Sä oot liian hyvää ollakseen totta

Anonyymi

Sinä tunnut haluavan minun elämääni. Ehkä olet ennemminkin muiden. On vain harmi että todennäköisemmin sinulla on muita ihmisiä joille voit antaa, aikaakin. Ei voi mitään menetän sinut mieluummin sun niin upeelle valmiille täydellisesti luodulle elämällesi. En halua sun elämään noin vaan pilaamaan sun menojasi. Jotenka jospa vaan sitten keskityn nyt omaan maailmaani. Ja sen hoitamiseen. Tässä edetään eletään. Tunnut niin oikealta, yrittämisen arvoiselta. Odottamisen arvoiselta. Nuku hyvin kaunis

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä luovuta kokeilematta onneasi.
      Voi olla, että hän on valmistellut elämäänsä on valmis jatkamaan matkaa sinun kanssasi, kun annat merkin.
      Me elämme vain kerran, suuntaa voi aina muuttaa, elämään tulee uusia käsiä joihin tarttua ja jatkaa.
      Ole rohkea ja tee aloite. Tartu käteen ja vie mukanasi seikkaaluun.
      Tehkää yhdessä teidän täydellinen elämä.

      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu


    • Anonyymi

      Sinäkin tunnut oikealta. Odottamisen arvoinenkin olet. Mutta en ymmärrä tuota alkua..oletko mustasukkainen elämäni ihmisille? Pitäisikö minun olla vain kanssasi ja unohtaa kaikki muut ihmiset. Alku on sekava..

      • Anonyymi

        Hän voi puhua jollekin aivan toisellekin, eihän täällä netissä voi varmasti tietää kuka puhuu ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän voi puhua jollekin aivan toisellekin, eihän täällä netissä voi varmasti tietää kuka puhuu ja kenelle.

        Huvittavaa kun monet kuvittelevat viestien olevan juuri heille. Näin olen itsekin kuvitellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa kun monet kuvittelevat viestien olevan juuri heille. Näin olen itsekin kuvitellut

        Komppaan, olen itsekin toki leikitellyt ajatuksella että joku kirjoitus sopisi itseeni.
        Mutta missä ihmeessä on ihmisten medialukutaito? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan, olen itsekin toki leikitellyt ajatuksella että joku kirjoitus sopisi itseeni.
        Mutta missä ihmeessä on ihmisten medialukutaito? :)

        Samoin mulla, olen muutaman kerran epäillyt että tietty nainen kirjoittaa. Lukee varmasti ainakin ellei kirjoita. Aika suuri todennäköisyys kuitenkin koska tunnettu tosiasia että kaikki seuraa tätä palstaa. Kaikkihan sen tietävät. Nykynuoret voi olla eri juttu mutta puhun nyt aikuisemmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla, olen muutaman kerran epäillyt että tietty nainen kirjoittaa. Lukee varmasti ainakin ellei kirjoita. Aika suuri todennäköisyys kuitenkin koska tunnettu tosiasia että kaikki seuraa tätä palstaa. Kaikkihan sen tietävät. Nykynuoret voi olla eri juttu mutta puhun nyt aikuisemmista.

        Ainakin seurasi entisaikaan kun vielä näitä pystyi seuraamaan eikä ollut spämmääjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin seurasi entisaikaan kun vielä näitä pystyi seuraamaan eikä ollut spämmääjiä.

        Spämmääminen estää täällä keskustelua nykyään, milläs seuraat kun aktiiviset ketjut katoaa kuin tuhka tuuleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spämmääminen estää täällä keskustelua nykyään, milläs seuraat kun aktiiviset ketjut katoaa kuin tuhka tuuleen.

        Taisi loppua nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi loppua nyt.

        Ei täällä pysty enää keskustelemaan, aina kun palstaa katsoo on vanhat ketjut etusivulla. Ei tällaista jaksa aina vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä pysty enää keskustelemaan, aina kun palstaa katsoo on vanhat ketjut etusivulla. Ei tällaista jaksa aina vain.

        Paras pitää taukoa, eihän tässä mitään pidempää saa keskusteltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras pitää taukoa, eihän tässä mitään pidempää saa keskusteltua.

        Missä muualla voi kirjoittaa tästä aiheesta anonyyminä? Täällä ei enää voi keskustella spämmäämisen takia enkä jaksa turhaan rekisteröityä mihinkään.


    • Anonyymi

      Nämä sanat olis voinut olla melkein itse kirjoittamiani. Tai myös itselleni kirjoitettuja. Hän jota mietin tuntuu myös niin oikealta, ehkä minäkin hänelle. Yhdessä on ihana olla, molemmilla myös oma elämä. Silti tahdon hänet osaksi omaani, ja kyllä. Huomaan olevani välillä mustasukkainen. Samalla kun elän itsekin eteenpäin. Ristiriitaista.

    • Anonyymi

      Annan sun olla kyllä. En vaadi sulta aikaa. En vaadi sua vähentämään sun elämää tai ihmissuhteita enkä missään tapauksessa ahdista sua mustasukkaisuudella. Olisin vaan toivonut reiluutta. Älä tuomitse vaan tutustu omaan tahtiin. Oot vaan enemmän ja rakas. Voithan sä lisätä avoimuutta. Annoin sulle avoimuuteen kaiken ja halusin heti alkuun kertoa kaiken, etten tuota pettymystä. Se taisi olla liikaa. Olen muutakin kuin pettymykseni. Vaikka en varmasti hyvää puhetta itsestäni pitänyt.

      • Anonyymi

        Avoimuuden lisääminen ei ole kaikille niin yksinkertaista kuin osa täällä luulee ja kuvittelee. Jos on koko ikänsä ollut kaapissa, ei tuosta vain lähde kuuluttamaan koko maailmalle. Monien lähipiiri on suvaitsematonta puhumattakaan työpaikoista. Luulisi olevan selvää mutta tälläkin palstalla on hippisukupolven jälkeläisiä, joilla on todellisuudentaju hukassa useammassakin asiassa sen enempää ketään osoittelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimuuden lisääminen ei ole kaikille niin yksinkertaista kuin osa täällä luulee ja kuvittelee. Jos on koko ikänsä ollut kaapissa, ei tuosta vain lähde kuuluttamaan koko maailmalle. Monien lähipiiri on suvaitsematonta puhumattakaan työpaikoista. Luulisi olevan selvää mutta tälläkin palstalla on hippisukupolven jälkeläisiä, joilla on todellisuudentaju hukassa useammassakin asiassa sen enempää ketään osoittelematta.

        Sä sit dumppaat ihmisen työpaikan takia. Avoimuudella tarkoitin kahden keskistä avoimuutta ja rehellisyyttä. Oot eri kumma nainen ja hemmetti emmä sun tutustumisesta luovuta. Olen vaan niin täynnä ajatuksia sua kohtaan. Sä säikähdit ku oltiinkin vakavissaan. Ehdit ajatuksissasi jo niin kauas tältä planeetalta että saat mut ajattelemaan itseni täysin muukalaisena. En usko että me ollaan niin erilaisia. Sä senkin höntti. Pysähdy. Muista mitä sä näit mussa. En voinnut sitä noin vaan pilata. Ja sama muilla kielillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimuuden lisääminen ei ole kaikille niin yksinkertaista kuin osa täällä luulee ja kuvittelee. Jos on koko ikänsä ollut kaapissa, ei tuosta vain lähde kuuluttamaan koko maailmalle. Monien lähipiiri on suvaitsematonta puhumattakaan työpaikoista. Luulisi olevan selvää mutta tälläkin palstalla on hippisukupolven jälkeläisiä, joilla on todellisuudentaju hukassa useammassakin asiassa sen enempää ketään osoittelematta.

        Auta armias mitä täällä vatvot tuota, kerran olen sanonut, että voisit harkita perheellesi kertomista, itse kyselit kaikkien mielipiteitä, mitä minun todellisuudentajuni tähän kuuluu, mitä sotket tuommoisia toisten kirjoituksiin, kun kerran hyvin tunnistat minun kirjoitustyylini, sekoitat koko keskustelun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sit dumppaat ihmisen työpaikan takia. Avoimuudella tarkoitin kahden keskistä avoimuutta ja rehellisyyttä. Oot eri kumma nainen ja hemmetti emmä sun tutustumisesta luovuta. Olen vaan niin täynnä ajatuksia sua kohtaan. Sä säikähdit ku oltiinkin vakavissaan. Ehdit ajatuksissasi jo niin kauas tältä planeetalta että saat mut ajattelemaan itseni täysin muukalaisena. En usko että me ollaan niin erilaisia. Sä senkin höntti. Pysähdy. Muista mitä sä näit mussa. En voinnut sitä noin vaan pilata. Ja sama muilla kielillä.

        Nyt meni väärälle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta armias mitä täällä vatvot tuota, kerran olen sanonut, että voisit harkita perheellesi kertomista, itse kyselit kaikkien mielipiteitä, mitä minun todellisuudentajuni tähän kuuluu, mitä sotket tuommoisia toisten kirjoituksiin, kun kerran hyvin tunnistat minun kirjoitustyylini, sekoitat koko keskustelun!

        Kolme kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme kertaa.

        Hällä väliä vaikka olisi sata kertaa, lopeta jo!!


    • Anonyymi

      Melkein täydellinen. En tiedä onko hän koskaan huomannut miten paljon välitän, jo pelkkä katse, kosketus ja sanat saa sydämen lyömään kovemmin. Kuitenkin olen ymmärtänyt, että minunkin täytyy ajatella itseäni, luoda sitä omaa elämää. Ei jäädä kiinni haavekuviin ja unelmiin, joista olen hyväksynyt että eivät toteudu. Ehkä hänkin välittää, mutta käynyt selväksi että muut asiat menevät edelle. Tajuan sen. Tekee kipeää, mutta pakko jatkaa ja yrittää ajatella itseään. Silti tahdon hänet elämässäni pitää edes näin, vaikka en muuta saisikaan. Välitän niin paljon, tahdon vain parasta hänelle.

      • Anonyymi

        Ihana, varsinkin tuo viimeinen lause. Liikutuin.


      • Anonyymi

        Kannatti kirjoittaa ainakin omani otti ja yhteen päädyttiin. Ei siis ihan pelkille tähdille kaikunut nämä sanat. Voikun ollaan molemmat niin aikuisia naisia. Haluan sun parasta ja oon sulle parasta aina kun saan. Katsotaan miten meidän käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatti kirjoittaa ainakin omani otti ja yhteen päädyttiin. Ei siis ihan pelkille tähdille kaikunut nämä sanat. Voikun ollaan molemmat niin aikuisia naisia. Haluan sun parasta ja oon sulle parasta aina kun saan. Katsotaan miten meidän käy.

        Onnea! Aika mahtavaa että päädyitte yhteen tän palstan kautta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe