Kun ostatte useita tuotteita, joissa on punainen -30% lätkä, olkaa tarkkana, että kaikista lätkistä myös saatte alennuksen. On käynyt useita kertoja niin, että jokin tarra on jäänyt huomaamatta. Esim. maitopurkissa tarra on piruuttaan pistetty vastakkaiselle puolelle kuin viivakoodi eikä kassa voi nähdä purkin läpi.
s-marketin alennustuotteet
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
S-marketissa oli palohälytys tässä yhtenä päivänä. Oikein huvitti, kun kukaan ei oikein tiennyt, mihin mennä. Ihmisiä tuli ja meni ja lopulta kaikki komennettiin ulos ja ostokset jäivät kärryyn, kun ei kassat uskaltaneet rahastaa. Vasta paloauton saavuttua päästettiin takaisin sisään noin vartin päästä. Kyllä siinä pakasteet ehtivät jo pehmetä, jos jäätelöäkin oli kärryssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222