jack russel terrieri karva ei kasva

Anonyymi

10vuotias jack russelin terrieri karva lakkasi kasvaamasta tänä vuonna
keväästä asti ei minkälaista kasvua pientä lähtöä vanhassa johtuuko siitä
että ensimäine kerta annetiin punkkilääkettä Bravecto ruokavalio on samaa
mitä vuoisi tehdä ennenkuin kalju?

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs jos käyttäisit eläinlääkärillä?
      Vanhalla koiralla voi olla jotain sairauksia, jotka vaikuttaa.Mutta eläinlääkärihän ne tutkii.

Onko kilpirauhasongelmaa tuolla rodulla?
      Se huonontaa karvan/ ihon, vaatii tutkimuksen ja lääkkeet.Itsellä tuo vaiva ja koirallakin.Lääkkeet tosi halpoja, mutta verikokeella vaan todettavissa, ja tarkkailtavissa onko lääkitys ok.

Ei voi muuta neuvoa antaa, kun vie lääkärille, hän selvittää syyn.

• Anonyymi

Hej lääkärillä käyty kaikki verkokeet ok ainoa oli munissa jotakin ehkä kasvain
        suositelivat kastronointi itse kyllä luulen viellä että punkkilääke teki sen koska silloin ongelmat alkoi oli kyllä meillä ainakin ensimäinen ja viimeinen vuosi Bravecto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hej lääkärillä käyty kaikki verkokeet ok ainoa oli munissa jotakin ehkä kasvain
        suositelivat kastronointi itse kyllä luulen viellä että punkkilääke teki sen koska silloin ongelmat alkoi oli kyllä meillä ainakin ensimäinen ja viimeinen vuosi Bravecto

Laadi vahingonkorvausvaatimus lääketehtaalle joka valmistaa tai jolla on Bravecto-punkkilääkkeen lisenssi. Sopiva korvaus 100.000 $. Jos ei korvaa haasta käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laadi vahingonkorvausvaatimus lääketehtaalle joka valmistaa tai jolla on Bravecto-punkkilääkkeen lisenssi. Sopiva korvaus 100.000 $. Jos ei korvaa haasta käräjille.

Vähintään 500 000 taalaa. Kyse on sentään koirasta, he ovat niin tärleitä ihmisiä.

• Anonyymi

Ap et kai pese koiraasi? Koiraa EI SAA PESTÄ missään nimessä! Heiltä lähtee pestessä heidän luontainen rasvakerroksensa ja ilman sitä karvankasvu tyrehtyy. Karvan ja rasvan lähtiessä koiran immuniteettisuoja heikkenee bakteerien päästessä ihon läpi. Tästä seuraa aidsia muistuttava immuniteettikato ja todennäköinen hidas, kivulias kuolema.

• Anonyymi

koira 10vuotta kova uimari mitään ei olla tehty eri tänä vuonna kuin muutkin vuodet uinut jopa vähemmän viimeiset vuodet ainoa mitä on uuta tämä vuosi on toi lääke.maha oli koko kesä paljon mustempi kun lääkitys vaikutti nytt ainakin väri on palautunut normaaliksi mutta karva ei viellä kasva kaikki verikokeet tosiaan otettu ja eläinlääkäri ei voi sanoa syy koira muuten ihan pirteä ja normalli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koira 10vuotta kova uimari mitään ei olla tehty eri tänä vuonna kuin muutkin vuodet uinut jopa vähemmän viimeiset vuodet ainoa mitä on uuta tämä vuosi on toi lääke.maha oli koko kesä paljon mustempi kun lääkitys vaikutti nytt ainakin väri on palautunut normaaliksi mutta karva ei viellä kasva kaikki verikokeet tosiaan otettu ja eläinlääkäri ei voi sanoa syy koira muuten ihan pirteä ja normalli

Ei ole koiraa karvoihin katsominen (suomalainen sananlasku)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole koiraa karvoihin katsominen (suomalainen sananlasku)

Miten voit olla noin julma, kun minun koirani palleissa ei kasva karvat!! T, ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe