaa korpilakeja,valhetta ja vääryyttä ja tämä asia on tosi....


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voi kuule tietäisitkin mitä jää pimentoon.
        Nuuskaa diilataan ja hormonit liikkuu poliisivoimissa aikalailla.
        No minut otettiin autoon väkivalloin koska sanoin että minulla ei ole henkilöpapereita mukana, sinulle se kai sitten on normaalia?
        Minulle ei!

        aarniostory on fiktiota...lavastusta, josta vain jokunen prosentti on totta....näin on vaikka siltä näyttääkin....kahvin juonti mahdollisesti maksamatta jäi vielä tutkimatta.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        aarniostory on fiktiota...lavastusta, josta vain jokunen prosentti on totta....näin on vaikka siltä näyttääkin....kahvin juonti mahdollisesti maksamatta jäi vielä tutkimatta.....

        Voip olla, kyseessä oli vertauskuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän toki jari aarniot esille tulevat ja ovat tulleetkin ja sehän on jo esimerkki että poliisin toimia tarvittaessa tutkitaan ja niihin puututaan.
        Mutta poliisin suorittama normaali järjestyksenvalvonta ja siihen liittyvät poliisin toimet eivät nyt millään mitalla kyllä tee heistä jari aarnioita.
        Lisäksi on aika arveluttavaa jos virkaansa hoitavia poliiseja joku sanoo järjestyneen rikollisuuden jäseniksi, siitähän saattaa joutua vastuuseen ja on lisäksi erittäin mautonta.

        Jari Aarniot seuraa autoillaan yksityisiä ihmisiä viikonloppuisin. Valtio palkannut töihin?


    • Tietoon on tullut useita poliisin tekemiä pahoinpitelyjä esimerkiksi putkissa.
      Myöskin pidätetylle auton sisälle sumutetut kyynelkaasut saavat tällaisen koiran karvat pystyyn julkeudellaan.
      Tiedän myös sen että osa "hyvistä" "normaaleista" ihmisistä nauttii kuulleessaan tällaista tapahtuvan ja miksipä ei ?
      Onhan se varmaan nautinnollista joillekin...Se on selvää koska kyseisen tyylin annetaan jatkua.

      • Anonyymi

        Olet vissiin Känninen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vissiin Känninen?

        En.


      • Anonyymi

        Minusta on ihan hyvä että yhteiskunnan toimesta annetaan edes putkassa selkään sellaisille jotka ovat lapsena kotonaan vaille kasvatusta jääneet. Aina se todellinen maailma tulee vastaan, jos ei lapsena niin sitten isompana. Olisi ihan hyvä jos suomessakin alettaisiin järjestyshäiriö- ja päihtymyssakkoja muuttaa raipparangaistuksiksi. Putkasta pääsisi pois vastaa raipat saatuaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on ihan hyvä että yhteiskunnan toimesta annetaan edes putkassa selkään sellaisille jotka ovat lapsena kotonaan vaille kasvatusta jääneet. Aina se todellinen maailma tulee vastaan, jos ei lapsena niin sitten isompana. Olisi ihan hyvä jos suomessakin alettaisiin järjestyshäiriö- ja päihtymyssakkoja muuttaa raipparangaistuksiksi. Putkasta pääsisi pois vastaa raipat saatuaan.

        Juu kaikille raippaa keihin ei aivopesu ole iskostunut kunnolla!
        Jospa se pelolla korjaantuisi?
        Ainakin pelolla muuten ohjataan aika komeasti nykypäivänäkin ihmismassoja, myös Suomessa.


      • Anonyymi

        Hienoa että poliisi osaa ammattinsa ja osaa myös tarvittaessa voimakeinojen käytön!
        Ja jos totta puhun, ei minusta reuhaajille pikku epävirallinen tukistuskaan pahaa tekisi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että poliisi osaa ammattinsa ja osaa myös tarvittaessa voimakeinojen käytön!
        Ja jos totta puhun, ei minusta reuhaajille pikku epävirallinen tukistuskaan pahaa tekisi...

        Toivotaan että joskus kauppareissusi päättyy putkaan ilman mitään syytä niin tiedät tunteen mistä kirjoitan .

        Näemmä diggaat väkivallasta ? Se on luolaihmisen piirre ja sen saatte pitää hyvänännekin.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Toivotaan että joskus kauppareissusi päättyy putkaan ilman mitään syytä niin tiedät tunteen mistä kirjoitan .

        Näemmä diggaat väkivallasta ? Se on luolaihmisen piirre ja sen saatte pitää hyvänännekin.

        Ei minua kauppareissulta kukaan putkaan vie koska osaan käyttäytyä enkä häiriköi.
        Kuten aiemmin jo sanottiin ei poliisi ketään ilman syytä vie, turha edes yrittää uskotella sellaista.
        Mutta kun syytä on, niin hyvä että vievät ja mitä pikemmin sen parempi.
        Niinhän se tottapuhuen kävi sinunkin kohdallasi, vai mitä?
        Meillä on hyvä ja toimiva poliisi. Jossakin muussa maassa et edes olisi urputtamassa asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kauppareissulta kukaan putkaan vie koska osaan käyttäytyä enkä häiriköi.
        Kuten aiemmin jo sanottiin ei poliisi ketään ilman syytä vie, turha edes yrittää uskotella sellaista.
        Mutta kun syytä on, niin hyvä että vievät ja mitä pikemmin sen parempi.
        Niinhän se tottapuhuen kävi sinunkin kohdallasi, vai mitä?
        Meillä on hyvä ja toimiva poliisi. Jossakin muussa maassa et edes olisi urputtamassa asiasta.

        Voi viedä, veivät minutkin ilman häiriötä.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voi viedä, veivät minutkin ilman häiriötä.

        Ei voi. Tiedät kyllä itsekin miksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Tiedät kyllä itsekin miksi.

        Kerro ja valaise minuakin?


    • Totuus on joillekin raskasta kuultavaa , jopa niin että käsittävät sen valittamisena taikka itkuna, sitä se ei kuitenkaan ole vaan lähinnä huolta , velvollisuus jne.

      Suosittelen kokeilemaan...olemaan totuudellinen.

      Tästä kansallisaarteen puhetta hiukan asiasta:

      https://youtu.be/6z2iUd7J4jI

      • Anonyymi

        Jätä huimausaineet ja muutu kunnon kansalaiseksi, niin ei tarvii täällä itkeskellä. Poliisi on ystäväsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätä huimausaineet ja muutu kunnon kansalaiseksi, niin ei tarvii täällä itkeskellä. Poliisi on ystäväsi.

        Kerroppa minulle mikä mielestäsi on "kunnon" kansalainen ? Sinä kenties? :'D
        En itke vaan selvitän tilannetta.
        Toki on ihan asiallisiakin poliiseja mutta harvemmin.
        Tiukkaa näytää olevan ymmärtäminen siellä päässä ... vaikeaa ja raskasta suorastaan:'D

        Kuten tuossa linkissä Yrjö Kallinen puhuu , hän on kunnon kansalainen (edesmennyt).
        Sinä et varmaankaan ymmärrä tuostakaan puheesta hevon hemmettiäkään:D

        Nyt jätän sinut leikkimään yksinäsi koska mitään asiaa sinulta ei näemmä tänne ulostu.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kerroppa minulle mikä mielestäsi on "kunnon" kansalainen ? Sinä kenties? :'D
        En itke vaan selvitän tilannetta.
        Toki on ihan asiallisiakin poliiseja mutta harvemmin.
        Tiukkaa näytää olevan ymmärtäminen siellä päässä ... vaikeaa ja raskasta suorastaan:'D

        Kuten tuossa linkissä Yrjö Kallinen puhuu , hän on kunnon kansalainen (edesmennyt).
        Sinä et varmaankaan ymmärrä tuostakaan puheesta hevon hemmettiäkään:D

        Nyt jätän sinut leikkimään yksinäsi koska mitään asiaa sinulta ei näemmä tänne ulostu.

        Itselläni ei ole koskaan ollut hankaluuksia poliisin kanssa. Olisinko kunnon kansalainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ei ole koskaan ollut hankaluuksia poliisin kanssa. Olisinko kunnon kansalainen?

        Hyvin koulutettu , tottelevainen ja esimerkillinen.
        Voiko sellaisessa tilassa olla vapautta?
        Kun katsot tuon videon niin vastaus on ei .
        Ja tyyppi on kuitenkin entinen puolustusministeri.
        Ja ainoa missä on ongelma on sinun luuloissasi.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyvin koulutettu , tottelevainen ja esimerkillinen.
        Voiko sellaisessa tilassa olla vapautta?
        Kun katsot tuon videon niin vastaus on ei .
        Ja tyyppi on kuitenkin entinen puolustusministeri.
        Ja ainoa missä on ongelma on sinun luuloissasi.

        Ei kovin koulutettu, oman tien kulkija. Sekin voi olla tottelevainen ja esimerkillinen. Vapaa tunnen olevani, vaikka en videoita katso.
        Miksi joidenkin tavoitteena olisi auktoriteettien vastustaminen? Olen onnellinen ollessani aiheuttamatta aaltoja. En tee itsestäni solisalirantti-jumalaa. Ei kaikista ole amerikan-hapatus-jumaliksi ja maailmannavoiksi. Napoihinhan kasautuu napanöyhtää....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin koulutettu, oman tien kulkija. Sekin voi olla tottelevainen ja esimerkillinen. Vapaa tunnen olevani, vaikka en videoita katso.
        Miksi joidenkin tavoitteena olisi auktoriteettien vastustaminen? Olen onnellinen ollessani aiheuttamatta aaltoja. En tee itsestäni solisalirantti-jumalaa. Ei kaikista ole amerikan-hapatus-jumaliksi ja maailmannavoiksi. Napoihinhan kasautuu napanöyhtää....

        "Miksi joidenkin tavoitteena olisi auktoriteettien vastustaminen? "

        Onko totuuden tuominen esille vastustamista?
        Sitten vastustan tietenkin !


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kerroppa minulle mikä mielestäsi on "kunnon" kansalainen ? Sinä kenties? :'D
        En itke vaan selvitän tilannetta.
        Toki on ihan asiallisiakin poliiseja mutta harvemmin.
        Tiukkaa näytää olevan ymmärtäminen siellä päässä ... vaikeaa ja raskasta suorastaan:'D

        Kuten tuossa linkissä Yrjö Kallinen puhuu , hän on kunnon kansalainen (edesmennyt).
        Sinä et varmaankaan ymmärrä tuostakaan puheesta hevon hemmettiäkään:D

        Nyt jätän sinut leikkimään yksinäsi koska mitään asiaa sinulta ei näemmä tänne ulostu.

        Kunnon kansalainen on sellainen joka osaa elää elämäänsä siten että ei joudu konfliktiin lain ja sen valvojien kanssa. Ei siihen kovinkaan paljon älyä vaadita, mutta sinulla sitä ei tunnu olevan senkään vertaa.
        Kun tietää mikä on laillista, missäkin paikassa soveliasta ja hyväksyttävää, niin on helppo elää. Emme me voi itse määritellä niitä sääntöjä jonka mukaan kukin elää yhteisessä yhteiskunnassamme, jonka jäsen kaikkine oikeuksineen ja velvollisuuksineen sinäkin eittämättä olet.
        Jos haluat tehdä lain omasta tahdostasi, silloin jäät vaille kaikkia oikeuksia. Niin helppoa ja yksinkertaista se on, kapinamielestäsi huolimatta. Totuus on se että sopeudu tai kuole, valinta on yksin sinun. Poliisit ei lopu, aina tulee uusia, turha tuullimyllyjä vastaan on taistella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kansalainen on sellainen joka osaa elää elämäänsä siten että ei joudu konfliktiin lain ja sen valvojien kanssa. Ei siihen kovinkaan paljon älyä vaadita, mutta sinulla sitä ei tunnu olevan senkään vertaa.
        Kun tietää mikä on laillista, missäkin paikassa soveliasta ja hyväksyttävää, niin on helppo elää. Emme me voi itse määritellä niitä sääntöjä jonka mukaan kukin elää yhteisessä yhteiskunnassamme, jonka jäsen kaikkine oikeuksineen ja velvollisuuksineen sinäkin eittämättä olet.
        Jos haluat tehdä lain omasta tahdostasi, silloin jäät vaille kaikkia oikeuksia. Niin helppoa ja yksinkertaista se on, kapinamielestäsi huolimatta. Totuus on se että sopeudu tai kuole, valinta on yksin sinun. Poliisit ei lopu, aina tulee uusia, turha tuullimyllyjä vastaan on taistella.

        Minun on helppo elää , siinä yksi hudeistasi.
        Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok .
        Kyllä minä painun maalle pieneen mökkiin ja pistän sähköt pois ja yritän elää oikeata elämää , onnea koneeseen :)
        Heti se ei onnistu smoothisti mutta ajan kanssa kyllä , onnea matrixiin.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Minun on helppo elää , siinä yksi hudeistasi.
        Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok .
        Kyllä minä painun maalle pieneen mökkiin ja pistän sähköt pois ja yritän elää oikeata elämää , onnea koneeseen :)
        Heti se ei onnistu smoothisti mutta ajan kanssa kyllä , onnea matrixiin.

        Kiitos. Voisitko todellakin tehdä sen palveluksen meille kaikille...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Voisitko todellakin tehdä sen palveluksen meille kaikille...

        Tulen kyllä käymään ;D


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyvin koulutettu , tottelevainen ja esimerkillinen.
        Voiko sellaisessa tilassa olla vapautta?
        Kun katsot tuon videon niin vastaus on ei .
        Ja tyyppi on kuitenkin entinen puolustusministeri.
        Ja ainoa missä on ongelma on sinun luuloissasi.

        Koulutetulle ja siten hyvin toimeentulevalle, virkavallan suunnalta ongelmia kerjäämättömälle ja siten esimerkilliselle ihmiselle tarjotaan kyllä vielä nyky-yhteiskunnassa kohtalainen vapaus. Ainakin jos vapaus määritellään niin, että vapaa ei ole tekemisistään tilivelvollinen kenellekään.

        Kaikki ympärilläni on omalla työllä ansaittua. Koen käyttäväni aikani merkityksellisesti. Koen olevani vapaa.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Minun on helppo elää , siinä yksi hudeistasi.
        Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok .
        Kyllä minä painun maalle pieneen mökkiin ja pistän sähköt pois ja yritän elää oikeata elämää , onnea koneeseen :)
        Heti se ei onnistu smoothisti mutta ajan kanssa kyllä , onnea matrixiin.

        "Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok ."

        Tuo on yksi näkemys. Itse näen vaivalla hankkimieni skillssien myymisen rahaa vastaan parhaiten maksavalle pelkästään järkevänä, hankkiakseni sellaisia perustarpeita joita en osaa tehdä/pysty tekemään, kuten sähköä ja jauhelihaa parhaalla hyötysuhteella. Kone (markkinat) toimii näkökulmastani optimaalisesti.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Minun on helppo elää , siinä yksi hudeistasi.
        Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok .
        Kyllä minä painun maalle pieneen mökkiin ja pistän sähköt pois ja yritän elää oikeata elämää , onnea koneeseen :)
        Heti se ei onnistu smoothisti mutta ajan kanssa kyllä , onnea matrixiin.

        Käytät liikaa aikaa siihen, että glorifioit sitä tosiasiaa, että olet henkisesti Drop Out, Turn On vain silloin kun sattuu saamaan avustuksia ja Tune In sähköttä skutsissa ainoastaan pakon sanelemana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulutetulle ja siten hyvin toimeentulevalle, virkavallan suunnalta ongelmia kerjäämättömälle ja siten esimerkilliselle ihmiselle tarjotaan kyllä vielä nyky-yhteiskunnassa kohtalainen vapaus. Ainakin jos vapaus määritellään niin, että vapaa ei ole tekemisistään tilivelvollinen kenellekään.

        Kaikki ympärilläni on omalla työllä ansaittua. Koen käyttäväni aikani merkityksellisesti. Koen olevani vapaa.

        Otan osaa , valitettavaa mutta sellaista se joskus on .


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Älykäs eli koodattu elämään koneessa orjana nätisti ja öljytysti, ok ."

        Tuo on yksi näkemys. Itse näen vaivalla hankkimieni skillssien myymisen rahaa vastaan parhaiten maksavalle pelkästään järkevänä, hankkiakseni sellaisia perustarpeita joita en osaa tehdä/pysty tekemään, kuten sähköä ja jauhelihaa parhaalla hyötysuhteella. Kone (markkinat) toimii näkökulmastani optimaalisesti.

        Ihminen pärjää hyvin vähällä , kohtuus ei paljoa maksa mutta saa sitä juosta vaikka joka päivä töissä jos mikään ei riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytät liikaa aikaa siihen, että glorifioit sitä tosiasiaa, että olet henkisesti Drop Out, Turn On vain silloin kun sattuu saamaan avustuksia ja Tune In sähköttä skutsissa ainoastaan pakon sanelemana.

        Mitä sitten slangillasi yrititkään tuoda esille niin se jäi hiukan "pimentoon" minulta.
        Ehkä Helsingissä ymmärtävät sinua paremmin?
        Räppipiireissä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        "Miksi joidenkin tavoitteena olisi auktoriteettien vastustaminen? "

        Onko totuuden tuominen esille vastustamista?
        Sitten vastustan tietenkin !

        Harhojasi julistat, ei totuuden siementäkään.
        Kukaan ei usko tarinaasi, keksi lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhojasi julistat, ei totuuden siementäkään.
        Kukaan ei usko tarinaasi, keksi lisää.

        Ja tuo on luulopohjalta tehty päätelmä , se on totuus vaikka kuinka märehtisit


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyvin koulutettu , tottelevainen ja esimerkillinen.
        Voiko sellaisessa tilassa olla vapautta?
        Kun katsot tuon videon niin vastaus on ei .
        Ja tyyppi on kuitenkin entinen puolustusministeri.
        Ja ainoa missä on ongelma on sinun luuloissasi.

        Illuminaatin juonia.


      • Anonyymi

        Mitäs tuossa videossa? Toinen höppänä siinä vain horisee. Dementikko ei edes nimiä muista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tuossa videossa? Toinen höppänä siinä vain horisee. Dementikko ei edes nimiä muista.

        Hahha! Voihan asian toki noinkin nähdä :D


    • Anonyymi

      Minä käyn ahkerasti töissä 38,5h/viikko enkä syyllisty koskaan väkivaltaan joten minun huumeiden käyttöäni poliisi katsoo läpi sormien. Sitten jos on joku väkivaltainen nilkki joka elostelee tuilla niin pitäähän sitä vähän kurmottaa.

      Asennevammaiset tuomarit antavat huumeista maksimituomiot ja vaaralliset väkivaltarikolliset saavat riehua estoitta aiheuttaen kauhua ympärilleen. Onneksi poliisit on fiksuja kun tuomarit eivät tajua missä mennään. Väkivaltaisen mulkun huumerikokset tutkitaan ihan eri tyylillä kuin minun.

      • Kuka on väkivaltainen?


    • Anonyymi

      Tupettajako kyseessä?

      • Ne vasta kunnon työmiehiä ovatkin ! Voi räkä sentään...


    • Anonyymi

      Tämä aloittaja on mielenkiintoinen tapaus. Hän pitänee vapautena sitä että jättää noudattamatta yhteiskunnan toiminnan varmistamiseksi laadittuja pelisääntöjä.

      Hän katsoo vapaudeksi sen että "uskaltaa" ajautua konfliktiin esim. poliisin kanssa, vaikka poliisi juuri pitää huolta siitä että yhteiskunta säilyy turvallisena ja kikilla olisi vapaus kulkea ja elää turvallisesti ja rauhassa.

      Hän tuntuu myöskin pitävän vapautena sitä ettei tee työtä ja ansaitse näin itse elantoaan ja halveksii niitä jotka niin tekee. Unohtaen kuitenkin että juuri nämä työtä tekevät veronmaksajat mahdollistavat hänenkin "vapautensa" hänen yhteiskunnalta saamiensa tukien muodossa.

      Hän tuntuu olevan sitä mieltä että hänellä on vain oikeuksia, ei ollenkaan velvollisuuksia. Olisipa hauska tietää mitä tämä herra on tehnyt morkkaamansa yhteiskunnan hyväksi? Opiskellut? Tehnyt koskaan töitä ja maksanut veroja? Suorittanut asevelvollisuuden? Tuossa armeijassa kiinnostaa vielä se miten meni auktoriteettien kanssa siellä?

      Luulisi täysijärkisen ihmisen ymmärtävän että jos yhteiskunnan säännöstöä vastaan rikkoo niin poliisin tehtävä on siihen puuttua. Jos eivät puuttuisi niin mitä sellaisilla poliiseilla sitten tekisi?

      Tuollaista vapautta jota tämä sankari ihannoi, tuskin monikaan haluaa, koska sillä tiellä on aivan liian paljon vaikeuksia. Elämä ei muutenkaan ole välttämättä aina helppoa, mutta miksi ihmeessä sitä pitää omalla perseilyllään ehdoin tahdoin itse vielä vaikeuttaa?

      Itse olen tehnyt lähes 40 vuotisen työuran, maksanut veroja varmasti oman osani yhteiskunnan hyväksi, siihen kassaan josta ko. herrakin lienee elantonsa ilmaiseksi saanut. Koskaan en ole joutunut virkavallan kanssa negatiivisessa mielessä tekemisiin ja pidän suomen poliisia oikein korkealaatuisena ja ammattitaitoisena instituutiona.

      Silti, tai paremminkin sen takia, tunnen olevani täysin vapaa ja olen aina voinut ja saanut tehdä kaiken mitä olen halunnut. Tosin vapauteeni ja elämisen tarpeisiini ei ole kuulunut käyttäytyä häiritsevästi, käyttää huumeita, eikä hakeutua hankaluuksiin järjestyksen ja lain kanssa. Aloittajan ongelmassa onkin kyse täysin omasta valinnasta josta yksilö itse kantaa seuraukset.

      • Kuinka ulapalla vieläkin olet?
        Näemmä erittäin.

        Mene vaikka naimaan näiden poliisien kanssa jos niin haluat mutta rikosilmoitus on tehty ja asiaa tutkii Hämeen poliisi koska paikallinen "jengi" ei puolueellisena voi.

        Sinä haluat väitellä minun kanssani koska elämäsi on surkeaa ja haluat kohdistaa pahan olosi minuun henk.koht .
        Teet itsestäsi vain pellen ja heikon näillä jaaritteluillasi.

        Totuutta et näemmä kestä.


      • Voit siellä aitauksessasi tai virikehäkissäsi (kerrostaloasunto) kuvitella vapautta verosuunnitteluja tehdessäsi , minulle se on ihan sama mutta yritä edes pysyä aiheessa edes.
        Aikamoista että leveilet orjuuden mitallasi , liekkö Egyptissä tapahtunut samaa orjien keskuudessa?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voit siellä aitauksessasi tai virikehäkissäsi (kerrostaloasunto) kuvitella vapautta verosuunnitteluja tehdessäsi , minulle se on ihan sama mutta yritä edes pysyä aiheessa edes.
        Aikamoista että leveilet orjuuden mitallasi , liekkö Egyptissä tapahtunut samaa orjien keskuudessa?

        Kerro puolestasi muutama konsepti, miksi juuri sinä olet Vapaa, sen sijaan että kerrot miten muut ovat väärässä, eivätkä näe julistamaasi Totuutta. Mikä on tämä mystinen Totuus? Se, että yhteiskunta käyttää valtamonopolia kontrolloidakseen ei-toivottua ainesta? Tiedetään. Se on juuri se mekanismi, millä Vapauden menettää kun perseilee.

        Okei, ihminen voi elää vähällä, mutta onko tosiaan haluamaasi Vapautta se, että olet tosiasiassa sekä ympäröivän yhteiskunnan elättämä, kontrolloima että vainoama?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voit siellä aitauksessasi tai virikehäkissäsi (kerrostaloasunto) kuvitella vapautta verosuunnitteluja tehdessäsi , minulle se on ihan sama mutta yritä edes pysyä aiheessa edes.
        Aikamoista että leveilet orjuuden mitallasi , liekkö Egyptissä tapahtunut samaa orjien keskuudessa?

        Kummallista. Noin leppoisa mies ja vaikeuksissa virkavallan kanssa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro puolestasi muutama konsepti, miksi juuri sinä olet Vapaa, sen sijaan että kerrot miten muut ovat väärässä, eivätkä näe julistamaasi Totuutta. Mikä on tämä mystinen Totuus? Se, että yhteiskunta käyttää valtamonopolia kontrolloidakseen ei-toivottua ainesta? Tiedetään. Se on juuri se mekanismi, millä Vapauden menettää kun perseilee.

        Okei, ihminen voi elää vähällä, mutta onko tosiaan haluamaasi Vapautta se, että olet tosiasiassa sekä ympäröivän yhteiskunnan elättämä, kontrolloima että vainoama?

        Totuus on että 6kpl Joensuulaisia poliiseja kohtaan on tehty rikosilmoitus aloituksessa näkyvistä asioista.
        Olet kääntänyt asian päälaelleen ja siksi elätkin omassa mielikuvitusmaailmassasi kaiken lisäksi.
        Sinä voit olla mikä olet , osa vain vailla arvoa , minulle se on ok .
        Ja minulle on luontevaa pyrkiä pois sellaisesta , life is .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro puolestasi muutama konsepti, miksi juuri sinä olet Vapaa, sen sijaan että kerrot miten muut ovat väärässä, eivätkä näe julistamaasi Totuutta. Mikä on tämä mystinen Totuus? Se, että yhteiskunta käyttää valtamonopolia kontrolloidakseen ei-toivottua ainesta? Tiedetään. Se on juuri se mekanismi, millä Vapauden menettää kun perseilee.

        Okei, ihminen voi elää vähällä, mutta onko tosiaan haluamaasi Vapautta se, että olet tosiasiassa sekä ympäröivän yhteiskunnan elättämä, kontrolloima että vainoama?

        Ja kyllä vapaus on ihan jossain muualla kuin ihmismielen kehittelemässä sirkuksessa jota sinä arvostat koska saat turvaa ja tukea siitä , sitä tarvitset koska et ole itsenäinen vaan alistettu sääntöjen alle ja vielä hymyillen ja kerskaten orjuudella!
        Aikamoista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista. Noin leppoisa mies ja vaikeuksissa virkavallan kanssa...

        Ei minulla ole vaikeuksia heidän kanssaan , tein vain rikosilmoituksen aloituksen asioista johon löytyy näyttö ja siinä se .
        Puuhastelua.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ei minulla ole vaikeuksia heidän kanssaan , tein vain rikosilmoituksen aloituksen asioista johon löytyy näyttö ja siinä se .
        Puuhastelua.

        No, toivottavasti veikkauksesi osuu oikeaan.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Totuus on että 6kpl Joensuulaisia poliiseja kohtaan on tehty rikosilmoitus aloituksessa näkyvistä asioista.
        Olet kääntänyt asian päälaelleen ja siksi elätkin omassa mielikuvitusmaailmassasi kaiken lisäksi.
        Sinä voit olla mikä olet , osa vain vailla arvoa , minulle se on ok .
        Ja minulle on luontevaa pyrkiä pois sellaisesta , life is .

        OK. Minä puolestani näen asian niin, että jouduttuasi oman perseilysi vuoksi virkavallan kanssa tekemisiin olet mielestäsi valaistunut niistä tosiasioista, jotka ovat ns. kunnon kansalaisten näkökulmasta itsestäänselvyyksiä, ja sen jälkeen laajentanut valaistumisesi tukemaan syrjäytymistäsi. Ei siinä, ole vapaa kuinka parhaaksi näet, it's your life.

        Minä teen sitä mistä tykkään, saan siitä rahaa ja ostan sillä vapauteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Minä puolestani näen asian niin, että jouduttuasi oman perseilysi vuoksi virkavallan kanssa tekemisiin olet mielestäsi valaistunut niistä tosiasioista, jotka ovat ns. kunnon kansalaisten näkökulmasta itsestäänselvyyksiä, ja sen jälkeen laajentanut valaistumisesi tukemaan syrjäytymistäsi. Ei siinä, ole vapaa kuinka parhaaksi näet, it's your life.

        Minä teen sitä mistä tykkään, saan siitä rahaa ja ostan sillä vapauteni.

        Itse puolestani joudun tekemään paljonkin, mistä nyt en niin erikoisesti tykkää. Rahaa saan palkkana työstäni. Suht-koht vapaa tunnen olevani.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Totuus on että 6kpl Joensuulaisia poliiseja kohtaan on tehty rikosilmoitus aloituksessa näkyvistä asioista.
        Olet kääntänyt asian päälaelleen ja siksi elätkin omassa mielikuvitusmaailmassasi kaiken lisäksi.
        Sinä voit olla mikä olet , osa vain vailla arvoa , minulle se on ok .
        Ja minulle on luontevaa pyrkiä pois sellaisesta , life is .

        Ei vastausta kysymykseeni, kuinka en olekaan yllättynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OK. Minä puolestani näen asian niin, että jouduttuasi oman perseilysi vuoksi virkavallan kanssa tekemisiin olet mielestäsi valaistunut niistä tosiasioista, jotka ovat ns. kunnon kansalaisten näkökulmasta itsestäänselvyyksiä, ja sen jälkeen laajentanut valaistumisesi tukemaan syrjäytymistäsi. Ei siinä, ole vapaa kuinka parhaaksi näet, it's your life.

        Minä teen sitä mistä tykkään, saan siitä rahaa ja ostan sillä vapauteni.

        Tilasin ruokaa grilliltä ja mainitsin edellisen kerran tuottaneen minulle mahanpuruja !
        Sen jälkeen pitäjä soitti kaverit pullisteleen ja tarjosin kävelykeppiäni että olisivat ottaneet minulta hengen pois , eipä kelvannut keppi .
        Poliisin pyysin paikalle ja kun tulivat pidättivät minut!
        Hyökkäsivät päälle heti kun kuulivat ettei minulla ollut henkilöpapereita mukana!
        Minulla kuitenkin oli Ja se selvisi vasta poliisilaitoksella!!!
        Niin ninjana minut sinne vietiin!

        Kiitos Joensuun sadistipoliisin, kalju ja silmät vilkkui kuin pedolla kun sai minua kyykyttää kipeällä jalalla!
        En tehnyt vastarintaa mutta putkassa laulu soi :)!
        Vähän väärä ala Äijällä n. 40-45 v.

        Kiitos ja anteeks!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse puolestani joudun tekemään paljonkin, mistä nyt en niin erikoisesti tykkää. Rahaa saan palkkana työstäni. Suht-koht vapaa tunnen olevani.

        "Mistä nyt en niin erikoisesti tykkää"

        Stop ! Lopeta ja ala tekeen! Ihan vinkkinä <3
        Kirpaisee ehkä aluks mutta kiittää myöhemmin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vastausta kysymykseeni, kuinka en olekaan yllättynyt.

        Palatakseni aloitukseen ja siihen totuuteen...


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tilasin ruokaa grilliltä ja mainitsin edellisen kerran tuottaneen minulle mahanpuruja !
        Sen jälkeen pitäjä soitti kaverit pullisteleen ja tarjosin kävelykeppiäni että olisivat ottaneet minulta hengen pois , eipä kelvannut keppi .
        Poliisin pyysin paikalle ja kun tulivat pidättivät minut!
        Hyökkäsivät päälle heti kun kuulivat ettei minulla ollut henkilöpapereita mukana!
        Minulla kuitenkin oli Ja se selvisi vasta poliisilaitoksella!!!
        Niin ninjana minut sinne vietiin!

        Kiitos Joensuun sadistipoliisin, kalju ja silmät vilkkui kuin pedolla kun sai minua kyykyttää kipeällä jalalla!
        En tehnyt vastarintaa mutta putkassa laulu soi :)!
        Vähän väärä ala Äijällä n. 40-45 v.

        Kiitos ja anteeks!

        ja jotkut sanoo nissanilla ylpyrässä ohittelijoita ja sumutusvaloloihen polttelijoita hulluloiksi. lähen aamulla kuluhon ylpyrään ohittelemaan nissanilla. sumutusvalot päällä tietty. ajan nissanilla paiholan kautta. pääset kyyvissä paiholaan. ajetaan vaikka vakonopeusturistin päällä. ja poltellaan sumutusvaloloita matkalla. se on kuule kivvoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja jotkut sanoo nissanilla ylpyrässä ohittelijoita ja sumutusvaloloihen polttelijoita hulluloiksi. lähen aamulla kuluhon ylpyrään ohittelemaan nissanilla. sumutusvalot päällä tietty. ajan nissanilla paiholan kautta. pääset kyyvissä paiholaan. ajetaan vaikka vakonopeusturistin päällä. ja poltellaan sumutusvaloloita matkalla. se on kuule kivvoo

        En epäile hetkeäkään....


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Palatakseni aloitukseen ja siihen totuuteen...

        Totuuteen palataksemme, kerropa nyt meille eräs mielenkiintoinen asia;

        Mikä tekee SINUSTA niin ylivertaisen ihmisen että MEIDÄN muiden pitää rahoittaa SINUN joutilaisuutesi?
        ME muut teemme työtä, ansaitsemme rahaa jolla elämme ja maksamme VEROJA.
        Näillä VEROILLA sitten rahoitetaan SINUN kaltaistesi joutilasten rähjääjien "vapautta".

        Että ihan oikeasti olisit VAPAA, niin luovu kaikista yhteiskunnan tuista ja muusta avusta. Toinen vaihtoehto on mennä töihin ja elättää itsensä. Silloin elät omillasi ja voit olla VAPAA, eikä kukaan pääse sanomaan että loinen, yhteiskunnan syöpäläinen.

        SINUN halajamaasi VAPAUTTA ei ole olemassakaan, aina olet riippuvainen jostakin, omasta työstäsi tai veronmaksajien tuesta. Harhasi eivät asiaa muuksi muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuuteen palataksemme, kerropa nyt meille eräs mielenkiintoinen asia;

        Mikä tekee SINUSTA niin ylivertaisen ihmisen että MEIDÄN muiden pitää rahoittaa SINUN joutilaisuutesi?
        ME muut teemme työtä, ansaitsemme rahaa jolla elämme ja maksamme VEROJA.
        Näillä VEROILLA sitten rahoitetaan SINUN kaltaistesi joutilasten rähjääjien "vapautta".

        Että ihan oikeasti olisit VAPAA, niin luovu kaikista yhteiskunnan tuista ja muusta avusta. Toinen vaihtoehto on mennä töihin ja elättää itsensä. Silloin elät omillasi ja voit olla VAPAA, eikä kukaan pääse sanomaan että loinen, yhteiskunnan syöpäläinen.

        SINUN halajamaasi VAPAUTTA ei ole olemassakaan, aina olet riippuvainen jostakin, omasta työstäsi tai veronmaksajien tuesta. Harhasi eivät asiaa muuksi muuta.

        Itsepä olette päättäjänne valinneet , turha uikuttaa paskat housussa.
        Juokse sinä muiden mukaan niin paljon kuin haluat , minua se ei haittaa vaikka valehtelisit lapsille joulupukistakin.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kuinka ulapalla vieläkin olet?
        Näemmä erittäin.

        Mene vaikka naimaan näiden poliisien kanssa jos niin haluat mutta rikosilmoitus on tehty ja asiaa tutkii Hämeen poliisi koska paikallinen "jengi" ei puolueellisena voi.

        Sinä haluat väitellä minun kanssani koska elämäsi on surkeaa ja haluat kohdistaa pahan olosi minuun henk.koht .
        Teet itsestäsi vain pellen ja heikon näillä jaaritteluillasi.

        Totuutta et näemmä kestä.

        Kummallista että noin iso juttu ei ole uutisissa ollut... LOL


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voit siellä aitauksessasi tai virikehäkissäsi (kerrostaloasunto) kuvitella vapautta verosuunnitteluja tehdessäsi , minulle se on ihan sama mutta yritä edes pysyä aiheessa edes.
        Aikamoista että leveilet orjuuden mitallasi , liekkö Egyptissä tapahtunut samaa orjien keskuudessa?

        Mistäs sinä vapaudessasi elantosi saat? Ettet vaan orjien yhteiskunnan kassaan haalimista verorahoista? Miksi muiden pitäisi sinua elättää ylhäisessä vapaudessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro puolestasi muutama konsepti, miksi juuri sinä olet Vapaa, sen sijaan että kerrot miten muut ovat väärässä, eivätkä näe julistamaasi Totuutta. Mikä on tämä mystinen Totuus? Se, että yhteiskunta käyttää valtamonopolia kontrolloidakseen ei-toivottua ainesta? Tiedetään. Se on juuri se mekanismi, millä Vapauden menettää kun perseilee.

        Okei, ihminen voi elää vähällä, mutta onko tosiaan haluamaasi Vapautta se, että olet tosiasiassa sekä ympäröivän yhteiskunnan elättämä, kontrolloima että vainoama?

        "Okei, ihminen voi elää vähällä, mutta onko tosiaan haluamaasi Vapautta se, että olet tosiasiassa sekä ympäröivän yhteiskunnan elättämä, kontrolloima että vainoama?"

        Hyvin tiivistit tuohon asian jota tuo onneton aloittaja ei vaan tajua vaikka sitä kuinka otsaan taottaisiin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että noin iso juttu ei ole uutisissa ollut... LOL

        Mielestäni kyseessä ei ole iso juttu ja toisekseen luuletko että poliisi itse soittaa paikallislehteen ?
        Lol vaan takaisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä vapaudessasi elantosi saat? Ettet vaan orjien yhteiskunnan kassaan haalimista verorahoista? Miksi muiden pitäisi sinua elättää ylhäisessä vapaudessasi?

        Sinne kirstuun olen kiikuttanut itsekin aikamoisen läjän rahaa ihan tiedoksi vain.
        Täyttämällä 2 minuuttia netissä ristikkotehtäviä tienaa nykyään elantonsa! Sellaisen järjestelmän olette tänne rakentaneet!
        Se on hyvä että itseään rikkaina pitävilläkin on suunta minne osoitella kun tuntuu pahalta.
        Jos kuvaisin nettiin videoita niin varmaan tienaisin tuplasti sen mitä sinä mutta sellainen jonninjoutava sirkuspelleily ei vaan kiehdo.
        Eikä kiehdo työ mikä selvästi kuluttaa kaikkea elämää täällä . Minun mittarini on muualla kuin rahassa toisin kuin sinulla.
        750e saan kaikkinensa kk ja sen tekemiseen työssä kestää viikon (se riittää).
        Kultalusikka on suljettu pois suusta jo aikaa sitten ja hyvältä tuntuu!
        Äläkä huoli ! Vakaa on aikomus ja suunta hittoon tuollaisen sylkykuppina olemisesta :'D


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sinne kirstuun olen kiikuttanut itsekin aikamoisen läjän rahaa ihan tiedoksi vain.
        Täyttämällä 2 minuuttia netissä ristikkotehtäviä tienaa nykyään elantonsa! Sellaisen järjestelmän olette tänne rakentaneet!
        Se on hyvä että itseään rikkaina pitävilläkin on suunta minne osoitella kun tuntuu pahalta.
        Jos kuvaisin nettiin videoita niin varmaan tienaisin tuplasti sen mitä sinä mutta sellainen jonninjoutava sirkuspelleily ei vaan kiehdo.
        Eikä kiehdo työ mikä selvästi kuluttaa kaikkea elämää täällä . Minun mittarini on muualla kuin rahassa toisin kuin sinulla.
        750e saan kaikkinensa kk ja sen tekemiseen työssä kestää viikon (se riittää).
        Kultalusikka on suljettu pois suusta jo aikaa sitten ja hyvältä tuntuu!
        Äläkä huoli ! Vakaa on aikomus ja suunta hittoon tuollaisen sylkykuppina olemisesta :'D

        Suljettu=syljetty


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Voit siellä aitauksessasi tai virikehäkissäsi (kerrostaloasunto) kuvitella vapautta verosuunnitteluja tehdessäsi , minulle se on ihan sama mutta yritä edes pysyä aiheessa edes.
        Aikamoista että leveilet orjuuden mitallasi , liekkö Egyptissä tapahtunut samaa orjien keskuudessa?

        Päihdepsykoosiko?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Itsepä olette päättäjänne valinneet , turha uikuttaa paskat housussa.
        Juokse sinä muiden mukaan niin paljon kuin haluat , minua se ei haittaa vaikka valehtelisit lapsille joulupukistakin.

        Ei haittaa niin... Niin kauan kuin sossu ja kela rahaa suoltavat ilmaiseksi. Pitäisi vastikkeellisiksi muuttaa kaikki tuet niin oppisit sinäkin elämää.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mielestäni kyseessä ei ole iso juttu ja toisekseen luuletko että poliisi itse soittaa paikallislehteen ?
        Lol vaan takaisin

        Miksi sitten et itse soita jos kerran noin julkisuutta janoat asiallesi?
        Vastaus; Kun ei ole asiaa siteeksikään. LOL LOL.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päihdepsykoosiko?

        Sekin vielä ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa niin... Niin kauan kuin sossu ja kela rahaa suoltavat ilmaiseksi. Pitäisi vastikkeellisiksi muuttaa kaikki tuet niin oppisit sinäkin elämää.

        Mutta rakas järjestelmänne sanoo tuolle EI!
        Palvo sitä nyt vaan kuten muutenkin .
        Ai niin ..tarvitset huonolle itsetunnollesi sylkykupin.
        Eihän sitä voi olla näkemättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten et itse soita jos kerran noin julkisuutta janoat asiallesi?
        Vastaus; Kun ei ole asiaa siteeksikään. LOL LOL.

        Jos aloituksessa olevat asiat eivät riitä niin onnea jatkoon vaan sinullekin sodomassa elämiseen, sitä se nimittäin on .
        Vaan kun en janoa ja tämä riittää minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuteen palataksemme, kerropa nyt meille eräs mielenkiintoinen asia;

        Mikä tekee SINUSTA niin ylivertaisen ihmisen että MEIDÄN muiden pitää rahoittaa SINUN joutilaisuutesi?
        ME muut teemme työtä, ansaitsemme rahaa jolla elämme ja maksamme VEROJA.
        Näillä VEROILLA sitten rahoitetaan SINUN kaltaistesi joutilasten rähjääjien "vapautta".

        Että ihan oikeasti olisit VAPAA, niin luovu kaikista yhteiskunnan tuista ja muusta avusta. Toinen vaihtoehto on mennä töihin ja elättää itsensä. Silloin elät omillasi ja voit olla VAPAA, eikä kukaan pääse sanomaan että loinen, yhteiskunnan syöpäläinen.

        SINUN halajamaasi VAPAUTTA ei ole olemassakaan, aina olet riippuvainen jostakin, omasta työstäsi tai veronmaksajien tuesta. Harhasi eivät asiaa muuksi muuta.

        Tuohon elätettäviin kannattaa ottaa mukaan ne suuret joukot jotka ovat tulleet aivan muualta. Eikös se sipilän hallitus haalinut niitä elätettäviä mahottomat joukot ja ne tuli muualta tänne elätettäviksi.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mutta rakas järjestelmänne sanoo tuolle EI!
        Palvo sitä nyt vaan kuten muutenkin .
        Ai niin ..tarvitset huonolle itsetunnollesi sylkykupin.
        Eihän sitä voi olla näkemättä.

        Eikö tuota järjestelmää vaan kannattane sinunkin palvoa kun siltä kerran elantosi saat?
        Vai haluaisitko kaataa oman "leipäpuusi"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuota järjestelmää vaan kannattane sinunkin palvoa kun siltä kerran elantosi saat?
        Vai haluaisitko kaataa oman "leipäpuusi"?

        Luuletko että leipäpuuna tukijussina oleminen on "tila" missä haluan viettää sylkykuppinasi jatkossakin?
        Ei ole .
        Haaveilen kerääväni ennemmin vaikka mustikoilla elantoni ensi kesästä lähtien kuin tuo mainitsemasi "leipäpuu".
        Sen verran kuvottaa ihmisen toiminta varsinkin kaupungeissa.
        Pahoittelut siitä.


    • Anonyymi

      Ylensyönyt välittäjäakkka aliarvioi kotimme! Ovat kuulemma markinnajohtajia.... :D

      • Anonyymi

        Miksi annat kotisi välittäjälle myytäväksi ja rahastettavaksi?
        Asunnon, niin osakkeen kuin kiinteistönkin myynti on helppo tehdä itsekin.
        Laadi kattava asuntoesite jolla lähdet myymään. Laadi itse kauppakirja ja varaa kaupanvahvistaja ja eikun nimiä paperiin. Kaikkeen löytyy tarvittaessa mallit ja ohjeet netistä eikä maksa mitään siihen nähden mitä välittäjät rahastaa. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.


    • Anonyymi

      Kuten em. teksteistä selvästi ilmenee, aloittaja on täysin kuutamolla ja pyörinee erinäisistä syistä ihan muissa maailmoissa kuin todellisuus on.

      On 110% varmaa että hänen mahdollisesti tekemillään rikosilmoituksilla pyyhitään syyttäjänvirastossa ns. takapuolta ja päälle nauretaan. Eihän tuollaiselle muuta voi tehdä.

      Onpa kummallista että aloittaja näinkin pienessä kaupungissa on törmännyt JOPA kuuteen mätään poliisiin, jtka kaikki ovat "rikkoneet" häntä vastaan. Jotenkin minulla on sellainen tunne ettei tämä(kään) menttaali-päihdeongelmatapaus ylitä rikoshistoriassamme uutiskynnystä...

      Aloittajan kannattaisi hakea asiantuntija-apua ja yrittää laittaa asiansa kuntoon ja elämänsä järjestykseen. Tuolla tiellä se tulee eteen kumminkin, vaikka sitten pakolla. Katsos, yhteiskunta suojelee itseään.

      • Luuletko että minua haittaa vaikka nauraisivat kuinka ? Pääasia on että totuus tulee esille , sinä voit juosta aina rotankoloosi piiloon olemaan hiljaa ja nyökyttelemään muiden tahtiin .

        Eivät he minua vastaan ole rikkoneet vaan omia lakejaan vastaan.

        Lääkäri on jo todennut terveeksi ja oikeusaputoimistosta pyysin apua tähän juttuun.
        Onko vielä jotain mitä haluat keksiä rajoitetussa ajattelumaailmassasi solvataksesi?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Luuletko että minua haittaa vaikka nauraisivat kuinka ? Pääasia on että totuus tulee esille , sinä voit juosta aina rotankoloosi piiloon olemaan hiljaa ja nyökyttelemään muiden tahtiin .

        Eivät he minua vastaan ole rikkoneet vaan omia lakejaan vastaan.

        Lääkäri on jo todennut terveeksi ja oikeusaputoimistosta pyysin apua tähän juttuun.
        Onko vielä jotain mitä haluat keksiä rajoitetussa ajattelumaailmassasi solvataksesi?

        Okei, asia on siis prosessissa. Vaikka me kaikki jo nyt lopputuloksen tiedämmekin, sen jota sinä et vielä usko etkä halua tunnustaa, niin onhan se mielenkiintoista nähdä kuinka yksi "mätien poliisien ruotuunlaittaja" tulee korkeelta tonttiin että mäjähtää.
        Pidähän meidät ajantasalla asian käänteistä. Vaikka pitäisihän noin "karmean" jutun, jossa jopa kuutta poliisia syytetään mainitsemistasi asioista, ylittää uutiskynnys ja olla kaikkien luettavissa mm. maakuntalehdestämme, jopa valtakunnan mediasta. Olisihan tuo totta ollessaan merkittävä tapaus. Mutta eipä vaan ole sellaista juttua näkynyt, eikä tule näkymäänkään. Jospa nyt selvittäisit pääsi ja lopettaisit tuon voheltamisen.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Luuletko että minua haittaa vaikka nauraisivat kuinka ? Pääasia on että totuus tulee esille , sinä voit juosta aina rotankoloosi piiloon olemaan hiljaa ja nyökyttelemään muiden tahtiin .

        Eivät he minua vastaan ole rikkoneet vaan omia lakejaan vastaan.

        Lääkäri on jo todennut terveeksi ja oikeusaputoimistosta pyysin apua tähän juttuun.
        Onko vielä jotain mitä haluat keksiä rajoitetussa ajattelumaailmassasi solvataksesi?

        Kun/jos totuus joskus tulee esille niin ainoa tulos on se että huomaat nolanneesi itsesi perinpohjin. Olet jo nyt tehnyt itsestäsi pellen, mutta jatka vaan kaikin mokomin. Omaan nilkkaasihan kaikki kolahtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, asia on siis prosessissa. Vaikka me kaikki jo nyt lopputuloksen tiedämmekin, sen jota sinä et vielä usko etkä halua tunnustaa, niin onhan se mielenkiintoista nähdä kuinka yksi "mätien poliisien ruotuunlaittaja" tulee korkeelta tonttiin että mäjähtää.
        Pidähän meidät ajantasalla asian käänteistä. Vaikka pitäisihän noin "karmean" jutun, jossa jopa kuutta poliisia syytetään mainitsemistasi asioista, ylittää uutiskynnys ja olla kaikkien luettavissa mm. maakuntalehdestämme, jopa valtakunnan mediasta. Olisihan tuo totta ollessaan merkittävä tapaus. Mutta eipä vaan ole sellaista juttua näkynyt, eikä tule näkymäänkään. Jospa nyt selvittäisit pääsi ja lopettaisit tuon voheltamisen.

        Ai että on sinulle voheltamista tuoda esille poliisien tekemät rikokset?
        Lue aloitus niin ehkä ymmärrät sen että olen tietoinen jo asiasta että minut mitätöidään ja sivuutetaan hyvin todennäköisesti. (Sille myöskin nauran) .
        Pitäisi olla vaan lampaan naamalla määkiä muiden kuorossa mutta kun minusta ei siihen ole , valitan !
        Tietysti jos olisin arvokas , kunnon tottelevainen kansalainen joka on maksanut vielä pikkasen enemmän niitä veroja mitä olenkaan maksanut niin ehkäpä tässä asiassa olisi erilainen "tuntuma" sinulle , ja miksi?
        Koska luulet että ihmisten rahat ja asema määrää ihmisarvon, siksi .
        Se on aika rajoittunutta , uskotko?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ai että on sinulle voheltamista tuoda esille poliisien tekemät rikokset?
        Lue aloitus niin ehkä ymmärrät sen että olen tietoinen jo asiasta että minut mitätöidään ja sivuutetaan hyvin todennäköisesti. (Sille myöskin nauran) .
        Pitäisi olla vaan lampaan naamalla määkiä muiden kuorossa mutta kun minusta ei siihen ole , valitan !
        Tietysti jos olisin arvokas , kunnon tottelevainen kansalainen joka on maksanut vielä pikkasen enemmän niitä veroja mitä olenkaan maksanut niin ehkäpä tässä asiassa olisi erilainen "tuntuma" sinulle , ja miksi?
        Koska luulet että ihmisten rahat ja asema määrää ihmisarvon, siksi .
        Se on aika rajoittunutta , uskotko?

        Mitä luulet täällä ruikuttamisella olevan asialle hyötyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun/jos totuus joskus tulee esille niin ainoa tulos on se että huomaat nolanneesi itsesi perinpohjin. Olet jo nyt tehnyt itsestäsi pellen, mutta jatka vaan kaikin mokomin. Omaan nilkkaasihan kaikki kolahtaa.

        Ai mikäs on noloa tässä ? Sekö että puutun poliisin suorittamaan väkivaltaan tekemällä siitä rikosilmoituksen?
        Jatka vaan poliisi sarjan katselua ja ihailua , se kertoo pelkän ulkokultaisuuden mihin on varmaan turvallista uskoa.
        Luuletko että minua paljon painaa toisten ihmisten noloksi tuomitsemiset?
        Ei sitten hitto yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet täällä ruikuttamisella olevan asialle hyötyä?

        Hyötyä? Miksi hemmetissä pitäisi olla aina hyötymässä kaikesta saanen kysyä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ai että on sinulle voheltamista tuoda esille poliisien tekemät rikokset?
        Lue aloitus niin ehkä ymmärrät sen että olen tietoinen jo asiasta että minut mitätöidään ja sivuutetaan hyvin todennäköisesti. (Sille myöskin nauran) .
        Pitäisi olla vaan lampaan naamalla määkiä muiden kuorossa mutta kun minusta ei siihen ole , valitan !
        Tietysti jos olisin arvokas , kunnon tottelevainen kansalainen joka on maksanut vielä pikkasen enemmän niitä veroja mitä olenkaan maksanut niin ehkäpä tässä asiassa olisi erilainen "tuntuma" sinulle , ja miksi?
        Koska luulet että ihmisten rahat ja asema määrää ihmisarvon, siksi .
        Se on aika rajoittunutta , uskotko?

        En usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko.

        Sen huomaa


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyötyä? Miksi hemmetissä pitäisi olla aina hyötymässä kaikesta saanen kysyä?

        Kuka on sanonut, että pitäisi olla aina hyötymäsä saanen kysyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut, että pitäisi olla aina hyötymäsä saanen kysyä?

        Hyöty on siinä että asia tulee esille vaikka lokaa niskaan sataakin.
        Se ei kuitenkaan ole henkilökohtainen hyöty varsinaisesti vaan palo totuudellisuuteen jonka moni näemmä haluaa kääntää juurikin henkilökohtaiseksi ongelmaksi , kyse on asiasta eikä minusta.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyöty on siinä että asia tulee esille vaikka lokaa niskaan sataakin.
        Se ei kuitenkaan ole henkilökohtainen hyöty varsinaisesti vaan palo totuudellisuuteen jonka moni näemmä haluaa kääntää juurikin henkilökohtaiseksi ongelmaksi , kyse on asiasta eikä minusta.

        Omast puolestani sanoisin, että asia on tullut jo tarpeeksi täällä esille. Tämä tietysti vain oma mielipiteeni.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hyöty on siinä että asia tulee esille vaikka lokaa niskaan sataakin.
        Se ei kuitenkaan ole henkilökohtainen hyöty varsinaisesti vaan palo totuudellisuuteen jonka moni näemmä haluaa kääntää juurikin henkilökohtaiseksi ongelmaksi , kyse on asiasta eikä minusta.

        Missä se asia on muka ollut esillä? Muualla kuin näissä sinun hourukirjoituksissasi.
        Sinun totuutesi ei taida paljoa painaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä se asia on muka ollut esillä? Muualla kuin näissä sinun hourukirjoituksissasi.
        Sinun totuutesi ei taida paljoa painaa.

        Täällä , Joensuun poliisilaitoksen ilmoitus tiskillä, Hämeen-poliisissa kohtapuoliin , poliisi hallituksessa , 112 , oikeusaputoimistossa.

        Sehän siinä hauskaa onkin että jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle niin uutisissa olisi heti "totuuksineen" .

        Ei minua haittaa vaikkei sinua kiinnostaisi paskan vertaakaan mutta kuitenkin olet täällä maukumassa ja todistat toisin! Kiitos!


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Täällä , Joensuun poliisilaitoksen ilmoitus tiskillä, Hämeen-poliisissa kohtapuoliin , poliisi hallituksessa , 112 , oikeusaputoimistossa.

        Sehän siinä hauskaa onkin että jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle niin uutisissa olisi heti "totuuksineen" .

        Ei minua haittaa vaikkei sinua kiinnostaisi paskan vertaakaan mutta kuitenkin olet täällä maukumassa ja todistat toisin! Kiitos!

        "jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle"

        Miksiköhän kuitenkin tällaista tapahtuu ko. tallaajalle perin harvoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle"

        Miksiköhän kuitenkin tällaista tapahtuu ko. tallaajalle perin harvoin?

        Onko tuo epäselvää itsellesi? Sinut on koulutettu olemaan nätisti kuten koiratkin useimmat. Hyvä kouluttaja kun osaat kaikki temput ettei tarvitse kiristää hihnasta aina .
        Bravo! Onneksi olkoon! Olet samanlainen kuin hyvin moni muukin käytökseltä ! Jesh :D


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Täällä , Joensuun poliisilaitoksen ilmoitus tiskillä, Hämeen-poliisissa kohtapuoliin , poliisi hallituksessa , 112 , oikeusaputoimistossa.

        Sehän siinä hauskaa onkin että jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle niin uutisissa olisi heti "totuuksineen" .

        Ei minua haittaa vaikkei sinua kiinnostaisi paskan vertaakaan mutta kuitenkin olet täällä maukumassa ja todistat toisin! Kiitos!

        Vai niin. Eipä todellakaan kiinnosta häirikön putkaanvienti. Pääasia että on viety.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Onko tuo epäselvää itsellesi? Sinut on koulutettu olemaan nätisti kuten koiratkin useimmat. Hyvä kouluttaja kun osaat kaikki temput ettei tarvitse kiristää hihnasta aina .
        Bravo! Onneksi olkoon! Olet samanlainen kuin hyvin moni muukin käytökseltä ! Jesh :D

        Totta! Ja se kantaa hedelmää eikä ole tarvinnut rettelöidä poliisin kanssa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten olet huomannut, vai oletko?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Täällä , Joensuun poliisilaitoksen ilmoitus tiskillä, Hämeen-poliisissa kohtapuoliin , poliisi hallituksessa , 112 , oikeusaputoimistossa.

        Sehän siinä hauskaa onkin että jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle niin uutisissa olisi heti "totuuksineen" .

        Ei minua haittaa vaikkei sinua kiinnostaisi paskan vertaakaan mutta kuitenkin olet täällä maukumassa ja todistat toisin! Kiitos!

        Hähhähhäää! Jos juttu yleensä joensuusta mihinkään on lähtenyt niin viimeistään hämeessä se löytää tiensä roskakoriin... Hähhähhäää...!


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Täällä , Joensuun poliisilaitoksen ilmoitus tiskillä, Hämeen-poliisissa kohtapuoliin , poliisi hallituksessa , 112 , oikeusaputoimistossa.

        Sehän siinä hauskaa onkin että jos näin tapahtuisi perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle niin uutisissa olisi heti "totuuksineen" .

        Ei minua haittaa vaikkei sinua kiinnostaisi paskan vertaakaan mutta kuitenkin olet täällä maukumassa ja todistat toisin! Kiitos!

        Miksiköhän tuollaista ei tapahdu "perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle"?

        Olisiko kuitenkin niin että jotkut vaan osaavat käytöskoodin eivätkä tuollaisiin tilanteisiin koskaan edes joudu.

        Ei sankari ole se joka tappelun voittaa, vaan se jolla on viisautta välttää tappelu.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Onko tuo epäselvää itsellesi? Sinut on koulutettu olemaan nätisti kuten koiratkin useimmat. Hyvä kouluttaja kun osaat kaikki temput ettei tarvitse kiristää hihnasta aina .
        Bravo! Onneksi olkoon! Olet samanlainen kuin hyvin moni muukin käytökseltä ! Jesh :D

        Olet saanut nyt huomiota virkavallalta, toisin kuin keskivertokansalainen joka pyrkii toimimaan hienosti hihnassa. Olet kuitenkin itkenyt jo aloitukesta lähtien. Mihin oikein pyrit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Eipä todellakaan kiinnosta häirikön putkaanvienti. Pääasia että on viety.

        Sepä siinä kun en häiriköinyt vaan olen rauhan mies.
        Sitä luupääsi ei näemmä kykene hahmottamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Ja se kantaa hedelmää eikä ole tarvinnut rettelöidä poliisin kanssa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kuten olet huomannut, vai oletko?

        Siinäpä se orjuus ilmentyy, onnea siihen jos on elämäsi tarkoitus.
        Minä en ole rettelöinyt vaan minut on viety putkaan ilman syytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hähhähhäää! Jos juttu yleensä joensuusta mihinkään on lähtenyt niin viimeistään hämeessä se löytää tiensä roskakoriin... Hähhähhäää...!

        No todellakin jos lukevat sen surkean sepustuksen minkä paikallinen poliisi kirjoitti hampaat irvessä kavereistaan!
        Onneksi Nauhoitin koko keskustelun ja jakoon on jo mennyt.
        Se oli niiiiiin vaikeaa ottaa mutta otti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän tuollaista ei tapahdu "perus ulkokultaiselle tavan tallaajalle"?

        Olisiko kuitenkin niin että jotkut vaan osaavat käytöskoodin eivätkä tuollaisiin tilanteisiin koskaan edes joudu.

        Ei sankari ole se joka tappelun voittaa, vaan se jolla on viisautta välttää tappelu.

        Siksi tarjosin keppiä näille kutsutuille pahoinpitelijöille että olisivat sillä lopettaneet naurettavuudet mutta ei , jouduin kutsumaan poliisit ja sitten minä jouduin putkaan.
        Mutta näemmä haluatte maalata minusta väkisin pahantekijän kun ei ymmärrys riitä siellä lammas aitauksessa muuhun kuin aivopestyyn totuuteen.
        Onnea jatkoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut nyt huomiota virkavallalta, toisin kuin keskivertokansalainen joka pyrkii toimimaan hienosti hihnassa. Olet kuitenkin itkenyt jo aloitukesta lähtien. Mihin oikein pyrit?

        Sekö itkemistä kun vastaan teidän ennakkoluuloisten väkivaltaa ihailevien luolaihmisten viesteihin?!
        Vai niin.
        Minä saan aina huomiota virkavallalta! Koska näytän pelottavalta!
        Ei se minua haittaa mutta syytä vainoamiselle ei ole .
        Kyse on ennakkoluuloista joista arvon virkavalta ja "hyvät" ihmiset voisivat hiukan hellittää....kyse on tuomitsemisesta ilman todellista syytä.
        Se loukkaa ja sen näkee jo naamasta vaikkei sitä sanoisikaan ...silmät kertovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Eipä todellakaan kiinnosta häirikön putkaanvienti. Pääasia että on viety.

        Kiinnostaahan se sinua suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähhähhäää! Jos juttu yleensä joensuusta mihinkään on lähtenyt niin viimeistään hämeessä se löytää tiensä roskakoriin... Hähhähhäää...!

        Mahtava kuva sinulla Suomen valtion toiminnasta.


    • Anonyymi

      Olet jo vapautesi menettänyt. Huumausaineet ovat kuninkaasi, jota kumarrat ja olet niiden pihdeissä. Turhaan maailmaa syytät omista räpiköinneistäsi. Totuus löytyy omien korviesi välistä.

      • Luoja on kuninkaani eikä keksimäsi harhat.


    • Anonyymi

      Onko illuminaatit ja muut salaseurat tämän takana?

      • Anonyymi

        Luultavasti tämä on Nissanistien masinoima provokaatio jolla he haluavat suunnata huomion muualle että saavat rauhassa suunnitella vallankaappaustaan ja suomen julistamista Nissaniaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti tämä on Nissanistien masinoima provokaatio jolla he haluavat suunnata huomion muualle että saavat rauhassa suunnitella vallankaappaustaan ja suomen julistamista Nissaniaksi.

        ei pie syyttee nissanistia. myö ei polliisiloihen kansa metelöijä. myö ajellaan nissanilla rinnakkain ja ohitelllaan liikenneylpyröissä kaikessa rauhassa. joskus vihanen setä meille häriköipi kun se ei tykkee jotta ylpyrässä ohitellaan. oonko muuten jo maininnu että yleensä ylpyröissä ohitelessamme käytämme sumutusvaloloita ja vakonopeuspiristintä?


    • Anonyymi

      Miksiköhän tämä iho-ongelmainen nisäkäs parjaa kerrostaloasukkaita?

      • Varsinaista iho-ongelmaa oli eilen viiksien tietämillä , pahoittelut siitä sulle koska näemmä vaikuttaa lukemisen ymmärtämiseen.
        En parjaa mutta vertaa niin huomaat samankaltaisuuden kaikkinensa.


    • Anonyymi

      "...tarjosin kävelykeppiäni että olisivat ottaneet minulta hengen pois..."
      Ei kuulosta kovin fiksun kaverin tekemisiltä.

      • Tapahtui haluttu reaktio joten ...


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tapahtui haluttu reaktio joten ...

        Haastetta olisi tietenkin enemmän, jos tavoitteeseen olisi päässyt fiksusti, mutta mitäs sitä nyt korkeamman aidan kohdalta menemään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haastetta olisi tietenkin enemmän, jos tavoitteeseen olisi päässyt fiksusti, mutta mitäs sitä nyt korkeamman aidan kohdalta menemään...

        Ilman väkivaltaa nyt , sekö ei fiksua?! Ei hemmetti mitä sakkia täällä on :'D


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ilman väkivaltaa nyt , sekö ei fiksua?! Ei hemmetti mitä sakkia täällä on :'D

        Kaivat verta ihan oikeasta nenästä "tanssittamalla" poliisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivat verta ihan oikeasta nenästä "tanssittamalla" poliisia.

        He aloittivat ja ilman syytä.
        Nyt annan takaisin kun on oikea syykin .
        Voi olla että oikeassa kohtaa pysäyttävät auton ja antavat pamppua ( tapahtunut muillekin) mutta luuletko että se haittaa?
        Totuus esille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivat verta ihan oikeasta nenästä "tanssittamalla" poliisia.

        Ainakin omien puheidensa perusteella hän on mennyt valtion siihen tarkoitukseen luomia virallisia reittejä pitkin, eikä uhkaillut tai häiriköinyt poliiseja. Tästä sinun mukaan on normaalia (ja toivottavaa?) saada poliisilta muilutusta. Tällainenkö on monien mielestä hyvä ja kannattamisen arvoinen järjestys?


    • Anonyymi

      "Luoja on kuninkaani..." kerrot ja aikaisemmin kirjoitit:"...tarjosin kävelykeppiäni että olisivat ottaneet minulta hengen pois..."

      Kuitenkin esim. osoitteessa https://www.jw.org/fi/raamatun-opetukset/kysymyksia/eutanasia/ kerrotaan:

      Jumalan silmissä elämä on hyvin arvokasta. Tämän vuoksi Jumala tuomitsee sekä itsemurhan että toisen ihmisen surmaamisen (2. Mooseksen kirja 20:13; 1. Johanneksen kirje 3:15). Raamatussa osoitetaan myös, että meidän täytyy tehdä voitavamme suojellaksemme itseämme ja muita (5. Mooseksen kirja 22:8). Jumala selvästikin haluaa, että arvostamme elämän lahjaa.

      Otatko Luojan esille vain silloin, kun Hänen opit sinulle sopivat?

      • Luotin Luojaan ja annoin kepin , kaikki on hänen käsissään ja mitä tapahtui ...perääntyminen.
        Eikä minua haittaa putkakaan koska näin tämän kaljun poliisin todellisen luonteen ja hän ei sovi poliisivoimiin.
        Noista 6kpl kahden on parempi etsiä muita hommia koska eivät sovi sinne.
        En tiedä kuinka ovat päässeet läpi koulutuksen....varmaan suhteilla ilman päätohtorin lausuntoa.
        Miksi hemmetissä minun pitäisi olla kiinnitettynä raamatun teksteihin joissa selvästi näkyy roomalaisten hapatus?
        Ymmärrätkö edes mistä kirjoitan tolvana?
        Totuudesta , ei minulla mitään väliä ole kunhan totuus saa loistaa !


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Luotin Luojaan ja annoin kepin , kaikki on hänen käsissään ja mitä tapahtui ...perääntyminen.
        Eikä minua haittaa putkakaan koska näin tämän kaljun poliisin todellisen luonteen ja hän ei sovi poliisivoimiin.
        Noista 6kpl kahden on parempi etsiä muita hommia koska eivät sovi sinne.
        En tiedä kuinka ovat päässeet läpi koulutuksen....varmaan suhteilla ilman päätohtorin lausuntoa.
        Miksi hemmetissä minun pitäisi olla kiinnitettynä raamatun teksteihin joissa selvästi näkyy roomalaisten hapatus?
        Ymmärrätkö edes mistä kirjoitan tolvana?
        Totuudesta , ei minulla mitään väliä ole kunhan totuus saa loistaa !

        Grillinpitäjä soitti Luojalle tai tarkemmin sanottuna kahdelle Luojalle?
        Eiköhän nyt ole vain käynyt niin, että mainittuasi jossain välissä hengen riistämisestä poliisi teki oikein poistaessasi sinut julkiselta paikalta ja säilöön.
        Se, että oliko poliisin voimankäyttö liiallista lienee sinun ja poliisin asia. Me muut, jotka emme kulje julkisilla(kaan) paikoilla "riistämässä toisten henkiä" emme välttämättä ymmärrä tuota uhoamista, pikemminkin säikähdämme. Se tuskin tekee meistä kovinkaan paljon sinua huonompia "virikehäkissä" asujia. Asenteesi on huomioitu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Grillinpitäjä soitti Luojalle tai tarkemmin sanottuna kahdelle Luojalle?
        Eiköhän nyt ole vain käynyt niin, että mainittuasi jossain välissä hengen riistämisestä poliisi teki oikein poistaessasi sinut julkiselta paikalta ja säilöön.
        Se, että oliko poliisin voimankäyttö liiallista lienee sinun ja poliisin asia. Me muut, jotka emme kulje julkisilla(kaan) paikoilla "riistämässä toisten henkiä" emme välttämättä ymmärrä tuota uhoamista, pikemminkin säikähdämme. Se tuskin tekee meistä kovinkaan paljon sinua huonompia "virikehäkissä" asujia. Asenteesi on huomioitu.

        Mainitsin vain ruuan tuottaneen minulle mahanpuruja ja pitäjä vain nauroi jolloin otin jämäkämmän äänen toistaakseni saman siten että menee jakeluun...meni niin jakeluun että kutsui kaverit piäksämään.
        Luoja = kaiken näkemäsi alku paitsi itsekkään ajattelusi , se on perisynnin kaveri se.
        Ei grillinpitäjä siis .
        Get it?

        Myönnän että joskus sanani ovat liian suoria ....kuten käydessäni ilona baarissa näin tytön alle 20 v pikkuhameessa niin että melkein torttu näkyi niin mainitsin hänelle hänen näyttävän huoralta.
        Hän suuttui ja pyysi järjestyksenvalvojan tai parikin ja selvitin tilanteen .
        Eihän hän välttämättä huora ole mutta ulkoasu saa aikaan kuitenkin sen pohdinnan että ehkä sittenkin?
        Ymmärrätkö?

        Olen aika suora ajoittain eikä se haittaa , ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät kun ei saa mitään sanoa enään etteikö jotain kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi kävelykeppi , sitä on sitten kiva heilutella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Grillinpitäjä soitti Luojalle tai tarkemmin sanottuna kahdelle Luojalle?
        Eiköhän nyt ole vain käynyt niin, että mainittuasi jossain välissä hengen riistämisestä poliisi teki oikein poistaessasi sinut julkiselta paikalta ja säilöön.
        Se, että oliko poliisin voimankäyttö liiallista lienee sinun ja poliisin asia. Me muut, jotka emme kulje julkisilla(kaan) paikoilla "riistämässä toisten henkiä" emme välttämättä ymmärrä tuota uhoamista, pikemminkin säikähdämme. Se tuskin tekee meistä kovinkaan paljon sinua huonompia "virikehäkissä" asujia. Asenteesi on huomioitu.

        Ja kun pohdiskelet oikeasti tuota virikehäkki kanan elämää ja vertaat kerrostaloihmisen elämään niin ei siinä surullista kyllä paljoa eroa ole...En pahuuttani näitä kirjoita vaan havaintoja ainoastaan.
        Ei minulla ole heitä vastaan mitään , päinvastoin haluaisin heidän näkevän tuon surullisen asian.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mainitsin vain ruuan tuottaneen minulle mahanpuruja ja pitäjä vain nauroi jolloin otin jämäkämmän äänen toistaakseni saman siten että menee jakeluun...meni niin jakeluun että kutsui kaverit piäksämään.
        Luoja = kaiken näkemäsi alku paitsi itsekkään ajattelusi , se on perisynnin kaveri se.
        Ei grillinpitäjä siis .
        Get it?

        Myönnän että joskus sanani ovat liian suoria ....kuten käydessäni ilona baarissa näin tytön alle 20 v pikkuhameessa niin että melkein torttu näkyi niin mainitsin hänelle hänen näyttävän huoralta.
        Hän suuttui ja pyysi järjestyksenvalvojan tai parikin ja selvitin tilanteen .
        Eihän hän välttämättä huora ole mutta ulkoasu saa aikaan kuitenkin sen pohdinnan että ehkä sittenkin?
        Ymmärrätkö?

        Olen aika suora ajoittain eikä se haittaa , ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät kun ei saa mitään sanoa enään etteikö jotain kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi kävelykeppi , sitä on sitten kiva heilutella :)

        Kyllä se kuule haittaa. Jos ei sinua, niin ainakin niitä joita uhkailet ja huoraksi haukut.
        Eihän tuo ole normaalia vaan suorastaan rikollista. Ei ihme jos poliisit asiaan puuttuu.
        Lakkaa itkemästä ja loukkaamasta muita ihmisiä, et sinä mikään jumala ole. Onneksi edes poliisit näyttävät sinulle paikkasi.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mainitsin vain ruuan tuottaneen minulle mahanpuruja ja pitäjä vain nauroi jolloin otin jämäkämmän äänen toistaakseni saman siten että menee jakeluun...meni niin jakeluun että kutsui kaverit piäksämään.
        Luoja = kaiken näkemäsi alku paitsi itsekkään ajattelusi , se on perisynnin kaveri se.
        Ei grillinpitäjä siis .
        Get it?

        Myönnän että joskus sanani ovat liian suoria ....kuten käydessäni ilona baarissa näin tytön alle 20 v pikkuhameessa niin että melkein torttu näkyi niin mainitsin hänelle hänen näyttävän huoralta.
        Hän suuttui ja pyysi järjestyksenvalvojan tai parikin ja selvitin tilanteen .
        Eihän hän välttämättä huora ole mutta ulkoasu saa aikaan kuitenkin sen pohdinnan että ehkä sittenkin?
        Ymmärrätkö?

        Olen aika suora ajoittain eikä se haittaa , ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät kun ei saa mitään sanoa enään etteikö jotain kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi kävelykeppi , sitä on sitten kiva heilutella :)

        Ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät häiriköt kun enää ei voi edes putkaan viedä etteikö jotakin kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi pamppu, sitä on sitten kiva heilutella :)

        T: EVP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule haittaa. Jos ei sinua, niin ainakin niitä joita uhkailet ja huoraksi haukut.
        Eihän tuo ole normaalia vaan suorastaan rikollista. Ei ihme jos poliisit asiaan puuttuu.
        Lakkaa itkemästä ja loukkaamasta muita ihmisiä, et sinä mikään jumala ole. Onneksi edes poliisit näyttävät sinulle paikkasi.

        Ketä olen uhkaillut?
        Onko sinulla lapsia? Minulla on enkä haluaisi että oma tyttäreni pillu vilkkuen tanssilattialla kännissä viettelisi tahattomasti perverssejä luokseen ja siitä se ajatus lähti! Anteeksi vaan nyt hemmetisti sullekin joka sellaista "tykkää" katsella!!!!

        Jaa se on rikollista! Olla huolissaan kanssakulkijoistaan?!?!?!?

        En itke enkä ole Jumala! Mutta totuutta rakastan!

        Mene sinä rotta sinne koloosi vain !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät häiriköt kun enää ei voi edes putkaan viedä etteikö jotakin kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi pamppu, sitä on sitten kiva heilutella :)

        T: EVP

        Sama! Nimittäin löysin aika hemmetin raskaan kävelykepin tuolta kaupasta , huomenna meen tekeen kauppaa :)
        Fantasioin että rakennan siihen sisään 22 patruunalle laukaisu alustan että tarpeen tullen voi losauttaa jalkapöytään toista jos oikein rupee ärsyttään lässytykset!
        Noh , fantasiaa vaikka helposti toteutettavissa;)
        Rauhan mies niin riittää keppi tueksi toisin kuin sinulla pamppu perseessä:)


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mainitsin vain ruuan tuottaneen minulle mahanpuruja ja pitäjä vain nauroi jolloin otin jämäkämmän äänen toistaakseni saman siten että menee jakeluun...meni niin jakeluun että kutsui kaverit piäksämään.
        Luoja = kaiken näkemäsi alku paitsi itsekkään ajattelusi , se on perisynnin kaveri se.
        Ei grillinpitäjä siis .
        Get it?

        Myönnän että joskus sanani ovat liian suoria ....kuten käydessäni ilona baarissa näin tytön alle 20 v pikkuhameessa niin että melkein torttu näkyi niin mainitsin hänelle hänen näyttävän huoralta.
        Hän suuttui ja pyysi järjestyksenvalvojan tai parikin ja selvitin tilanteen .
        Eihän hän välttämättä huora ole mutta ulkoasu saa aikaan kuitenkin sen pohdinnan että ehkä sittenkin?
        Ymmärrätkö?

        Olen aika suora ajoittain eikä se haittaa , ihmetyttää vaan nämä nykyajan herkät kun ei saa mitään sanoa enään etteikö jotain kitinää tulisi.

        Pitääkin ostaa järeämpi kävelykeppi , sitä on sitten kiva heilutella :)

        Mennäänpä nyt itse asiaan: " Pahoinpitely, huumeiden kätkentä sekä huumausainerikos ja muutenkin asiaton käytös". Väitätkö, ettei yhtään näistä näytetty toteen? Paperien puutos on sivuseikka, koska voit antaa oikeat tiedot henkilöllisyydestäsi, jotka voidaan tarkistaa.
        Olet nähtävästi kieltäytynyt kaikesta yhteistyöstä poliisin kanssa. Seuraukset olet kokenut.
        Suomessa on huumeiden käyttö ja hallussapito rikollista. Se, että Yhdysvalloissa jokin on sallittua, on eri valtion lain alaista, eikä koske meitä. Kukaan ei voi sinua pakottaa elämään tavallisten ihmisten tavoin, sinun on vain hyväksyttävä itsesi se tosiasia, että maailmassa ei voi elää ilman jonkinlaisia normeja ja sääntöjä. Meillä muillakin ihmisillä pitää olla vapaus ja oikeus turvalliseen elämään tässä elämässämme yhteiskunnassa. Samat lait koskevat kaikkia toisiakin ihmisiä. Jos rikomme lakeja, seuraukset ovat kokemasi kaltaisia.
        Valinnan tekee ihminen itse. Tunsitko itsesi kuninkaaksi, kun sait kohdella tuota tyttöä kuten alamaistasi? Olisiko pitänyt suudella kättäsi ja kiittää siitä, että tuli huomioiduksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mennäänpä nyt itse asiaan: " Pahoinpitely, huumeiden kätkentä sekä huumausainerikos ja muutenkin asiaton käytös". Väitätkö, ettei yhtään näistä näytetty toteen? Paperien puutos on sivuseikka, koska voit antaa oikeat tiedot henkilöllisyydestäsi, jotka voidaan tarkistaa.
        Olet nähtävästi kieltäytynyt kaikesta yhteistyöstä poliisin kanssa. Seuraukset olet kokenut.
        Suomessa on huumeiden käyttö ja hallussapito rikollista. Se, että Yhdysvalloissa jokin on sallittua, on eri valtion lain alaista, eikä koske meitä. Kukaan ei voi sinua pakottaa elämään tavallisten ihmisten tavoin, sinun on vain hyväksyttävä itsesi se tosiasia, että maailmassa ei voi elää ilman jonkinlaisia normeja ja sääntöjä. Meillä muillakin ihmisillä pitää olla vapaus ja oikeus turvalliseen elämään tässä elämässämme yhteiskunnassa. Samat lait koskevat kaikkia toisiakin ihmisiä. Jos rikomme lakeja, seuraukset ovat kokemasi kaltaisia.
        Valinnan tekee ihminen itse. Tunsitko itsesi kuninkaaksi, kun sait kohdella tuota tyttöä kuten alamaistasi? Olisiko pitänyt suudella kättäsi ja kiittää siitä, että tuli huomioiduksi?

        En kerennyt olemaan yhteistyössä kun kävivät jo päälle enkä tuolloinkaan tehnyt vastarintaa kuin poliisilaitoksella....löin itseni pöytään taskujen tarkastukseen turhankin kovasti että ihan poliisit säpsähtivät, sen verran potutti.
        Toteen on näytetty kaikki mutta mitä papereissa lukee niin se on vielä puoliksi auki koska omaan vain 30min poliisin ottaman ilmoituksen jonka Nauhoitin salaa, mistä ilmenee poliisin ei niin kiinnostunut olotila hyvin selvästi ja hänen kirjoittamansa surkea lappunen noin puoli sivua 30 minuutista!
        Poltan ajoittain kannabista ja kasvatin kotonani sitä yhden kasvin verran, poliisit tulivat ja jättivät kasvin kasvamaan vaikka näytin! Soitin siitä 112 ja eivät halunneet kommentoida kannabiksen laillisuutta , käskivät ottaa yhteyden tutkinnanjohtajaan. Siitä huumausainerikos sekä kätkeminen mielestäni ? Olen osallinen tietenkin!
        Toivottavasti tyttö otti opikseen ennenkuin joku hänet raiskaa vaatetuksensa tähden , toivottavasti hän muuttaa tyyliään maltillisemmaksi . Toivottavasti.
        Ei ole kiva katsella kun lapset kännissä baarissa pillu vilkkuen vetää pervoja puoleensa ....sinulla siis ei ole lapsia näemmä.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        En kerennyt olemaan yhteistyössä kun kävivät jo päälle enkä tuolloinkaan tehnyt vastarintaa kuin poliisilaitoksella....löin itseni pöytään taskujen tarkastukseen turhankin kovasti että ihan poliisit säpsähtivät, sen verran potutti.
        Toteen on näytetty kaikki mutta mitä papereissa lukee niin se on vielä puoliksi auki koska omaan vain 30min poliisin ottaman ilmoituksen jonka Nauhoitin salaa, mistä ilmenee poliisin ei niin kiinnostunut olotila hyvin selvästi ja hänen kirjoittamansa surkea lappunen noin puoli sivua 30 minuutista!
        Poltan ajoittain kannabista ja kasvatin kotonani sitä yhden kasvin verran, poliisit tulivat ja jättivät kasvin kasvamaan vaikka näytin! Soitin siitä 112 ja eivät halunneet kommentoida kannabiksen laillisuutta , käskivät ottaa yhteyden tutkinnanjohtajaan. Siitä huumausainerikos sekä kätkeminen mielestäni ? Olen osallinen tietenkin!
        Toivottavasti tyttö otti opikseen ennenkuin joku hänet raiskaa vaatetuksensa tähden , toivottavasti hän muuttaa tyyliään maltillisemmaksi . Toivottavasti.
        Ei ole kiva katsella kun lapset kännissä baarissa pillu vilkkuen vetää pervoja puoleensa ....sinulla siis ei ole lapsia näemmä.

        Pitääkö sitä silti "lapsia" huoraksi haukkua julkisilla paikoilla?
        Sellainen on erittäin loukkaavaa vaikka olisi tottakin.
        Miksi sinä saat mielestäsi noin loukata muita, mutta nostat elämän jos sinua loukataan?
        Tee lähimmäisillesi kuten toivot itsellesi tehtävän.
        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sitä silti "lapsia" huoraksi haukkua julkisilla paikoilla?
        Sellainen on erittäin loukkaavaa vaikka olisi tottakin.
        Miksi sinä saat mielestäsi noin loukata muita, mutta nostat elämän jos sinua loukataan?
        Tee lähimmäisillesi kuten toivot itsellesi tehtävän.
        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Hänen ulkoasunsa oli huoramainen ei hän.
        Se ei ollut henkilökohtainen haukunta vaan herätys ( toivottavasti ymmärtää joskus).
        Hän loukkaantui vaikken ollut loukkaantumistarkoituksessa asian kanssa vaan huolesta.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hänen ulkoasunsa oli huoramainen ei hän.
        Se ei ollut henkilökohtainen haukunta vaan herätys ( toivottavasti ymmärtää joskus).
        Hän loukkaantui vaikken ollut loukkaantumistarkoituksessa asian kanssa vaan huolesta.

        Olet mistään muusta kuin itsestäsi piittaamaton tyyppi joka haukkuu ja arvostelee muita ulkonäöstä alkaen, loukkaa, herjaa ja herättää pahennusta, häiriköi.

        Sitten alat valittaa ja käyttää halveksimasi järjestelmän välineitä, kuten rikosilmoitusmenettelyä ja oikeusapua, heti kun sinun toimiisi, tekemisiisi ja oikeuksiisi puututaan.

        Sinun tapauksessasi voi ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa että sitä olet saanut mitä olet tilannut. Kertomuksistasi törkeimmästä päästä on nuoren naisen julkinen ulkonäön arvosteleminen ja huorittelu. Sinulla siihen vissiin mielestäsi on varaa. Ei heru ymmärrystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mistään muusta kuin itsestäsi piittaamaton tyyppi joka haukkuu ja arvostelee muita ulkonäöstä alkaen, loukkaa, herjaa ja herättää pahennusta, häiriköi.

        Sitten alat valittaa ja käyttää halveksimasi järjestelmän välineitä, kuten rikosilmoitusmenettelyä ja oikeusapua, heti kun sinun toimiisi, tekemisiisi ja oikeuksiisi puututaan.

        Sinun tapauksessasi voi ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa että sitä olet saanut mitä olet tilannut. Kertomuksistasi törkeimmästä päästä on nuoren naisen julkinen ulkonäön arvosteleminen ja huorittelu. Sinulla siihen vissiin mielestäsi on varaa. Ei heru ymmärrystä.

        "Olet mistään muusta kuin itsestäsi piittaamaton tyyppi joka haukkuu ja arvostelee muita ulkonäöstä alkaen, loukkaa, herjaa ja herättää pahennusta, häiriköi."

        Sinulla on vara esittää minusta valheita täällä ja minä en saa sanoa suoraan asioita ?
        Alahan painua missä pippuri kasvaa.

        "Sinun tapauksessasi voi ihan hyvällä omalla tunnolla sanoa että sitä olet saanut mitä olet tilannut"

        Ei minua haittaa olla tässä , se on Luojan tahto ja käy minulle erittäin hyvin .


    • Anonyymi

      Hoosianna daavidin poika!

      • Hallelujah!


      • Mikä niin?


    • Anonyymi

      "Täyttämällä 2 minuuttia netissä ristikkotehtäviä tienaa nykyään elantonsa! Sellaisen järjestelmän olette tänne rakentaneet!"
      Millaistakohan järjestelmää tämä keppiinsä turvautuva ja nauhoittavia laitteitakin mukanaan kantava jantteri sitten haluaisi rakentaa? Hamppulandianko?

      • Anonyymi

        Ja miten tämä järjestelmää halveksiva VAPAA mies voi käyttää veronmaksajien kustantamaa järjestelmän osaa, ilmaista oikeusapua?! Mää ole kauhia hämmästyny ja kui klapil päähä lyäty!
        Taitaa omatkin periaatteet unohtua melko herkästi?


      • Kohtuullisempaa, maltillisempaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tämä järjestelmää halveksiva VAPAA mies voi käyttää veronmaksajien kustantamaa järjestelmän osaa, ilmaista oikeusapua?! Mää ole kauhia hämmästyny ja kui klapil päähä lyäty!
        Taitaa omatkin periaatteet unohtua melko herkästi?

        Menemällä ovesta sisään.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Menemällä ovesta sisään.

        Arvannet varmaan, ettei tätä kysytty. Harvemminhan tuonne ikkunasta mennään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvannet varmaan, ettei tätä kysytty. Harvemminhan tuonne ikkunasta mennään.

        Tietenkin


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tietenkin

        Tuon hampun käytön vaikutuksista en tiedä, enkä halua omakohtaisesti tietääkään. Sen verran olen havainnut, että aiheuttanee käyttäjälleen itsetuhoisuutta (tappakaa minut kepillä), hassuttelua (menemällä ovesta) jne.
        Sitäkään en tiedä, että ilmaantuvatko nuo oireet hampun käytön puutteesta, sen käytöstä vai missä vaiheessa oireet nyt tulevatkaan. Joka tapauksessa oireitta ei tunnu pääsevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon hampun käytön vaikutuksista en tiedä, enkä halua omakohtaisesti tietääkään. Sen verran olen havainnut, että aiheuttanee käyttäjälleen itsetuhoisuutta (tappakaa minut kepillä), hassuttelua (menemällä ovesta) jne.
        Sitäkään en tiedä, että ilmaantuvatko nuo oireet hampun käytön puutteesta, sen käytöstä vai missä vaiheessa oireet nyt tulevatkaan. Joka tapauksessa oireitta ei tunnu pääsevän.

        Puhumattakaan nuorten naisten julkisesta herjaamisesta ja huorittelusta. Ei paljon äijällä järki päässä liiku. Liekö pössyä täynnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon hampun käytön vaikutuksista en tiedä, enkä halua omakohtaisesti tietääkään. Sen verran olen havainnut, että aiheuttanee käyttäjälleen itsetuhoisuutta (tappakaa minut kepillä), hassuttelua (menemällä ovesta) jne.
        Sitäkään en tiedä, että ilmaantuvatko nuo oireet hampun käytön puutteesta, sen käytöstä vai missä vaiheessa oireet nyt tulevatkaan. Joka tapauksessa oireitta ei tunnu pääsevän.

        Ei ole itsetuhoisuutta kieltäytyä väkivallasta väkivaltaisten ihmisten edessä , se on kuultu neuvo : kääntäkää toinenkin poski.

        Mitkä oireet?


      • Anonyymi

        Joko loppui hamppu, kun alkaa mieltä viskoa? Vai onko nautittu jo liikaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko loppui hamppu, kun alkaa mieltä viskoa? Vai onko nautittu jo liikaa?

        Mikseipä jointti joskus palaisikin, sekö riittää tämän aloituksen mitätöimiseen?
        Aika ahdasmielistä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Mikseipä jointti joskus palaisikin, sekö riittää tämän aloituksen mitätöimiseen?
        Aika ahdasmielistä?

        Ei aloituksen, vaan lasten huorittelun. Aika luulotautista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloituksen, vaan lasten huorittelun. Aika luulotautista?

        Surullista että lapset baarissa näyttävät maksullisilta naisilta Ja vielä päihteissä.
        Anteeksi karkea kielenkäyttöni.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Surullista että lapset baarissa näyttävät maksullisilta naisilta Ja vielä päihteissä.
        Anteeksi karkea kielenkäyttöni.

        Ääliö menne huorittelemaan nuoria tyttöjä. Ei ole sinun asiasi kommentoida vaikka he näyttäisvät miltä. Mikä siveyspoliisi sinä luulet olevasi. Vaikka poliisin ylin ystävä tunnut olevankin...


      • Anonyymi

        Miksi se pitää sanoa ääneen ja julkisella paikalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääliö menne huorittelemaan nuoria tyttöjä. Ei ole sinun asiasi kommentoida vaikka he näyttäisvät miltä. Mikä siveyspoliisi sinä luulet olevasi. Vaikka poliisin ylin ystävä tunnut olevankin...

        Tuossa tapauksessa olin siveyspoliisi ja annoin maksimi rangaistuksen, toivottavasti paranee traumoistaan mahdollisimman nopeasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se pitää sanoa ääneen ja julkisella paikalla?

        Niin että hiljaa, salassa ja piilossa parempi? Se on sinun tapasi , ei minun .


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa olin siveyspoliisi ja annoin maksimi rangaistuksen, toivottavasti paranee traumoistaan mahdollisimman nopeasti!

        Sinulla ei ole sellaista tuomarin valtaa. Joka itsensä ylentää, se alennetaan, sanoo isokirja.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Niin että hiljaa, salassa ja piilossa parempi? Se on sinun tapasi , ei minun .

        Ei kai kun et osaa edes käytöstapoja.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa olin siveyspoliisi ja annoin maksimi rangaistuksen, toivottavasti paranee traumoistaan mahdollisimman nopeasti!

        oisit kuttunu polliisit. oisit päässy parempiin tuloksiin. lol lol lol!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole sellaista tuomarin valtaa. Joka itsensä ylentää, se alennetaan, sanoo isokirja.

        Totuus voi tuntua rangaistukselta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kun et osaa edes käytöstapoja.

        Varmasti osaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        oisit kuttunu polliisit. oisit päässy parempiin tuloksiin. lol lol lol!!

        Näin on hyvä


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa olin siveyspoliisi ja annoin maksimi rangaistuksen, toivottavasti paranee traumoistaan mahdollisimman nopeasti!

        Jos mua oisit huoritellut niin olisin tehnyt rikkarin siinä paikassa.
        Olisit taas päässyt kirjoittelemaan kuinka on poliisit pahoja.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Varmasti osaan

        No miksi et sitten näytä niitä? Ei osoita aikuisen ihmisen kypsää käytöstä julkisilla paikoilla huoritella nuoria tyttöjä ja arvostella näiden pukeutumista. Häpeäisit edes jos et muuta osaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mua oisit huoritellut niin olisin tehnyt rikkarin siinä paikassa.
        Olisit taas päässyt kirjoittelemaan kuinka on poliisit pahoja.

        Ehkä et ole näyttänyt maksulliselta naiselta? Voisiko kyse olla ennemminkin siitä???????????????


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et sitten näytä niitä? Ei osoita aikuisen ihmisen kypsää käytöstä julkisilla paikoilla huoritella nuoria tyttöjä ja arvostella näiden pukeutumista. Häpeäisit edes jos et muuta osaa!

        Kumarruin heidän pöytäänsä ravintolassa ja sanoin hiljaisella äänellä By the way.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ehkä et ole näyttänyt maksulliselta naiselta? Voisiko kyse olla ennemminkin siitä???????????????

        Vaikka näyttäisit homolta, en silti tulisi sinulle sitä ravintolassa julkisesti ilmoittamaan. Miksikö? Siksi koska sinun ulkonäkösi ja suuntautumisesi on täysin sinun oma asiasi, eikä kuulu muille mitenkään. Toisekseen minä osaan käyttäytyä julkisilla paikoilla, mikä sinulle tuntuu olevan täysin ylivoimainen taito.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka näyttäisit homolta, en silti tulisi sinulle sitä ravintolassa julkisesti ilmoittamaan. Miksikö? Siksi koska sinun ulkonäkösi ja suuntautumisesi on täysin sinun oma asiasi, eikä kuulu muille mitenkään. Toisekseen minä osaan käyttäytyä julkisilla paikoilla, mikä sinulle tuntuu olevan täysin ylivoimainen taito.

        Hämmentäviä vertailuja ja valetta koko viestisi .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka näyttäisit homolta, en silti tulisi sinulle sitä ravintolassa julkisesti ilmoittamaan. Miksikö? Siksi koska sinun ulkonäkösi ja suuntautumisesi on täysin sinun oma asiasi, eikä kuulu muille mitenkään. Toisekseen minä osaan käyttäytyä julkisilla paikoilla, mikä sinulle tuntuu olevan täysin ylivoimainen taito.

        Hämmentäviä vertailuja ja valetta koko viestisi .


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hämmentäviä vertailuja ja valetta koko viestisi .

        Kommentoit neitosen vaatetusta ja ilmeisesti toivoit muutosta haluamaasi (?) suuntaan.
        Mitäs jos joku haluaisi sinut muuttumaan haluamaansa suuntaan? Muuttuisitko sinä toisen pyynnöstä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hämmentäviä vertailuja ja valetta koko viestisi .

        Niin, onhan se mielenkiintoista että totuus joka sinun sanomanasi muihin kohdistuvana on ehdoton totuus, ei olekaan enää totuus kun se suunnataan sinuun.

        Sinä saat siis herjata vapaasti muita, mutta jos sinua joku herjaa alat heti parkua poliisia, kuten siellä torin grillilläkin kävi... :D

        En usko että sinua kukaan huorittelemaan tulisi, mutta sinun kannaltasi katsoen julkinen homottelu ajaisi saman asian. Mutta sehän olisi ilmeisesti kommenteistasi päätellen ihan ok ja hyväksyttävää...?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Hämmentäviä vertailuja ja valetta koko viestisi .

        Niin mikä siinä oli valetta? Asia on pilkulleen kuten kirjoitin.
        Siis hämmennyt ja ilmeisesti loukkaannut, jos joku tulee sinua ravintolassa sanomaan homoksi muiden kuullen?
        Mitäpä luulet tytön tehneet huoritellessasi häntä?
        Aatteleppa joskus omalle kohallesi noita touhujasi!
        Jatka vain perseilyäsi samaan malliin, kyllä ne poliisit sinua kyydittää, siitähän heille maksetaankin.


    • 10 sääntöjenvastaista viestiä poistettu eikä yksikään taida olla minun ja valituksia en ole tehnyt , mistäköhän johtuisi?

      • Anonyymi

        Kai sä itte oot jotenkin hommannu moden oikeudet. Ei tuota muuten voi selittä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä itte oot jotenkin hommannu moden oikeudet. Ei tuota muuten voi selittä.

        Eipä tietenkään...


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Eipä tietenkään...

        Hörhöjen olisi hyvä mennä vaikka töihin eikä vain hörhöillä. Silloin ei olisi niin paljon ongelmia poliisin kanssa. Hörhöhörhöhörhötihööö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöjen olisi hyvä mennä vaikka töihin eikä vain hörhöillä. Silloin ei olisi niin paljon ongelmia poliisin kanssa. Hörhöhörhöhörhötihööö.

        Niin että ihan sama kuinka jonninjoutavaan työhön kunhan töihin?
        Itselläni haaveena hiukan merkityksellisempi elämä kuin oravanpyörän orjallisena pahoinvoivana osana vaikka hammasta purren stresseissään lääkittynä.
        Sinulle ehkä mieluista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöjen olisi hyvä mennä vaikka töihin eikä vain hörhöillä. Silloin ei olisi niin paljon ongelmia poliisin kanssa. Hörhöhörhöhörhötihööö.

        Ja se hörhö joka ei tuosta nauti? Vai kuinka se menee?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Niin että ihan sama kuinka jonninjoutavaan työhön kunhan töihin?
        Itselläni haaveena hiukan merkityksellisempi elämä kuin oravanpyörän orjallisena pahoinvoivana osana vaikka hammasta purren stresseissään lääkittynä.
        Sinulle ehkä mieluista.

        Tarkoitatko hörhöilyä? Hörhö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko hörhöilyä? Hörhö.

        Miten sitten määrittelet hörhöilyn , riippuu siitä.
        Yksi ihminen sanoi minua joskus hörhöksi ja hän kuoli vuoden sisään nuorena miehenä kun ajoi itsensä umpikujaan elämässään ja päätti lopettaa maanpäällisen vaelluksensa ampumalla itseään päähän.
        Toivotaan ettet sinä nyt suistu raiteiltasi tämän takia.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Niin että ihan sama kuinka jonninjoutavaan työhön kunhan töihin?
        Itselläni haaveena hiukan merkityksellisempi elämä kuin oravanpyörän orjallisena pahoinvoivana osana vaikka hammasta purren stresseissään lääkittynä.
        Sinulle ehkä mieluista.

        Eli haaveilet muustakin suuremmasta, kuin tulla kepillä tapetuksi tai pössytellä hamppua kaukana virikehäkeistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli haaveilet muustakin suuremmasta, kuin tulla kepillä tapetuksi tai pössytellä hamppua kaukana virikehäkeistä?

        Olet käsittänyt väärin


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Niin että ihan sama kuinka jonninjoutavaan työhön kunhan töihin?
        Itselläni haaveena hiukan merkityksellisempi elämä kuin oravanpyörän orjallisena pahoinvoivana osana vaikka hammasta purren stresseissään lääkittynä.
        Sinulle ehkä mieluista.

        Ihan hyvää se sullekin tekisi jos edes jotakin tekisit. Ei se rellestäminen ja pössyttely ja reuhaaminen nyt voi ihmisen elämäntarkoitus olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää se sullekin tekisi jos edes jotakin tekisit. Ei se rellestäminen ja pössyttely ja reuhaaminen nyt voi ihmisen elämäntarkoitus olla.

        Tänään juolahti hyvä idea ja ajattelin toteuttaa, kerron kun saan aluille!


      • Anonyymi

        Taitaapa poistetuissa kyllä olla jokunen omakin viestisi, jos oikein tarkasti haluat katsoa.
        Ai niin, ethän sinä halua puhua omista virheistäsi, vikahan on aina muissa.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Tänään juolahti hyvä idea ja ajattelin toteuttaa, kerron kun saan aluille!

        Mitäs jos toteuttaisit ne juttusi ihan vain itseksesi. Mitä niistä täällä sepustelemaan ja niitä täällä tunnelmoimaan. Vai löytyykö sinusta sittenkin sellainen Kardashiamainen blinbling-tubettaja, joka haluaa olla esillä?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Niin että ihan sama kuinka jonninjoutavaan työhön kunhan töihin?
        Itselläni haaveena hiukan merkityksellisempi elämä kuin oravanpyörän orjallisena pahoinvoivana osana vaikka hammasta purren stresseissään lääkittynä.
        Sinulle ehkä mieluista.

        Jonninjoutava työ? MItä se sellainen on? Eihän työ ole jonninjoutavaa jos elätät sillä itsesi.
        Mutta jos elät muiden tienaamalla tukirahalla, silloin sinä olet jonninjoutava.


    • Anonyymi

      Hörhö on elämästään syrjäytynyt hörhöilijä, joka on jatkuvissa ongelmissa poliisin kanssa ja syyttää siitä poliiseja. Hörhö mikä hörhö! Hörhötihöö.

      • Elämästään syrjäytynyt?
        Kumma vaan että koen eläväni vain enemmän ja enemmän mitä kauemmaksi pääsee ihmisten keksimästä tivolista jossa kaltaisesi räkättäjät pääsevät oikeuksiinsa.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Elämästään syrjäytynyt?
        Kumma vaan että koen eläväni vain enemmän ja enemmän mitä kauemmaksi pääsee ihmisten keksimästä tivolista jossa kaltaisesi räkättäjät pääsevät oikeuksiinsa.

        Täällä sitä räkättäjien keskellä tunnutaan vain viihtyvän. Onko tämä ainoa virikkeesi?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Elämästään syrjäytynyt?
        Kumma vaan että koen eläväni vain enemmän ja enemmän mitä kauemmaksi pääsee ihmisten keksimästä tivolista jossa kaltaisesi räkättäjät pääsevät oikeuksiinsa.

        Mites koirasi jaksaa? Iso vielä. Onko kova syömään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sitä räkättäjien keskellä tunnutaan vain viihtyvän. Onko tämä ainoa virikkeesi?

        Ei tietenkään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites koirasi jaksaa? Iso vielä. Onko kova syömään?

        Koira? Mitä hittoa minä sellaista syöttään?
        Turvaksi? Kävelykeppi on parempi ;)


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Koira? Mitä hittoa minä sellaista syöttään?
        Turvaksi? Kävelykeppi on parempi ;)

        Ai oletko lahjoittanut koirasi pois???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai oletko lahjoittanut koirasi pois???

        Sekoitat minut toiseen


    • Anonyymi

      Pollisithan ovat natsisikoja....nytkin estävät ilman perusteita laillisen oikeuden eli mielenosoituksen isolla kirkolla. Näitä asioita ei voi ratkaista mututuntumalla, se on mielivaltaa. KGB onnistui täydellisesti aarniolavastuksissaan mutta täydellinen floppi oli mataharin tutkinta ja siitä tuli täydellinen rikos! Ja korkein vääryys ei puutu yli heidän hilseensä meneviin asioihin...onkohan sinnekin jaettu pylväsviidakosta yli jääneitä torkkupeittoja vai ovatko hankkineet omista määrärahoistaan...ainakin uni tuntuu maistuvan....kokemusta pn miten ihmisiä lavastetaan ja niin uskon tapahtuneen myös aarnioshowssa....olen kääntänyt takkini täydellisesti siitä, mitä työelämässä edustin....

    • 17 sääntöjenvastaista viestiä hyvät ihmiset ! Yhtäkään valitusta en ole tehnyt teidän hanipuppeleiden kirjoituksista enkä aio loukkaantuakkaan mutta hiukan huoli herää....

      • Anonyymi

        Jotenkin en pysty samaistumaan huumeita käyttävän , keppiä aseeksi suunnittelevan "heinäsirkan" huolesta.
        Annoit tuolla aiemmin ymmärtää, ettet arvosta kerrostalojen virikkeetöntä elämää. Yhdessä näistä virikkeettömissä kerrostaloasunnossa asuu pitkän päivätyön tehnyt isäni, joka on saanut sitä virikettä maanviljelyksen, metsänhoidon ja lapsikatraansa ym. parissa. Uskallan jopa todeta, että on saanut sitä virikettä (jollaista et nyt itse arvostakaan) ihan riittämiin. Luultavasti enemmän, kuin teikäläinen koskaan tulee kokemaan. Tosin sinun virikkeesihän taitavat löytyä sieltä pöllyttelyn ja riidan haastamisen puolelta.


      • Anonyymi

        Sinuna olisin huolissani jostakin ihan muusta.


      • Anonyymi

        Taitaapa poistetuissa kyllä olla jokunen omakin viestisi, jos oikein tarkasti haluat katsoa.
        Ai niin, ethän sinä halua puhua omista virheistäsi, vikahan on aina muissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuolemanrangaistus on toki käytössä monessakin maassa, mutta oletko sitä mieltä, että meidän pitäisi ottaa käyttöön kuolemanrangaistus myös rikoksesta epäiltyjen kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolemanrangaistus on toki käytössä monessakin maassa, mutta oletko sitä mieltä, että meidän pitäisi ottaa käyttöön kuolemanrangaistus myös rikoksesta epäiltyjen kohdalla?

        Noh, vanhojen tuttujen "epäiltyjen" kohdalla se olisi tehokkain ja valtiolle kustannustehokkain tapa toimia.
        Hullut ihmisiä purevat koiratkin tapetaan koska ne ovat vaarallisia ympäristölle ja ihmisille.
        Miksi ihmisen tekoja sitten ymmärretään ja annetaan heidän tehdä pahaa toisille kerta toisensa jälkeen? Eivätkö sellaiset ole juuri niitä hulluja koiria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, vanhojen tuttujen "epäiltyjen" kohdalla se olisi tehokkain ja valtiolle kustannustehokkain tapa toimia.
        Hullut ihmisiä purevat koiratkin tapetaan koska ne ovat vaarallisia ympäristölle ja ihmisille.
        Miksi ihmisen tekoja sitten ymmärretään ja annetaan heidän tehdä pahaa toisille kerta toisensa jälkeen? Eivätkö sellaiset ole juuri niitä hulluja koiria?

        Mikäs instanssi se määrittelisi ihmisten hulluuden ja määräisi heidät ammuttaviksi? Riittäisikö ampumiseen esim. toistuvat ylinopeudet tai häiriökäyttäytyminen vaikkapa julkisilla paikoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs instanssi se määrittelisi ihmisten hulluuden ja määräisi heidät ammuttaviksi? Riittäisikö ampumiseen esim. toistuvat ylinopeudet tai häiriökäyttäytyminen vaikkapa julkisilla paikoilla?

        Siinä asiassa luotan täydellisesti suomalaiseen poliisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asiassa luotan täydellisesti suomalaiseen poliisiin.

        Entäs "erhetapauksissa"? Syyllinen todistetaankin syyttömäksi, mutta ampuminen on jo tapahtunut. Maksetaanko puolisolle/sukulaisille verovaroista esim. 10 miljoonaa? Palaututaanko luodin hinta samalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asiassa luotan täydellisesti suomalaiseen poliisiin.

        Entäpäs sitten kun kritiikittömästi kannattamasi järjestelmä on korvannut suomalaisen poliisin afroilla ja ählyillä?
        https://intermin.fi/hankkeet/hankesivu?tunnus=SM012:00/2010

        Kannattaa katsoa viime vuosikymmenten trendejä ja extrapoloida niitä tulevaisuuteen. Emme elä enää missään 50-luvun Suomi-filmin maisemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpäs sitten kun kritiikittömästi kannattamasi järjestelmä on korvannut suomalaisen poliisin afroilla ja ählyillä?
        https://intermin.fi/hankkeet/hankesivu?tunnus=SM012:00/2010

        Kannattaa katsoa viime vuosikymmenten trendejä ja extrapoloida niitä tulevaisuuteen. Emme elä enää missään 50-luvun Suomi-filmin maisemissa.

        Jos ovat järjestelmän kouluttamia niin luottamukseni on täysi vaikka olisivat eskimoita.


    • Anonyymi

      Onkohan aloittaja itsenäisyyspäivää viettämässä "linnan juhlissa", eli pykäläkujalla...?

    • Anonyymi

      Jotain elämässä nähneenä sanon etä puoli totuutta puoli ei,,, Pöllllliisi on melkein yhtä mätää kui mikä muu tahansa,,, joku asiallinen jeppe myönnetään ja loput näitä piipaa virkaintoisia seriffejä ja callahaneja. Vaikka aloittaja kuulostaa jotensakin provolle ni kuitenki sanottava että villi länsi on villimpi kui moni putkan ulkopuolelta uskoo.

      • Anonyymi

        Miksi sitten hommata itsensä sinne putkaan?
        Itse koen eläneeni hyvinkin, ehkä liiankin vapaasti jo lähes 60 vuotta, eikä minulla ole ollut koskaan pienintäkään negatiivista kosketusta suomalaiseen poliisiin.
        Kaikki tapaamani ovat olleet asiatyyppejä ja voin sanoa että jos heidän kanssaan ongelmia tulee niin silloin on takuulla itsessä vika.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe