Keskusta demareille räätälinä.
Olipa kerran keskusta, joka halusi ruveta demari hallitusräätäliksi. Rinne toi Sipilälle sopimuksen ja pyysi Sipilää allekirjoittamaan kohdat ja hyväksymään ehdot.. Sipilä lupasi. Sitten Rinne meni noutamaan hallitus-valtaoikeuksiaan..
– Ei tästä haluaamaasi isäntäsopimusta ihan tullut, sanoi Sipilä
– No, mikä siitä sitten tulisi? kysyi Rinne
– Tulisi suuri selkkauksia ja lakkoja synnyttävä kahden pallin malli vastasi Sipilä
– No, tee sitten se, sanoi Rinne
Jonkin ajan kuluttua Rinne meni noutamaan kahden pallin malliaan.
– Ei tästä kahden mallin pallia tullutkaan, sanoi Sipilä
– No, mikäs siitä sitten tulisi? kysyi Rinne.
– Tulisi sinulle pääministerin huojuva jakkara, vastasi Sipilä
– No, tee sitten se, sanoi Rinne
Jonkin ajan kuluttua Rinne meni noutamaan huojuvaa jakkaraa
– Ei tästä jakkaraa tullut, sanoi Sipilä.
– Tulisi pyörivä lakkokakkara , vasta Sipilä
– No, tee se sitten, sanoi Rinne
Jonkin ajan kuluttua Rinne meni noutamaan lakkokakkaraa
– Ei tästä lakkokakkaraa tullut, sanoi Sipilä.
– Umpisotkuiset postipalkkapaketit selvitettäksi, vastasi Sipilä
– No, tee se, sanoi Rinne
Jonkin ajan kuluttua Rinne meni noutamaan postipalkkapakettia.
– Ei tästä postipalkkapaketista mitään tullut, sanoi Sipilä.
– No, mikä siitä sitten tulisi? kysyi Rinne.
– Ei tästä sikinsokin sählätystä postista enää mitään tule, sanoi Sipilä
– No, ei sinustakaan taida toistamiseen ministeriä tulla, sanoi Rinne
Niin Rinne antoi potkut Paaterolle, jäi ilman päämisterin salkkua ja Sipilä rupesi miettimään itselleen uutta ammattia.
Ai niin, Katri Kulmuri teroitti kyntensä, sipaisi lakkaa kynsiinsä, punaa huuliinsa ja puhalsi pölyt Sipilän vaalikrapuloissaan sössimästä sopimuksesta, yliviivasi Rinteen nimen yli, käytti punakynää ehtojen päälle ja kirjoitti sulkakynällään poikittain "HYLÄTTY" ja kun halusi olla perusteellinen, kirjoitti vielä PS. on nyt hallituskumppanimme.
--
kansansatu hiiri kissalle räätälinä pohjalta
Keskusta demareille räätälinä
74
59
Vastaukset
- Anonyymi
Voip hyvinniin mennä käsikirjoitelmasi mukaisesti, Rinne on vastamaata keskustalle totaalisesti, keskusta pian pois pois ryömimästä nelinkontin demarien kynnykseltä.
"Ai niin, Katri Kulmuri teroitti kyntensä, sipaisi lakkaa kynsiinsä, punaa huuliinsa ja puhalsi pölyt Sipilän vaalikrapuloissaan sössimästä sopimuksesta, yliviivasi Rinteen nimen yli, käytti punakynää ehtojen päälle ja kirjoitti sulkakynällään poikittain "HYLÄTTY" ja kun halusi olla perusteellinen, kirjoitti vielä PS. on nyt hallituskumppanimme."- Anonyymi
Pyhäjärven kaup hallitusta johtaa myös bussikuski,pääministeri mainosti tuu bussin kyyttin. Huvittaa nämä itse itsensä milestä rehdit, on omanlaisensa totuuden puhujia hänkin, että bussikuskit ovat päämiesainesta, sano!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärven kaup hallitusta johtaa myös bussikuski,pääministeri mainosti tuu bussin kyyttin. Huvittaa nämä itse itsensä milestä rehdit, on omanlaisensa totuuden puhujia hänkin, että bussikuskit ovat päämiesainesta, sano!
Mä käteni yhteen liitän, taivasta varten luotu oon! Edenin yrttitarhan terveiset tien päältä.
- Anonyymi
Erityisavustaja-Paavali taisi nautiskella "i s ä n m a a n " petturina, piti hoitaa tiedonkulkua Paaterolle niin Postin, kuin Veikkauksen asioista, mitä vielä, hän hakeutui EK palvelukseen.
Taisi olla houkutus liian iso?
Omistajaohjaus on tuuliajolla, niin kauan kuin demarien sisältä saadaan puhdistettua Paavalit ja Juudakset, samoin muidenkin ministerien välinpitämättömistä avustajista.
"Perjantaina eronpyyntönsä jättänyt Sirpa Paatero ei hoida enää ministerin tehtäviä, mutta hänen entiselle erityisavustajalleen maksetaan 5 750 euroa kuukaudessa ensi vuoden huhtikuuhun saakka.
Paateroa valtion omistajaohjaukseen ja viestintään liittyvissä asioissa avustanut Paavali Kukkonen ilmoitti toissa viikolla siirtyvänsä Elinkeinoelämän keskusliittoon (EK) johtavaksi asiantuntijaksi keväällä"https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/143d8c7f-57b6-4bbe-895e-85857b400bb3
- Anonyymi
ensi viikolla 5.12 suomessa ei ole enää vaaleilla valittua ja tuloksen jälkeen neuvoteltua vaalituloksen mukaista hallitusta.
on toimitusministeriö.
tulee uudet eduskuntavaalit.- Anonyymi
Venäjä hyökkää Suomeen v.2020.Ei täällä enää omaa hallitusta tarvita.Ryssän siniset jouluvalot,vaan pihalle palamaan ja Pakkasukkoa odottelemaan.Kyllä se sieltä tulee Loppiaisen jälkeen höökivaunuilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä hyökkää Suomeen v.2020.Ei täällä enää omaa hallitusta tarvita.Ryssän siniset jouluvalot,vaan pihalle palamaan ja Pakkasukkoa odottelemaan.Kyllä se sieltä tulee Loppiaisen jälkeen höökivaunuilla...
Siniset "jouluvalot" ovatkin jo käytössä
- Anonyymi
Miten asia selitetään nyt; ottaako Kulmuri päämisterin valtakirjan Rinteeltä, ei suinkaan omien itselleen, vaan antaakseen sen takaisin kansalle, jolta Rinnen on sen saanutkin?
Kuntavaaleissa toistavat kokemusasiantuntijat, että valtaa ei oteta, se annetaan.
Vallan käyttö on 180 astetta valinnan paikka.- Anonyymi
"Kun Jäätteenmäki erotettiin, nyt 32-vuotias Kulmuni seurasi – jos seurasi –tilannetta Tornion yläasteen 16-vuotiaana koululaisena. Liekö tuolloin arvannut, että hän joutuu vielä jonakin päivänä kääntämään peukaloaan ylös tai alas kuin muinaiset Rooman Caesarit aikoinaan."
Kulmuni munii tuhkamunan,tukee Antti-setää, ja keskustan tavoite nousta tappiokannatussillasta, on lukittu. Kuihtuminen ja selittely jatkuu, vaan kuunteleeko Kulmunia ja keskustalaisia enää kukaan täysjärkinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun Jäätteenmäki erotettiin, nyt 32-vuotias Kulmuni seurasi – jos seurasi –tilannetta Tornion yläasteen 16-vuotiaana koululaisena. Liekö tuolloin arvannut, että hän joutuu vielä jonakin päivänä kääntämään peukaloaan ylös tai alas kuin muinaiset Rooman Caesarit aikoinaan."
Kulmuni munii tuhkamunan,tukee Antti-setää, ja keskustan tavoite nousta tappiokannatussillasta, on lukittu. Kuihtuminen ja selittely jatkuu, vaan kuunteleeko Kulmunia ja keskustalaisia enää kukaan täysjärkinenIsot pojat nauraa rehottaa ja tanssii keskenään. Mersut ja bemarin takapenkit käy kuumana. Kepu käy kuumana, älä epäile hetkeäkään.
- Anonyymi
Jaa,a. Pudottaako kepu ihmisen hillotolpaltaan joka keskustan katastrofaalisen vaalitappion jälkeen hallitukseen nosti? Epäillä sopii vaikka keskustakenttä haluaisi kostaa sdp:lle jätteenmäen pihalle potkimisen sipilä yhtenä Rinteen vaatiessa kepun hänet johdosta pois potkimaan ehtona hallitukseen pääsemisessä.
Persujen kannatus on liian korkea ei uskalla hallituspuoleet venettä keikutella veikkaan minä vaikka rinne valehteli kaikille päin naamaa? Keskusta ei uskalla heikolla kannatuksellaan vaaleihin lähteä mutta mikä oleellisinta, maakuntamallia ei seuraavaan hallitusohjelmaan kirjata mikä on keskustan ainoa syy hallituksessa olemiseen. Sen lisäksi että metsien hakkuut jatkuu vaikka hiilinielu puolittui jo ja ettei maatalouteenkaan ilmastonpesu iske. Ohisalokin nähnyt niin paljon natseja joka paikassa ettei uskallusta hallituksen kaatamiseen löydy koska persujen kannastus on liian suuri eikä vihreitä H.aho hallitukseen päästä pääministerinä. Liian paljon pelissä kepuilla ja vihreillä rinne saa synninpäästön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa,a. Pudottaako kepu ihmisen hillotolpaltaan joka keskustan katastrofaalisen vaalitappion jälkeen hallitukseen nosti? Epäillä sopii vaikka keskustakenttä haluaisi kostaa sdp:lle jätteenmäen pihalle potkimisen sipilä yhtenä Rinteen vaatiessa kepun hänet johdosta pois potkimaan ehtona hallitukseen pääsemisessä.
Persujen kannatus on liian korkea ei uskalla hallituspuoleet venettä keikutella veikkaan minä vaikka rinne valehteli kaikille päin naamaa? Keskusta ei uskalla heikolla kannatuksellaan vaaleihin lähteä mutta mikä oleellisinta, maakuntamallia ei seuraavaan hallitusohjelmaan kirjata mikä on keskustan ainoa syy hallituksessa olemiseen. Sen lisäksi että metsien hakkuut jatkuu vaikka hiilinielu puolittui jo ja ettei maatalouteenkaan ilmastonpesu iske. Ohisalokin nähnyt niin paljon natseja joka paikassa ettei uskallusta hallituksen kaatamiseen löydy koska persujen kannastus on liian suuri eikä vihreitä H.aho hallitukseen päästä pääministerinä. Liian paljon pelissä kepuilla ja vihreillä rinne saa synninpäästön?Hei unohdit, että kepu on röyhkeä. Persut, toivon mukaan osaavat tahdin oikein, ei Soinin tapaa. Vaaleilla täytyy olla kunnioitus kansalaisia kohtaan, jos ei, niin kansa alkaa kohista ja se ei ole hyvä merkki. Sen pohjalta kepu pysyköön lestissään. Ei mitään maakuntamalleja kaivata. Nyt jo vanhustenhoito ja rahastus räjähtänyt atmosfääreihin. Sipilän hallitus vauhditti raharysän toiminnan. Attendo ja Esperit saavat huseerata rauhassa. Hallinto hukassa Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei unohdit, että kepu on röyhkeä. Persut, toivon mukaan osaavat tahdin oikein, ei Soinin tapaa. Vaaleilla täytyy olla kunnioitus kansalaisia kohtaan, jos ei, niin kansa alkaa kohista ja se ei ole hyvä merkki. Sen pohjalta kepu pysyköön lestissään. Ei mitään maakuntamalleja kaivata. Nyt jo vanhustenhoito ja rahastus räjähtänyt atmosfääreihin. Sipilän hallitus vauhditti raharysän toiminnan. Attendo ja Esperit saavat huseerata rauhassa. Hallinto hukassa Suomessa.
Pytyssä on selkeää paineen nousua, salaisuuskellarikabinetissa demari-kaikki-hyvin-antti pitää muuta hallitusta panttivankinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pytyssä on selkeää paineen nousua, salaisuuskellarikabinetissa demari-kaikki-hyvin-antti pitää muuta hallitusta panttivankinaan.
Median edustajat hytisivät aikansa kylmässä viimassa pääministeri virka-asunnon Kesärannan edustalla Helsingin Meilahdessa, kunnes hallituksen suunnalta vinkattiin, että turhaan.
Viisikon myönnettiin kyllä kokoustavan jossain muualla päin kaupunkia. Paikkaa ei kerrottu.
Hallituksen karkumatkaa seurattiin huvittuneina myös sosiaalisen median puolella Enid Blytonin Viisikko-kirjojen hengessä.
Lopulta valtioneuvoston linnan nurkalla pääministerin huoneessa huomattiin palavan valo.---IL -lehtijuttu vahvistanee sen, mitä on tulossa. Nyt hallitus koettaa hallita tilannetta, mutta eipä onnistu, löysät ovat housuissa ja selityksen makua jokainen ulostulo.
Törppöilyjen mies, Antti-setä, minä minä ka minun hallitus -sönkkääminen kolisee omiin.
EI Suomessa ole MINUN-hallitusta eikä Suomi kestä kun ei kestä Pyhäjärvikään, minä-minä-minä miehiä.
Suomi rypee uutisarvailuissa Rinteen Postimokassa, johtamassa omaa egoansa vallassa ja typeryyksiä sietävää pönkkälaumaa.Pyhäjärvellä vastaavaa tapahtui Tikanmäen RINNEvaara ajojahdissa. Ei näennäinen yhteistyö kestä missään lajissa päivänvaloa, jota arvotetaan ja johdetaan "minä-minä-minä-sanomisten hönkäisyillä
Rinteen johtajuus on hallituksessa yhden lautasen mallia.
Kas, niinhän se on jo nähtyä , mitenosaavat naiset väistyvät, ottavat vastentahtoisesti syntisäkin olkapäilleen ja vaikenevat rahalla, tai lunastamattomilla lupauksilla.
Antti taluttaa vikuroivat Katrin, Marian, Li, ja Ann-Majan niskakiharoista talkaisin talliinsa, heittää naisten eteen pohjaanpalanutta postipuuroa. Hyvä asia, puuro ei ole kylmää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulmuni munii tuhkamunan,tukee Antti-setää, ja keskustan tavoite nousta tappiokannatussillasta, on lukittu. Kuihtuminen ja selittely jatkuu, vaan kuunteleeko Kulmunia ja keskustalaisia enää kukaan täysjärkinenKepu saa mennä ikiroudan maahan. Viekööt kaikki siipeilijät mukanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Median edustajat hytisivät aikansa kylmässä viimassa pääministeri virka-asunnon Kesärannan edustalla Helsingin Meilahdessa, kunnes hallituksen suunnalta vinkattiin, että turhaan.
Viisikon myönnettiin kyllä kokoustavan jossain muualla päin kaupunkia. Paikkaa ei kerrottu.
Hallituksen karkumatkaa seurattiin huvittuneina myös sosiaalisen median puolella Enid Blytonin Viisikko-kirjojen hengessä.
Lopulta valtioneuvoston linnan nurkalla pääministerin huoneessa huomattiin palavan valo.---IL -lehtijuttu vahvistanee sen, mitä on tulossa. Nyt hallitus koettaa hallita tilannetta, mutta eipä onnistu, löysät ovat housuissa ja selityksen makua jokainen ulostulo.
Törppöilyjen mies, Antti-setä, minä minä ka minun hallitus -sönkkääminen kolisee omiin.
EI Suomessa ole MINUN-hallitusta eikä Suomi kestä kun ei kestä Pyhäjärvikään, minä-minä-minä miehiä.
Suomi rypee uutisarvailuissa Rinteen Postimokassa, johtamassa omaa egoansa vallassa ja typeryyksiä sietävää pönkkälaumaa.Pyhäjärvellä vastaavaa tapahtui Tikanmäen RINNEvaara ajojahdissa. Ei näennäinen yhteistyö kestä missään lajissa päivänvaloa, jota arvotetaan ja johdetaan "minä-minä-minä-sanomisten hönkäisyillä
Kas, niinhän se on jo nähtyä , mitenosaavat naiset väistyvät, ottavat vastentahtoisesti syntisäkin olkapäilleen ja vaikenevat rahalla, tai lunastamattomilla lupauksilla.
Antti taluttaa vikuroivat Katrin, Marian, Li, ja Ann-Majan niskakiharoista talkaisin talliinsa, heittää naisten eteen pohjaanpalanutta postipuuroa. Hyvä asia, puuro ei ole kylmää.Kyseenalainen koko hallitusmalli. Ei parannusta entiseen. Demarit kökki kepun kera saman lietelaarin reunalla. Suomen työväestö näkee jo nälkää. Palkkataso jäänyt tasolle, jolla ei enää elä. Yksinasujat jo niin ahtaalla, että sosiaalihuolto, jos se toimisi, olisi tumput suorana. Onneksi syntyvyys minimissä, lienee syntymättömän onni. Isis-mielinen Suomi on pudonnut, omaan valtakuoppaansa. Homo-Haaviston juttu "tuontilapsista" hallituksen suurin moka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti taluttaa vikuroivat Katrin, Marian, Li, ja Ann-Majan niskakiharoista talkaisin talliinsa, heittää naisten eteen pohjaanpalanutta postipuuroa. Hyvä asia, puuro ei ole kylmää.Tuohon ajatustuspolkuun, sinänsä muutoin täyttä asiaa metafooraan puettuna, pitää lisätä Sipilän pääministeriys ja siniseen sortuneen hallituksensa merkilliset lennot.
Eipä käyttänyt suurmiehenä Sipilä PHJ "kotikenttäänsä", ei edes sen vertaa, että nyt ei merkkimiehen muisteluksien takia lakkautettaisi Pyhäsalmen Lentokenttä Oy,tä?.
Lentokenttä liittyy katkeamattomien tekojen sarjaan, missä kupataan Pyhäjärveä ja äänestäjiä höynäytetään törppöilylaivueeseen ja sen miehistöön. Turmeluksen päämestarit pitää yhä valtaa ja seniilit tukiääliöt istuvat siivellä suu auki, ihmettellen että miksi heidän erinomaisuuttaan yhä kritisoidaan`?
Se on nähkääs kalliisti aurattua vallan valtatie, paikkakunnan puhdistus erimielisistä. Historia on kukkuroillaan valheita kepulaisten taholta , suurimmat ovat sieltä syntyneenä, ja sinne piiloteltuja minä-asioita,minä-osaan minä, ja jonka ilmentymää on surullisen mahalaskun riskukkorapse-kiitorata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon ajatustuspolkuun, sinänsä muutoin täyttä asiaa metafooraan puettuna, pitää lisätä Sipilän pääministeriys ja siniseen sortuneen hallituksensa merkilliset lennot.
Eipä käyttänyt suurmiehenä Sipilä PHJ "kotikenttäänsä", ei edes sen vertaa, että nyt ei merkkimiehen muisteluksien takia lakkautettaisi Pyhäsalmen Lentokenttä Oy,tä?.
Lentokenttä liittyy katkeamattomien tekojen sarjaan, missä kupataan Pyhäjärveä ja äänestäjiä höynäytetään törppöilylaivueeseen ja sen miehistöön. Turmeluksen päämestarit pitää yhä valtaa ja seniilit tukiääliöt istuvat siivellä suu auki, ihmettellen että miksi heidän erinomaisuuttaan yhä kritisoidaan`?
Se on nähkääs kalliisti aurattua vallan valtatie, paikkakunnan puhdistus erimielisistä. Historia on kukkuroillaan valheita kepulaisten taholta , suurimmat ovat sieltä syntyneenä, ja sinne piiloteltuja minä-asioita,minä-osaan minä, ja jonka ilmentymää on surullisen mahalaskun riskukkorapse-kiitorata.Siitähän se lähti uusi itkuviikko komeasti käyntiin! Saman (paskan) toistoa, aamuitku nro 1269!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän se lähti uusi itkuviikko komeasti käyntiin! Saman (paskan) toistoa, aamuitku nro 1269!
etpä pysy laskutoimituksessa rehellisenä. tuo 1269 luku on nimittäin omien itkujesi luku, sekä toisaalta pohjois-pohjanmaalla keskustasta eronneiden luku viime viikolta. eleli keskusta erota päämisteriä, hajota hallitusta, niin luvun perään lisätään nolla vuoden loppuun mennessä...eroaminen on faktasti toteutunut ja toteutuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot pojat nauraa rehottaa ja tanssii keskenään. Mersut ja bemarin takapenkit käy kuumana. Kepu käy kuumana, älä epäile hetkeäkään.
Arvasin ihan oikeasti. Kepu on todella räätälinä, kuten aloittaja on asian oikein oivaltanut. Sipilä pysyy pois kameroiden edestä. Vaalitappio otti niin rajusti arvovallalle, että kynsien raapimispuu pitää olla joka nurkalla. Vallanhalu on hirveä tauti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän se lähti uusi itkuviikko komeasti käyntiin! Saman (paskan) toistoa, aamuitku nro 1269!
Kepu pettää aina. Rinne sai maistaa, putosi sudenkuoppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti taluttaa vikuroivat Katrin, Marian, Li, ja Ann-Majan niskakiharoista talkaisin talliinsa, heittää naisten eteen pohjaanpalanutta postipuuroa. Hyvä asia, puuro ei ole kylmää.Antti ei taluta ketään. Taas täysi mämmi demarin ehdokkaaksi. Kiville menee. Suomessa valtatyhjiö, ollut jo vuosia. Edellinen hallitus oli omalle piirille rahaa keräävä raamattuseura. Seuran toimija sukkuloi parhaillaan takakulisseissa täyttä päätä. Suomen kansan pitää herätä. Ei enää tätä valtaa hamuavien takakieroilua. Perussuomalaisten tultava hallitukseen. En ole "fani", sekoittaisi vain hieman pakkaa. Sipilän aika on ohi. Kansa oli jo puhunut.
- Anonyymi
Kremlin "suomalaisia" ei huolita hallitukseen.
- Anonyymi
Homot ja lesbot eivät lisäänny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi lämmittävät vielä toisiaan. Ai niin, nyt ymmärsin, ei lisäänny ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisääntyy, olisivat jo muuten hävinneet maailmasta aikopäiviä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi lämmittävät vielä toisiaan. Ai niin, nyt ymmärsin, ei lisäänny ei.
Tuppuraiset ovat tappuraisten takuumiehinä/tai naisina. Nyt lörähti pahasti.
- Anonyymi
Jonkin ajan kuluttua Rinne meni noutamaan postipalkkapakettia.
– Ei tästä postipalkkapaketista mitään tullut, sanoi keskustalaiset
– No, mikä siitä sitten tulisi? kysyi Rinne.
– Ei tästä sikinsokin sählätystä postista enää mitään tule, sanoivat keskustalaiset
– No, ei teistäkään taida toistamiseen kaveria tulla, sanoi Rinne
Niin Rinne antoi potkut Paaterolle, jäi ilman päämisterin salkkua ja rupesi miettimään itselleen uutta ammattia.
Ai niin, Katri Kulmuni teroitti kyntensä, sipaisi lakkaa kynsiinsä, punaa huuliinsa ja puhalsi pölyt kepun vaalikrapuloissaan sössimästä ministerisopimuksesta, yliviivasi Rinteen nimen yli, käytti punakynää sopuliehtojen päälle ja kirjoitti sulkakynällään poikittain "HYLÄTTY" ja kun halusi olla perusteellinen, kirjoitti vielä PS. on nyt hallituskumppanimme.
--
kansansatu hiiri kissalle räätälinä pohjalta- Anonyymi
Kullimunni on Isäntä Hallituksessa ja ajaa Rinteen ulos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kullimunni on Isäntä Hallituksessa ja ajaa Rinteen ulos!
Isäntä hallituksessa on Kulmurin taustalla häärivät Kepujullit. Kulmuni toimi juoksutyttönä. Herää kysymys - kuka Kepua johtaa?
Se totta että nyt Antti lähti kuin telkkä pöntöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isäntä hallituksessa on Kulmurin taustalla häärivät Kepujullit. Kulmuni toimi juoksutyttönä. Herää kysymys - kuka Kepua johtaa?
Se totta että nyt Antti lähti kuin telkkä pöntöstä.Keskustassa Katri Kulmunin riesana riekkuvat mm Sipilä, Lohi, Vehviläinen ja puoluekoneistossa istuvat maakuntien, ja siten kuntiensa riesat, ikiedustajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustassa Katri Kulmunin riesana riekkuvat mm Sipilä, Lohi, Vehviläinen ja puoluekoneistossa istuvat maakuntien, ja siten kuntiensa riesat, ikiedustajat.
Näin ollen kepu politiikka ei muutu yhtään miksikään siitä mitä se on ollut. Se että vaihdetaan keulahahmoa, uusitaan kasvoja, kiillotetaan näin kilpeä ei riitä. Valitettavasti saattoi käydä niin että Kepu uhrasi nuoren naisedustajansa jonka tv esiintyminen oli todella todella todella tönkköä, huonoa. Oli kuin teatterin kuiskaaja olisi jostain tv kameroiden kantamattomista kuiskinut sanoja suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ollen kepu politiikka ei muutu yhtään miksikään siitä mitä se on ollut. Se että vaihdetaan keulahahmoa, uusitaan kasvoja, kiillotetaan näin kilpeä ei riitä. Valitettavasti saattoi käydä niin että Kepu uhrasi nuoren naisedustajansa jonka tv esiintyminen oli todella todella todella tönkköä, huonoa. Oli kuin teatterin kuiskaaja olisi jostain tv kameroiden kantamattomista kuiskinut sanoja suuhun.
Ei nauranut ja ilakoinut Kulmuni tv:ssä.Kulmunin puheenjohtajuudelle alkoi eilen lähtölaskenta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nauranut ja ilakoinut Kulmuni tv:ssä.Kulmunin puheenjohtajuudelle alkoi eilen lähtölaskenta.
Jonkin ajan kuluttua Kulmuni meni noutamaan hallituspakettia.
– Ei tästä hallituspaketista mitään tullut, sanoivat demarit
– No, mikä siitä sitten tulisi? kysyi Kulmuni
– Ei tästä sikinsokin sählätystä luottamuksesta enää mitään tule, sanoivat demarit
– No, ei teistäkään taida toistamiseen kaveria tulla, sanoi Kulmuni
Niin demarit antoivat potkut keskustalaisille, jäivät ilman päämisterin salkkua ja rupesivat miettimään itselleen vaalislougania,
Ai niin, Katri Kulmuni teroitti kyntensä, sipaisi lakkaa kynsiinsä, punaa huuliinsa ja puhalsi pölyt demarien omistajaohjauskrapuloissaan sössimästä hallitussopimuksesta, yliviivasi demarien nimet yli, käytti punakynää sopuliehtojen päälle ja kirjoitti sulkakynällään poikittain "HYLÄTTY" ja kun halusi olla perusteellinen, kirjoitti vielä PS. on nyt hallituskumppanimme.
--
kansansatu hiiri kissalle räätälinä pohjalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin ajan kuluttua Kulmuni meni noutamaan hallituspakettia.
– Ei tästä hallituspaketista mitään tullut, sanoivat demarit
– No, mikä siitä sitten tulisi? kysyi Kulmuni
– Ei tästä sikinsokin sählätystä luottamuksesta enää mitään tule, sanoivat demarit
– No, ei teistäkään taida toistamiseen kaveria tulla, sanoi Kulmuni
Niin demarit antoivat potkut keskustalaisille, jäivät ilman päämisterin salkkua ja rupesivat miettimään itselleen vaalislougania,
Ai niin, Katri Kulmuni teroitti kyntensä, sipaisi lakkaa kynsiinsä, punaa huuliinsa ja puhalsi pölyt demarien omistajaohjauskrapuloissaan sössimästä hallitussopimuksesta, yliviivasi demarien nimet yli, käytti punakynää sopuliehtojen päälle ja kirjoitti sulkakynällään poikittain "HYLÄTTY" ja kun halusi olla perusteellinen, kirjoitti vielä PS. on nyt hallituskumppanimme.
--
kansansatu hiiri kissalle räätälinä pohjaltaAika pimeetä, en väitä, oletan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kun lukee nuo kepun salaiset viestit. Jotka nyt on julkaistu päivän lehdiss
"Sipilän teko on poikkeuksellinen. Toukokuussa hän on neuvotellut keskustan puheenjohtajana hallitusohjelmasta SDP:n puheenjohtajan Rinteen kanssa. Nyt Sipilä haluaa kaataa Rinteen"
Tähän liittyy myös Pylväs ja lähiympäristön kepit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pimeetä, en väitä, oletan!
Eipä ollenkaan.
Pimeys on pysyväisesti sinussa, ymmärrätkö?
Sipilä jatkoi, puuttumalla Rinteen erottamiseen, myös Keskustan puheenjohtajan vaihdoksenkin. Alkioilaisuus on vuosikymmenten valtataistelujen virrassa sekoittunut likaviemäriveteen.
Alkiolaista ryhtiä ja rehtiyttä ei Keskustan ulkoinen saati sisäinen viestitys enää anna.
Kulmuni on valitettavasti liian mauton ja pliisu istumaan nykyisessä turbulenssihallituksessa edes omassa roolissaa, saati valtionvarainministerinä.
Kulmuni on matkalla samaan suuntaan, kuin meni Sipilä, Rinne, Stub, Urpilainen jne jne. Matka on takaisin syviin alhoihin puolueen kannatuksen kera.
Rinne joutui halvempaan työehtosopimukseen, palkkaluokkaan. Johan hän ehtikin 6 x 17 000e kk palkallaan sössiä niin naisten synnyttämisen kuin itse oman sepän ahjot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollenkaan.
Pimeys on pysyväisesti sinussa, ymmärrätkö?
Sipilä jatkoi, puuttumalla Rinteen erottamiseen, myös Keskustan puheenjohtajan vaihdoksenkin. Alkioilaisuus on vuosikymmenten valtataistelujen virrassa sekoittunut likaviemäriveteen.
Alkiolaista ryhtiä ja rehtiyttä ei Keskustan ulkoinen saati sisäinen viestitys enää anna.
Kulmuni on valitettavasti liian mauton ja pliisu istumaan nykyisessä turbulenssihallituksessa edes omassa roolissaa, saati valtionvarainministerinä.
Kulmuni on matkalla samaan suuntaan, kuin meni Sipilä, Rinne, Stub, Urpilainen jne jne. Matka on takaisin syviin alhoihin puolueen kannatuksen kera.
Rinne joutui halvempaan työehtosopimukseen, palkkaluokkaan. Johan hän ehtikin 6 x 17 000e kk palkallaan sössiä niin naisten synnyttämisen kuin itse oman sepän ahjot.Lyhyt kertaus demokratiasta! Demokratiassa yksi ihminen ei päätä mitään. Yksi ihminen voi tuoda esille uuden ajatuksen, mutta sen läpiviemiseen tarvitaan enemmistön tuki! Siis enemmistön täytyy olla samaa mieltä tuosta uudesta ajatuksesta! Tätä on demokratia, ja Suomessa kaikki julkinen päätäntä perustuu DEMOKRATIAAN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyt kertaus demokratiasta! Demokratiassa yksi ihminen ei päätä mitään. Yksi ihminen voi tuoda esille uuden ajatuksen, mutta sen läpiviemiseen tarvitaan enemmistön tuki! Siis enemmistön täytyy olla samaa mieltä tuosta uudesta ajatuksesta! Tätä on demokratia, ja Suomessa kaikki julkinen päätäntä perustuu DEMOKRATIAAN!
Pyhäjärvellä ei toimi noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvellä ei toimi noin
Aivan. Täytyy olla tietty henkilö joka voi esittää yleensäkin jotakin. Sitte suunnitellaan miten asia viedään eteenpäin jotta se menisi läpi. Ainakin muodollisesti läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Täytyy olla tietty henkilö joka voi esittää yleensäkin jotakin. Sitte suunnitellaan miten asia viedään eteenpäin jotta se menisi läpi. Ainakin muodollisesti läpi.
Ei Lailuli saa mitään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulmuni laitettiin riekkumaan näön vuoksi. Emme me kansalaiset sentään niin tyhmiä ole. Peliä pelattu kepun häviön hetkistä alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se totta että nyt Antti lähti kuin telkkä pöntöstä.Seuraavaksi lähtee kepun Kulmuni. Äijät pulikoi soppaa keskenään. Nyt se on valmis. Tyttöriepu oli heidän hyväksikäytön uhri, tosin tietämättään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi lähtee kepun Kulmuni. Äijät pulikoi soppaa keskenään. Nyt se on valmis. Tyttöriepu oli heidän hyväksikäytön uhri, tosin tietämättään.
Kepuleiden makkarabileet alkaa, siellä ei naisia tarvita.
- Anonyymi
Demariryhmä on sekaisin pääministeri-ehdokkaidensa kera. Tautia pahentaa "vanha isäntä" osallistumalla omilla tarkoitusperillään Marinin tuuppaamiseen pääministeriksi.
Saisi näes olla itse itseasiasiassa ääni-ohjaamosta- pääministeri, vaikka Marin olisi muodollisesti pääministeri,näin siellä ollaan toistensa kimpussa jo.
Voi surkia sössimistä minä-minä-johdan-tautiin sairastuneelta.
Kovaa on valtapeli, kun ei saada valtion asioita parempaan suuntaan, heittäydytään täysin rinnoin, keinoja kaihtamatta valta-asemaan, jossa voi veronmaksajien varoilla olla esillä tulevia vaaleja varten.
Arvatkaas, miten homma kasataan?
Halla-ahoset nauravat matkalla vaaliuurnille. Tämä sataa juuriperussuomalaisille, pois demareilta, keskustalta, vasemmistolta ja rkpl;ltä.
Vihreät ovat ennen vuoden vaihdetta pahoinvoinnin vihreitä, kun kaatumatautinen ministeriturbulenssi iskee heidän aitioonsa.- Anonyymi
Kirjoitelmasi osuu oivasti omaan aivolohkooni. Turbulenssi pyörii vinhasti, eikä voi muuta todeta kuin, "tuulet ne vinhasti vinkui, elin vain syksystä jouluun." Poppamiehet häärii ja paistia kypsyttää!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitelmasi osuu oivasti omaan aivolohkooni. Turbulenssi pyörii vinhasti, eikä voi muuta todeta kuin, "tuulet ne vinhasti vinkui, elin vain syksystä jouluun." Poppamiehet häärii ja paistia kypsyttää!!!!!!
Pyhäjärvellä ollaan kaukana kaikista turbulensseista. Samat jatkaa. Kaivoksen mysteeriset rahareijät vain vaihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvellä ollaan kaukana kaikista turbulensseista. Samat jatkaa. Kaivoksen mysteeriset rahareijät vain vaihtuu.
Kepussa on lestadiolaisilla valta.Lestadiolaisilla on vaikutusvaltaa ja omat tukee heitä aina ja iänkaikkisesti,amen.Voima,valta ja kunnia on lestadiolaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepussa on lestadiolaisilla valta.Lestadiolaisilla on vaikutusvaltaa ja omat tukee heitä aina ja iänkaikkisesti,amen.Voima,valta ja kunnia on lestadiolaisilla.
Parempi vaikka lesta kuin ay-politrukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se taas tuli. Keskustan lestasiiven bisnesmiehet ovat niin kauan kuin muistetaan pyrkineet polkemaan ammattiliitot ja työehtosopimukset nurin saadakseen halpatyövoimaa yrityksiensä palkkalistoille rikastuakseen duunareiden palkat polkemalla alas ja kuinkas sattuikaan ay-pomon savusti palliltaan juurikin keskustan lestasiipi Sipilöineen. Hällä väliä siitä, että keskustan nosti ojasta hallitukseen juurikin Rinne ja hälläväliä siitä, että Kulmunille olisi riittänyt Paateron ero.
Keskusta pettää aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se taas tuli. Keskustan lestasiiven bisnesmiehet ovat niin kauan kuin muistetaan pyrkineet polkemaan ammattiliitot ja työehtosopimukset nurin saadakseen halpatyövoimaa yrityksiensä palkkalistoille rikastuakseen duunareiden palkat polkemalla alas ja kuinkas sattuikaan ay-pomon savusti palliltaan juurikin keskustan lestasiipi Sipilöineen. Hällä väliä siitä, että keskustan nosti ojasta hallitukseen juurikin Rinne ja hälläväliä siitä, että Kulmunille olisi riittänyt Paateron ero.
Keskusta pettää aina.Just kuuntelin suorana sensuroimaton Päivärinta-ohjelmaa, netistä.
Onhan se nyt silleen, että on todellinen suuri uhka, mörökölli palaa ministerinä valtioneuvoston sisäpiiriin karttakeppimieheksi nykyisen hallituspohjan jatkaessa.
Antti Kurvinen oli jämysti,hän on tuleva uusi keskustan puheenjohtaja, ensi-kesänä ellei ennen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat plla Akka-Pappilan porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just kuuntelin suorana sensuroimaton Päivärinta-ohjelmaa, netistä.
Onhan se nyt silleen, että on todellinen suuri uhka, mörökölli palaa ministerinä valtioneuvoston sisäpiiriin karttakeppimieheksi nykyisen hallituspohjan jatkaessa.
Antti Kurvinen oli jämysti,hän on tuleva uusi keskustan puheenjohtaja, ensi-kesänä ellei ennen.vai oli Kurvit suoriksi jämy? Lipsautteli mm. että osaa viesteistä ei oltu tarkoitettu julkisiksi nikotellen lopussa jo niin pahoin että salli suuressa armossaan Rinteen paluun ministeriksi eli helvetinmoinen soppa ihan yhtä tyhjän kanssa kun keskustan lestasiipi jäi kiinni Rinteen ajojahdista. Nyt jo anteeksi pyytelevät olemassaoloaan ettei SDP pullauta hallituksesta pihalle niin että Kurvisesta ei todellakaan tule keskustan p.johtajaa hyvä jos saa jatkaa juoksupojan roolissakaan. Saarikko taittelee aamukammasta piikkejä odottaen kuin kuuta nousevaa päivää jona pääsee reppana Kulmunin potkimaan puolueen johdosta pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai oli Kurvit suoriksi jämy? Lipsautteli mm. että osaa viesteistä ei oltu tarkoitettu julkisiksi nikotellen lopussa jo niin pahoin että salli suuressa armossaan Rinteen paluun ministeriksi eli helvetinmoinen soppa ihan yhtä tyhjän kanssa kun keskustan lestasiipi jäi kiinni Rinteen ajojahdista. Nyt jo anteeksi pyytelevät olemassaoloaan ettei SDP pullauta hallituksesta pihalle niin että Kurvisesta ei todellakaan tule keskustan p.johtajaa hyvä jos saa jatkaa juoksupojan roolissakaan. Saarikko taittelee aamukammasta piikkejä odottaen kuin kuuta nousevaa päivää jona pääsee reppana Kulmunin potkimaan puolueen johdosta pihalle.
Keskusta järjestänyt ihan oman tavoitteen. Pari hallitusta ovat kaataneet reilussa puolessa vuodessa. Eikä tämä ole vielä tässä ,kohta ulostavat itsensä hallituksesta 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta järjestänyt ihan oman tavoitteen. Pari hallitusta ovat kaataneet reilussa puolessa vuodessa. Eikä tämä ole vielä tässä ,kohta ulostavat itsensä hallituksesta 😂🤭
Voi kun lähtisivätkin eri teille demarien ja näiden täyttöpuolueiden kabinetista. Ei keskusta paranna juoksuaan porukassa, joka on valmiina omiin irtiottoihin ja kostona, demarit kampittavat keskustalaiset ihan tuosta vaan, tuntematta mitään lukkarin rakkautta.
- Anonyymi
Sipilän ja Lohen iltatuulen viestit kansalle näkyviin. Meni usko lopullisesti kepun kieroilun kuppiin. Ei, ei näin. Mistä näitä tulee? Ei surra Rinteen menoa. Suremme tätä epärehellistä kieroilua. Pyhäjärven kepu toimii juuri noin. Lagunan jatko, on uusi "megavatti" viritys. Vaalit tulossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Pohjanmaan ongelma, lestadiolaisuus. Realismi häviää uskon höyryihin. Aika vaarallista touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin vaikka kommarit kuin lestat. Kommarit jättää sen verran että hengissä pysyy, lestat ei jätä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ollut oikein, että Rinne puolusti työntekijöitä. Liki ilmaistyövoimaksi puristettavaa köyhää kansaa. Patruunat haluavat taas osansa. Yksityistäminen on kuin pakkomielle. Rahanhimo on kulahtanut kurkkuun heillä niin tiukasti, että millään muulla ei ole väliä. Jos meidät voisi raahata montun reunalle, sen he tekisivät. Aika on muuttunut. Poliittinen peli takapiruineen on jo liian vakavaa. Oikeiston keppi, ei enää pure.
- Anonyymi
Samanlaisia Markus Lohia ja Juha Sipilöitä sekä Antti Kurvisia on Pyhäjärven Keskustan leivissä ja touhuissa, Soittelevat ja mustamaalaavat ja kehoittavat olemaan jyrkkiä kun joku/jotkut, pitää siirtää pois ns. vahvuudesta. Oli sitten valtuusto tai kaupungin palkkalistoilla oleva" hankalikko".
Heräis jo pyhäjärviset kepulaisen polittiikkamafian tunkion vartijoina!- Anonyymi
Lintilä edustaa vielä selvityslinjaa, mutta se on jäämässä keskustan eduskuntaryhmässä tappiolle.
Sipilä, Lohi, Kärnä, Pylväs, Torniainen, Könttä, Kurvinen ja kumppanit haluavat kaataa Rinteen.
Käytännössä Rinteen hallituksen kohtalo on sinetöity perjantaina illalla. Jos pääministeri ei itse eroaisi, tätä vastustavat keskustalaiset kaataisivat hallituksen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/604d5454-52f8-43f6-8ca2-443fa26e331f
- Anonyymi
Petosmies Rinne saa palata kavaltamaan taloyhtiön varoja eli tasolleen.
- Anonyymi
Paskaa jauhat lestavalepukki.
- Anonyymi
Nyt menee lapselliseksi poruksi. Ajojahti SDP:tä kohtaan niin selvä, että vaikuttaa jo tosi naurettavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee lapselliseksi poruksi. Ajojahti SDP:tä kohtaan niin selvä, että vaikuttaa jo tosi naurettavalta.
Pyhäjärvelle olisi tulossa kaksi yritystä Virosta.Kullimunni ÖU ja Kyrpälä OY.Ottaako lestakepu vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvelle olisi tulossa kaksi yritystä Virosta.Kullimunni ÖU ja Kyrpälä OY.Ottaako lestakepu vastaan?
Kukapa sen vois estää jos yritys haluaa tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palllomaha estää kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponssekin oli taannoin tulossa logistiikkatoiminnon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponssekin oli taannoin tulossa logistiikkatoiminnon kanssa.
Kallevi ei tarvitse enää Ponssen logistiikkakeskusta Pyhäjärvellä,kun ei hänellä ole enää Metsäkoneiden Mersujakaan eli Ponssen mettärattoreitakaan kun parikolme konetta enää.Katsokaapa Ponssen Osakerekisteri,niin sieltä löytyy 50suurimman osakkeenomistajan nimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa jauhat lestavalepukki.
Väitätkö, eettä Rinne ei ole kavaltanut taloyhtiön varoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä pidät Sipilätä rehellisenä miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallevi ei tarvitse enää Ponssen logistiikkakeskusta Pyhäjärvellä,kun ei hänellä ole enää Metsäkoneiden Mersujakaan eli Ponssen mettärattoreitakaan kun parikolme konetta enää.Katsokaapa Ponssen Osakerekisteri,niin sieltä löytyy 50suurimman osakkeenomistajan nimet.
Joo nää osakkeen omistajat olivat fiksuja ja ostivat heti kun Ponsse listautui pörssiin, arvo pyöri siinä 2000 luvun alussa 3 - 4€ ja 6€ sit jo pomppas kun kerkes laajentua, osingot 9,50€ nyt osakkeen arvo Elisan luokkaa 40€ niin ja pittää viel sannoo että varmasti mennee kaupaksi Ponssen harvesterin leikkuu päät. Brasilliassa kun on se sellutehras ja reippaasti kasvavaa ekukalypytys puu pelttoo , ei mulla muuta tv laktasyyl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvelläkin on tällaista taloyhtiöstä suhmurointia. Ei yksin Rinteen hanskassa! Demarit kunnostautuu meilläkin sdp:n kyljessä !!!!
- Anonyymi
Ei tullutkaan uusia vaaleja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837