Alfisti, kysy - tojo Tero vastaa!

Olen Tojo Tero. Ilmielävänä. Tässä.

Nyt sinulla on mahdollisuus kysyä minulta maailmankuvastani ja autostani. Minä vastaan. Joten ei muuta kuin kysymyksiä tulemaan, niin vastaile tähän lankaan.

Sen verran heti alkuun pohjustusta, että juuri nyt ajelen v. 2004 Camrylla. Wunderbaumit ja karvanopat löytyy kuten myös puukuulaistuimet ja ovissa olevat kuminössykät jossa heijastimet.

Mutta, pidemmiltä puheitta, meikä päästää teidät nyt ääneen, ja valmistaudun vastailemaan.

T. Tero
9812
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Milloin Toyota Crown mallissa oli viimeisen kerran erillinen runko ?

Äänestä
  • Koska järkeviä ihmisiä on onneksi vielä leijonaosa. Auton kestävyys > mukava kyyti.

Äänestä

Oletko ajanut XV40-mallisia Camrejä, valmistettu 2006-2011? Onko hyvä auto?

Äänestä
  • Minulla on omat kriteerit autoni valintaan. Jos jonkun auton nähdessäni kikkelini alkaa seisomaan 45 asteen kulmassa, niin se on silloin minun auto! Pakko saada!....

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on omat kriteerit autoni valintaan. Jos jonkun auton nähdessäni kikkelini alkaa seisomaan 45 asteen kulmassa, niin se on silloin minun auto! Pakko saada!....

Kaksi tuon ajan Camryä olisi myynnissä nettiautossa. Funtsasin vaan että kannattaako Seinäjoelle asti lähteä koeajolle? https://www.nettiauto.com/toyota/camry?yfrom=2006&yto=2010

Äänestä

Kyllä kannattaa käydä Seinäjoella katsomassa

Äänestä

Kumpi on parempi Tero ?
Ja millä perusteella ?
Tuleeko takuuta ?
Kestääkö ikuisesti ?
Kait se on niin ?
Palataan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olen Tojo Tero. Ilmielävänä. Tässä.

Nyt sinulla on mahdollisuus kysyä minulta maailmankuvastani ja autostani. Minä vastaan. Joten ei muuta kuin kysymyksiä tulemaan, niin vastaile tähän lankaan.

Sen verran heti alkuun pohjustusta, että juuri nyt ajelen v. 2004 Camrylla. Wunderbaumit ja karvanopat löytyy kuten myös puukuulaistuimet ja ovissa olevat kuminössykät jossa heijastimet.

Mutta, pidemmiltä puheitta, meikä päästää teidät nyt ääneen, ja valmistaudun vastailemaan.

T. Tero

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu