Sybian koeajo

Anonyymi

Sybianilla hurja koeajo Kirkkonummella
Kävimme mieheni kanssa pitkästä aikaa vierailemassa Wildclubilla. Normaalisti käydään swingerilloissa ja voidaan suositella niitä kemuja muillekin. Illoissa on aina mukavaa, uutta ja tuttua porukkaa ja hyvä meininki. Eikä menossa nytkään mitään valittamista ollut;) 
Mutta nyt siis vuokrattiin talo vain meille kahdelle ja tarkoituksena oli koeajaa Sybian. Tuntui hassulta mennä clubille kun siellä ei ollut tällä kerralla ketään muita. 
Olin jo aiemmin tehnyt tuttavuutta tähän panokoneeseen ihailemalla sitä ja katselemalla vierestä kun eräs nainen oli pyytänyt minua illassa katsojaksi. Swingerillassa laite on usein omassa erillisessä huoneessa, joten sen kanssa on ihan oma rauha toimia. Joskus laite on kuitenkin jossakin kartanon pienemmässä huoneessa ja silloin voi käyttäjän suostumuksella päästä katsomaan. Vierestä seuraaminen on kyllä kiihottavaa, ja siinä näkee ja kuulee naisilla aika rajujakin orgasmeja, niin se voi olla vaikuttamatta omaankaan alapäähän touhua katsellessa ;). Mutta oma kokemus oli jäänyt vielä haaveilun tasolle.
Saimme clubille tultuamme laitteen käyttöopastuksen ja gepardihuoneeseen kivan tunnelmavalaistuksen. Kokovaihtoehtoja dildopäissä on monia ja kahden sormen paksuiset pienet ovat minun makuuni todella pieniä ja suurimmat jörtikät taas aivan liian suuria, mutta itselleni toki sopivaakin löytyy siltä väliltä. Lisäksi on erikseen vielä niitä anaaliin tarkoitettuja pyöreitä muotojakin jotka pysyvät hyvin paikallaan ja voihan niitäkin pimppaan laittaa.
Riisuuduin reippaasti enimmistä vaatteistani ja nousin "ratsun selkään. Hetken aikaa ylläni olleet pikkutuhmat vaatteet potkaisin jaloista sivuun ja olin valmis sybianin pyörteisiin ;) Pienet alkulämmöt tietenkin aluksi, jossa mieheni sääti laitteen siten, että dildon pää pyöri pimpassani kevyesti ja laite hyrisi vain vienosti. Jotta sain vielä lisätuntumaa mieheni päättikin  sitoa minut käsistä ja jaloista pehmeillä nahkasiteillä laitteen telineisiin. Tartuin myös vielä laitteen kahvoista kiinni ja olin sitten hyvin tukevasti ratsulla. Miehellä oli säätökapula kädessään ja kokeilimme kaikki voimakkuudet. Suuret kierrokset olivat minulle liikaa enkä halunnut tietenkään heti tulla, joten pidättelin ja pyysin laittamaan nappuloita pienemmälle. Olen orgasmiherkkä ja sain ensimmäisen orgasmin pidättelyistä huolimatta aika nopeasti. Ja sitten pian tuli toinen, kolmas, neljäs ja niin edelleen. En pysynyt lopulta enää laskuissa mukana. Eikä sen laskun kanssa enää ollut sitten väliäkään. Hurmio valtasi mielen ja annoin vaan mennä.  Pää oli aivan sekaisin ja jalat menivät veteläksi. Onneksi oli se teline alla tukena. Mies vaihtoi välillä dildoa suurempaan ja lopulta rasvasi pyöreäpäisen ja asetti sen sitten anaaliini. Hyvältä tuntui ja värinää lisää kiitos. Taas mentiin. Ajattelin ohimennen, ehdottomasti että hauskempaa kuin linnanmäellä.
Meillä oli vuokrausaikaa vielä jäljellä ja mieheni sanoi, että hänkin haluaa kokea laitteen. Kävin juomassa välillä vettä ja otin pikasuihkun ja näin olin valmis jeesaamaan häntä. Hän ei ole ollut koskaan miesten kanssa, eikä ole siten suuntautunut, mutta anaalileikeistä  hän pitää, varmaankin enemmän jopa kuin minä. Koska hän on treenannut näitä pyllyjuttuja, valitsin hänelle heti reilumman kokoisen. Toki rasvasin pään huolella ja ensin vähän sormella tunnustelin millä päällä herra on ja sitten….  Minua kiihotti yllättävästi  katsoa kun hän hurmoksessa pisti menemään. Pylly keinui koneen tahdissa  ja hän alkoi päästellä nautinnon ääniä.  Huomasin seisokin ja aloin samalla hyväilemään hänen pörhistävää penistä. Yhtä äkkiä hän sanoi, että hän meinaa jo tulla ja silloin asetin sybianin tehon pienemmälle ja lopulta otin laitteen hetkeksi kokonaan pois päältä, mutta annoin hänen istua kuitenkin yhä telineessä paikoillaan . Huomasin tuolilla silmäsiteen ja laitoin sen hänelle. Vielä kahlein kädet sekä jalat kiinni, samoin kuin mitä hetkeä aiemmin minulla oli ollut.
Otin laukustani kumihanskat, joihin liukuvoidetta ja aloin hieroa  samalla palleja ja kyrpää. Hän oli kovin fiilareissa ja nappasin pallit suuhun ja imeskelin niitä. Toisella kädellä säädin sybianin nappulaa kovemmalle ja aloin imeä paisunutta terskaa.  Pian railakas huuto täytti  pienen huoneen ja suuhuni pulppusi makeaa kuumaa spermaa suun täydeltä. Anaalijutut kiihottavat miestäni sen verran, että hän pystyy laukeamaan pari kertaa peräkkäin ja ei vielä ollut aika lopettaa.  Sitten kikka kolmonen. Autoin hänet pois laitteelta ja käänsin sybianin toisinpäin telineellä.  Istutin istumaan uudelleen, mutta nytpä vaihdoinkin yllätykseksi anaalipään isompaan. Mies ratsulle ja hänen elin jatkoi seisokkiaan.  Tärinää ja tehoa sopivasti laitteeseen. Imutin samalla suulla seisokkista kyrpää ja sitten pyllistin siten, että istahdin nojaamaan kyrvän päälle märällä pimpalla selin hänen elintä kohti. Hinkkasin itseäni häntä vasten ja otin pienet klitorisorkut. Siinä sivussa yritin fiksusti säädellä sybianin tehoja. Meil

2

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää mainostarinaa taas ko. kohteen taholta ja sitten vielä omat kommentit ....

      • Anonyymi

        Pershorot hourii paskaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe