Olen nyt ilmeisesti aloittamassa kuntouttavan työtoiminnan kyseisellä kaks kättä pajan puupuolella. Onko kenelläkään kokemusta millainen paikka? Risut ja ruusut?
Kärsin ahdistus ja paniikkihäiriöstä paikka paikoin ja tämä epäilyttää.
Kaks Kättä Paja puupuoli
9
1181
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitää hätää. Ota rennosti vaan niin hyvin menee ;)
- Anonyymi
Hyvä paikka se on kun asennoituu! Todella mielekäs ilmapiiri. Olen oppinut sieltä todella paljon niin työnteosta kun ihmisistä
Jos huumeet ja lääkkeet maistuu ni sekaan vaan
- Anonyymi
Mielenkiinnosta kysyn että mikä ihmeen pakkomiellehuumebuugi tänne on tullu pitkin Seinäjokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn että mikä ihmeen pakkomiellehuumebuugi tänne on tullu pitkin Seinäjokea?
Tuskin on yhtään päihteitä pajalla
- Anonyymi
Toivottavasti saat sieltä kunnon palkkaa eikä vain 9 euron päiväpalkkaa.
- Anonyymi
Kurkistetaan toisen tavara puhelin avataan liikennevaloilla, nostaa tavaran motorolla Mac jne
- Anonyymi
Eipä saa mitään tolkkua horinoistasi sekopää.
- Anonyymi
Kiva olla housut kintus tuomion edes
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419