Ben Zychkovits, Petteri Orpo ja monet muut pierevät vielä mustia papanoita. Välikysymys valuu reisille ja hallitus jatkaa :-)
Pääministerin ilmoitus: "Sessnan tankki on tyhjä, ei sillä lennetä Kultarantaan, eikä nyt ole edes kesä. Sitä paitsi se on Juhan kone. Jatkan siis pääministerinä E.J. Tennilän viitoittamaa kunnian polkua."
Eläköön työläinen palkallansa, Eläköön, Eläköön, Eläköön !
Rinne EI eroa !!!
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus eroaa vasta vähän ennen vaaleja ja sanoo sitten, ettei heillä ole osaa eikä arpaa aiheuttamaansa katastrofiin.
- Anonyymi
Hiiiiihaaaa !
- Anonyymi
Niinno persuthan ei vieläkään ymmärrä, että liikkeenluovutus ja liiton vaihto ovat 2 erillistä asiaa.
On vaan niin mukava töristä lauman mukana :) - Anonyymi
Kuka vielä uskoo Orvon juttuihin?
Ps.
Taivutus
yks. nom. orpo, yks. gen. orvon, yks. part. orpoa, yks. ill. orpoon, mon. gen. orpojen, mon. part. orpoja, mon. ill. orpoihin. - Anonyymi
Toivottavasti Orpo ja Zyscovitsi eroaa nopeasti.
Solisaliratit ja kepulit pitävät kulisseja pystyssä viimeiseen valehtelijaan! Näillä gallupluvuilla meinaan.
"Syökäämme ja juokaamme sillä huomenna kuolemme!"- Anonyymi
Solisaliraatti yhtykää ! Paatero takasii !
Eihän noin tyhmät osaa erota, kuten Rinne ja Paatero. Varmaankin jäävät kansalliseen tapaan sairauslomalle, tämähän on todellakin suomalaisten politiikkojen tapa.
- Anonyymi
Lakkoonkin voivat mennä, ja vaatien ettei rikkureita tilalle.
Kerta se ensoimmäinenkin ministereiltä. On nämä niin siellä toispuolen jokkee olevia. Anonyymi kirjoitti:
Lakkoonkin voivat mennä, ja vaatien ettei rikkureita tilalle.
Kerta se ensoimmäinenkin ministereiltä. On nämä niin siellä toispuolen jokkee olevia.Paatero ei pettänyt eli suomalaiskansalliseen tapaan sairauslomalle.Rinne heiti vitsi, että Paatero osasi itse pyytää eroa hallituksesta. Uskokoon kuka haluaa.
- Anonyymi
Kukahan saa kunnian erottaa Postin hallituksen?
Tuleeko kierrätystä, Harakka kehiin ja joku mies kadulta työministeriksi
- siinä hommassa ei ole muuta saatavana kuin palkka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814