on ainoastaa yksi kunnollinen julkaisu ja se on se LP, jossa on kappale, missä lauletaan jotain, että - "nyt reppu jupiset, riimisi rupiset tai katkon sinulta nyörit".
Epuilla
4
664
Vastaukset
- musikantti
onnetonta uikutusta koko eppujen musiikki,syrjä ei osaa ees laulaa,semmosta taaperrusta kaikki tyyni...
- jeejee
vai että ei ossoo Martti laulaa???? Siinä erehyt tosi pahasti!!!! OLin Eppujen keikalla 26.2.2005 Kuopiossa,kuopiohallissa!!!! Ja vittu että vetivät hyvin...varsinkin Martti!!! :D
- nellyy
jeejee kirjoitti:
vai että ei ossoo Martti laulaa???? Siinä erehyt tosi pahasti!!!! OLin Eppujen keikalla 26.2.2005 Kuopiossa,kuopiohallissa!!!! Ja vittu että vetivät hyvin...varsinkin Martti!!! :D
No tosiaankin Martti osaa laulaa.
Olen ollut livekeikallakin, ja siellä se kuulostaa vielä ehkä paremmalta, kuin jollain levyillä.
Hyvin vetävät todellakin.
Ja Eput osaa soittaa myös.
Ei ole sellainen bändi, jossa kukaan ei soittaisi mitään.
Juha, Pauno ja Aku ja Sami osaa kyllä soittaa hyvin ja Martti laulaa.
Hyvinhän he hommansa osaavat.
- Ukko
...paitsi että toikin piisi löytyy paitsi alun perin "Rupisia riimejä ja karmeita tarinoita" levyltä, niin myös useammalta kokoelmaltakin! Hih... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755