Ainakaan hän ei ajattele vähääkään asiakkaan kannalta tekemisiään. Olen käynyt vuosia samassa isohkon kaupungin Citymarketissa. Missään muussa myymälässä ko. kaupungissa en ole tavannut ko. ilmiötä. Jättäessäni ostoksia varten rahalla varaamani kärryn hetkeksi esim. myymälän sisällä toimivan taimimyymälän eteen tarkistaakseni onko siellä etsimääni kasvia, totean ulos tullessani kärryni karanneen ja yhden miespuolisen työntekijän läheisyydessä, tai harvemmin muutaman minuutin WC käynnin aikana ulkopuolelle jättämäni kärry onkin suljettu toisella kärryllä ja raha viety.. Olen nähnyt taas saman työntekijän ko. paikan läheisyydessä. . Usein on myös kärryjen kolikolle tarkoitetut kolot olleet niin ahtaat että rahaa ei saakaan ulos kärryä palautettaessa, tai ei edes lainkaan käyttöön, rahan jäädessä vaan sisälle, Niitä oikean kokoisia kolikoita ei niin vaan ole lisää taskun pohjalla ja wc käynnin aikana jumitettu kärry pakottaa asiakkaan kantamaan parkkihalliin ostamansa 2-3 isoa muovipussillista tavaroita. Olen seniori-ikäinen, selkä- ja polvivammainen monivuotinen asiakas, jonka kivut vammat pahenevat ko. tilanteissa huomattavasti. MITÄHÄN SINÄ OIKEIN AJATTELET, kun viet asiakkaiden kärryt muutaman minuutin aikana rahoineen päivineen. Vuosia jatkunut toiminta ei ole enää mielestäni edes näpistystä, vaan jatkuva varkaus-, joka toimii asiakkaan kannalta ilkivallan tavoin.
Kärryrahavaras vai tunnollinen työmyyrä?
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249