Sir Christus

Enary86

Mun mielestäni Sir on ihan kaikesta maailman paras kitaristi!!!!!!

27

5030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Still_Alive

      Sir Christus on PARAS!!!
      Mutt on Larrykin hywä...

      • Enary86

        Samoin Larrykin on maailman paras kitaristi Sirin lisäksi.

        Kerrotaanko jokin aihe jotain Siriin liittyvään?Hymy?Silmät?Hiukset?Vaiko munakupit?


      • tikru
        Enary86 kirjoitti:

        Samoin Larrykin on maailman paras kitaristi Sirin lisäksi.

        Kerrotaanko jokin aihe jotain Siriin liittyvään?Hymy?Silmät?Hiukset?Vaiko munakupit?

        (Larrykin on maailman paras kitaristi )
        Sallikaa mun nauraa. *tikahtuu nauruun*


    • Still_Alive

      Söörin hymy on IHANA!

      • Enary86

        Söörin hiukset on aika maailman ihanimmat!!!!!


      • black light...
        Enary86 kirjoitti:

        Söörin hiukset on aika maailman ihanimmat!!!!!

        Söörin hymy sulattaa jäävuorenki! ja ne silmät...


      • Sir Christus <3
        black light... kirjoitti:

        Söörin hymy sulattaa jäävuorenki! ja ne silmät...

        Rakastan tätä miestä. Christuksesta voisi puhua vaikka kuinka monta tuntia putkeen, kyllästymättä. Herran naamaa voi tuijottaa ties kuinka kauan, ja se sama tunne valtaa aina mielen. Kylmät väreet.
        Söör omaa upean soittamisen taidon, hymyn, tyylin.
        Rakastan


    • Jonnne

      Ihan hyvä,mut nimi pilaa.

      • missy

        niinpä,nimi miehen pahentaa, mut mies on kyllä
        söötti, ei voi kieltää :) ja soittaa H Y V I N !


      • Lähes sukulainen
        missy kirjoitti:

        niinpä,nimi miehen pahentaa, mut mies on kyllä
        söötti, ei voi kieltää :) ja soittaa H Y V I N !

        Hih. Mäpä oonki (mekei sukuu)Christokselle (en osaa välttee kirjottaa sitä oikein).... Se on mun äidin serkkupuoli. Ja se äidin setä soitti popedas.....
        mUt joo - oisko Jukka-Pekka (en oo väliviivast varma) sit parempi nimi??
        Nääh... Ei se sopis ku se soittaa kuitenki aika rokkii....
        Et Christian Claudio Emil (mikkonen) saa riittää!
        Hyvät kevään jatkot kaikille!


      • tosi läheistä
        Lähes sukulainen kirjoitti:

        Hih. Mäpä oonki (mekei sukuu)Christokselle (en osaa välttee kirjottaa sitä oikein).... Se on mun äidin serkkupuoli. Ja se äidin setä soitti popedas.....
        mUt joo - oisko Jukka-Pekka (en oo väliviivast varma) sit parempi nimi??
        Nääh... Ei se sopis ku se soittaa kuitenki aika rokkii....
        Et Christian Claudio Emil (mikkonen) saa riittää!
        Hyvät kevään jatkot kaikille!

        No mä oon sukua ja oon sen kaa tekemisissä usein :)


    • sir_<3

      Nii, mustakin!!! se on niin söpö, tai miten ny sanoin xD

    • larry<3

      Juu, Christus ja Larry on parhaita kitaristeja, mitä mä tiedän. Negative on ensimmäinen Rock bändi josta mä tykkäsin.

    • kyselijä

      tarvitseeko ihmisen osata soittaa kitaraa, jotta hänet voidaan palkita maailman parhaana kitaristina? Edellisten viestien perusteella ei. Mielipiteitä christuksen soittotekniikasta? Mitä kitaraa hän muuten käyttää? Millainen pedaaliarsenaali? Mun mielestä Jennifer lopez on kyllä paras laulaja, sillähän on niin ihana perse ja littee maha...ja ne silmät!

    • piku_peippo

      Sir on EHDOTTOMASTI paras ja söpöin kitaristi mikä maan päällä kantaa..:D oot oikeessa.

      • se...

        ...on mun naapuri.


    • Epäilevä?!

      Narkkari koko jätkä!!

      • jdkd

        Ei oo Xd ei juo enään ees alkoholia paitsi joskus niinkuin me 'tavalliset'


      • ikävämiestä
        jdkd kirjoitti:

        Ei oo Xd ei juo enään ees alkoholia paitsi joskus niinkuin me 'tavalliset'

        Mitä mies puuhailee nykyisin ? Tuntuu kuin olis kadonnu maan päältä..:( Herralla oli se soolo-prokkiskin, mutta ei ole kuulunut mitään.. Kovasti vaan ikävä miehen lava-meininkiä ja soittamista ! Kaikkea hyvää toivon miehelle missä meneekin ja mitä tekeekin !


      • fans.
        ikävämiestä kirjoitti:

        Mitä mies puuhailee nykyisin ? Tuntuu kuin olis kadonnu maan päältä..:( Herralla oli se soolo-prokkiskin, mutta ei ole kuulunut mitään.. Kovasti vaan ikävä miehen lava-meininkiä ja soittamista ! Kaikkea hyvää toivon miehelle missä meneekin ja mitä tekeekin !

        missähän mies piileksii?

        ENtäs larry?


    • Etäinen kaiffari

      Sööri on kyl hieno mies!!

    • vaimoke

      mies nykyään vaikuttaa, ei oo Tampereellakaan näkynyt aikoihin. Snowhitessa ei siis enää ole mukana.
      Kertokaa, jos tiedätte. TÄRKEÄÄ!!

      • jajajaja123

        Helsingissä vaikuttaa Christus nykyään.. Muutti tovi sitten.. Uusi bändi nimeltään The Salvation.


      • lastlady
        jajajaja123 kirjoitti:

        Helsingissä vaikuttaa Christus nykyään.. Muutti tovi sitten.. Uusi bändi nimeltään The Salvation.

        mies nykyään vaikuttaa, ei oo Tampereellakaan näkynyt aikoihin. Snowhitessa ei siis enää ole mukana.
        Kertokaa, jos tiedätte. TÄRKEÄÄ!!

        Mikäs on tuon Salvationin tilanne? Ei ole enää Hype Racordsin listoilla..."


    • morjeeens

      Mitääh asuuks Sööri Helsingissä?:o

    • yesyes!!

      Täyty tulla tänne kattelee näin vanhaa ketjuu, joka on vielä olemassa. Nii-in mitenhän tuolla Sir General Christuksella mahtaa nykyään hurista? Eipä oo pitkiin aikoihin herrasta kuullu mitään. Toivompa, että kuultaisiin ehkä jopa hieman positiivisemmassa valossa täst'edespäin. Valloittava persoona on kyllä julkisuudessa ollut ja myötämielisenä toivon vain kaikkea hyvää herralle.

    • Anonyymi

      Nyt kun on vuosia jo kulunut miehen poismenosta niin jokohan kuolinsyyn voisi paljastaa? Oli kertakaikkiaan hyvä kitaristi.

      Olikohan Söörillä lapsia? Naisia hänellä ainakin piisasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe