Nimimerkix
Vapaa kuvaus
Rahako ratkaisee...
-muut saa selittää-
Aloituksia
18
Kommenttia
133
Rinne EI eroa !!!
Ben Zychkovits, Petteri Orpo ja monet muut pierevät vielä mustia papanoita. Välikysymys valuu reisille ja hallitus jatka1194Miten käypi luottamusäänestyksen ?
Sophistikoitunut arvaukseni: Koskapa persut eivät ole sitä varsinaisesti mukana vaatimassa, eli puoluekuri päätöksessä18116Liejutaskurapujen välinen dialektinen logiikka
Kansakunta, jonka virallisessa vaakunassa on sirkuksesta karannut kaksimiekkainen Ruokolahden leijona, häntäkin pahasti5120Keput kuulennolle !
Ihminen saastuttaa planeettaa ja on ilkeä toiselle ihmiselle. Se on niin niin väärin. Ehdotankin, että kepun ydinjoukko167Suomilaiva seilaa kohti kapitalismin jälkeistä aikaa...
... ja näin maailma pelastuu :-) Kapitalismin idea on jatkuva talouskasvu, joten se ei suosi millään muotoa planeetan h292Palkkatyö sivistysvaltiossa
Palkan tulee olla sellainen, että sillä elää. Esim. Ranskassa vähimmäispalkka on 10,03 euroa tunnilta. (Les valeurs du S1461Hyvää Joulun odotusta kaikille säädyille
Riidelkää sovussa ja huutakaa hiljaa, niin Luoja suo viljaa. https://www.youtube.com/watch?v=iCB3EPkzWco842Keskustan kauhistuttavat hyppyloiset
Sipilän kolonna on kehittänyt kauhistuttavia joukkohallintamenetelmiä. Jos vaikka jotain hallinnonalaa ei vielä ole täys385Olemme taas luokkayhteiskunnassa
Kiitos kuuluu oikeistomielisille hallituksillemme :-) https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12096239_15089713694090Paluuta juurille
Mitä sillä maakuntamallilla, mitä sillä SOTE-uudistuksella... hömppähommia. Aikaisempi hallintomalli toimii ja SOTE yksi279Sähkökriisi jo 2 viikon perästä ?
Pakkasukko senkun kurmoottaa. Pakkasella kuluu sähköä. Nyt käytämme 13 GWh mutta pakkashuippuina kuluu 15 GWh. Oma kapas24279Terrafame kasvun veturina
Jokaisassa aseellisessa konfliktissa tarvitaan nikkeliä. Sitä myymällä ja lupaamalla 1 taistelija tonnia kohti liennytys071Jokapäiväraha talouden tukijalkana
OikeistoSosDem ja minä ehdotamme kaikille vauvasta vaariin jaettavaa verotonta jokapäivärahaa. Sen suuruus olkoon 1€ tun15231Helsingin muuri rakennettava, maksaa mitä maksaa
Paksu ja korkea muuri kehä kolmosen tilalle. Näin petoeläimet, maalaiset, lappalaiset sekä muut Väyryset pysyvät poissa.58601Te olette hillopurkkeja
Minä en ole hillopurkki. Minä olen humanisti. Eläköön vapaa Nurmes ! Trolleja ei ole olemassa, pakkasukko on. Olemassa.280Keskustan menestys askarruttaa
Koska kepukuntien kasvatit saavat ensimmäiset kullitetut pystinsä kisoista ? Yöjuoksu ja pulkkamäki ovat vahvoja lajeja,16234Väyryspave on ihqu !
Me Paavon uskolliset opetuslapset olemme varmoja, että Paavo Väyrynen ajaa eduskuntatalosta pois kaikki pahat poliitikot064Väyrysellä on vielä ässä hihassaan
Nimittäin ne, jotka uskovat häneen. Se porukka ei ole kymmenissätuhansissa, se on useissa sadoissa tuhansissa. Keskustal183627