Kraanavettä
Näkkileipää
Kylmää kaurapuuroa
Lauantaimakkaraa
Lipton-teetä
Tarjousmunkkeja
Murukahvia
Omenoita
Pilsneriä
Tämä on ainoa järjellinen ruokalista, johon meillä köyhillä kansalaisilla on enää varaa.
Bon Apetit!
Syökää, juokaa ja naikaa!
Mutta muistakaa eräpäivä.
Linnan juhlien ruokatarjonta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaisi myös tietää, kun itsenäisyytemme värit sini-valko on jo menetetty, minkä muun värinen kynttilä itsenäisyyspäivänä sytytetään?
Onko esimerkiksi väriä monikulttuurisuus, työperäinen suvaitsevaisuuden kynttilä jne- Anonyymi
Sinun pitänee kysyä "mestarilta", mitä värejä saat käyttää, jottet vaan mokaa.
Meillä ovat perinteiset sinivalkoiset kynttilät edelleen käytössä Itsenäisyyspäivänä ja tulevat olemaan jatkossakin. En ole kuullutkaan, että olisi tullut uusia "määräyksiä" kynttilöiden väristä.
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitänee kysyä "mestarilta", mitä värejä saat käyttää, jottet vaan mokaa.
Meillä ovat perinteiset sinivalkoiset kynttilät edelleen käytössä Itsenäisyyspäivänä ja tulevat olemaan jatkossakin. En ole kuullutkaan, että olisi tullut uusia "määräyksiä" kynttilöiden väristä.
kylmätotuusSe on kuules toteltava mitä EU määrää. Kynttilöiden väritkin jonain päivänä. Tarkemmin ottaen EU tulee kieltämään poltettavat kynttilät kaikkiaan. Ilmastonmuutos nääs.
Vain tulitikun pään kokoinen led sallitaan.
- Anonyymi
Ruokalistastasi voit poistaa ainakin Lauantaimakkaran, Lipton- teen, murukahvin. tarjousmunkit ja pilsnerin. Näin toimien säästät "rutosti" euroja.
Miksi syöt kaurapuuron kylmänä, sitä en tajua.
Kaurahiutaleista voit tehdä sämpylöitä lisäämällä niihin vaikka porkkanaraastetta. Rahan porkkanoihin saat luopumalla munkeista ja tuovathan sämpylät vaihtelua ikuiseen näkkärin rouskutukseen. Näkkäri on kyllä aivan terveellinen leipä, kunhan tarkistaa sen tuoteselosteen.
Lauantaimakkaraa ei osta kukaan, joka ei halua maksaa jauhosta moninkertaista hintaa.
Köyhän on oltava tarkkana siitä, mitä ostaa ja mistä maksaa.
Linnan juhlilla ei meidän ruokaostoihimme ole mitään merkitystä.
Itse päätämme, mihin pennosemme käytämme.
kylmätotuus - Anonyymi
Nauti noita itse kaikessa rauhassa, normaalit kansalaiset eivät noista huoli vaan me nautimme parempaa ruokaa.
- Anonyymi
Minä en syö näkkäriä, minä asioin mäkkäriä, sitä parempien herrojen ruoka mestaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en syö näkkäriä, minä asioin mäkkäriä, sitä parempien herrojen ruoka mestaa.
Parempien herrojen mestattu ruoka lienee riistaa: peuroja, hirviä, riekkoja, villihanhen maksapalleroita....aikoinaan joutsenia...
Beng
Hernekeittoa soppatykeistä kauppatorilla tuulipuvuissa ja korppu kouraan.
Alkupaloina olisi voinut olla pikkumuikut.
Jälkipalana karpalovaahto.
- Anonyymi
Islantilaista haista, ja hoi sin kastiketta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760