Mietin minne kirjoittaisin...

Anonyymi

.... tämä tuntui paikat jonne kirjoittaa. Olen 5:den lapsen äiti. Yksinäisyys kalvaa mieltä. Jatkuva stressi lasten asioista ja varsinkin nyt Joulu mietityttää. Aijemmin oli sosiaalista elämää kun opiskelin mutta jouduin koulun keskeyttämään toistaiseksi.... Jatkuvat paniikkikohtaukset ei meinaa hellittää. Kokoajan mietin kuinka saan järjestettyä lapsille joulua. Koitin hakea parista ryhmästä apua mutta meitä ei valittu niihinkään. Löytyisikö täältä ketään kuka haluaisi keskustella ihan mistä vaan. On vaan niin yksinäinen ja hyljätty olo.

8

61

Vastaukset

• Onko yhtään tilanne helpottanut? Onko puoliso kanssasi elämää jakamassa vai yksinkö yrität pärjäillä lasten kanssa? Missä päin maailmaa vaikutat?

• Ehkä tuolla olisi vertaistukea?

tukinet.net

• Anonyymi kirjoitti:

Tai paremminkin tänne olen kirjoitellut.

https://tukinet.net/teemat/

Monipuolista toimintaa...

Kiitos infoista :) Täytyy käydä katsomassa. Olen kyllä kuullut siitä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julman näköinen Martina

Gaalaan tullessa häntä haastateltiin . Tavallaan.... tavallaan... tavallaan. Koko ajan hoki tavallaan sanaa. Mekko oli kaunis mutta Mara ei oikein on
    73
    1100
  2. Nykäsen Pialta pääsi itku

Nykäsen leski itkee, kun gäntä ei kutsuttu vastaanottamaan Matti Nykäselle Urheilugaalassa myönnettyä palkintoa urheilun Hall of Fameen pääsystä. Palk
    45
    825
  3. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
    Ikävä
    73
    776
  4. Häränvirasta löytyi ruumis

Perjantaiaamuna löytyi naisen ruumis Häränvirrasta. Mitähän on tapahtunut ja kuka lienee?
    Äänekoski
    17
    473
  5. Martina häikäisi Venla -gaalassa

Martina sai kehuja sekä puvustaan että kauneudestaan.
    62
    466