Ollaan lähdössä parin viikon päästä Egyptiin, ja nyt haluaisin saada vinkkejä hyviksi havaituista aurinkorasvoista!?
Haluaisin saada kauniin rusketuksen mutta silti suojan tarvisi olla todella hyvä koska olosuhteet ovat vaativat.
Kiitos vastauksista!
Aurinkorasva
15
14973
Vastaukset
- Jasmine
Minun mielestä paras aurinkorasva on Biz Buin Sahara tested. Siinä on suojakerrointa vaalealle iholle tarpeeksi, mutta silti ruskettuu hyvin ja tasaisesti palamatta.
- -Hui-
Tulin juuri Egyptistä, ja taas on sanottava että P20 antaa rusketuksen, mutta ei pala!
Hyvää lomaa!- Ruskeaksi
Mistä tuota mainitsemaasi P20 rasvaa voi ostaa?? En ole ikinä kuullut moisesta mutta aion kokeilla kun kehuit!
Kiitos vinkistä! - Jukka
Ruskeaksi kirjoitti:
Mistä tuota mainitsemaasi P20 rasvaa voi ostaa?? En ole ikinä kuullut moisesta mutta aion kokeilla kun kehuit!
Kiitos vinkistä!P20 on huipputuote!Sitä saat täältä kotisuomesta apteekista,muistaakseni n 11€ pullo.Tosi riittoisa aine,kerta päivässä käsittely riittää,ei tahraa,kestää TODELLA HYVIN vettä..MYT:in lentokoneissa sitä myös myydään,ehkäpä sieltä paikanpäältäkin löytyy,ainakin Inglesissä sitä näytti muutamassa paikassa olevan.Tuotteen valmistaja on RIEMANN.
- Ruskeaksi
Jukka kirjoitti:
P20 on huipputuote!Sitä saat täältä kotisuomesta apteekista,muistaakseni n 11€ pullo.Tosi riittoisa aine,kerta päivässä käsittely riittää,ei tahraa,kestää TODELLA HYVIN vettä..MYT:in lentokoneissa sitä myös myydään,ehkäpä sieltä paikanpäältäkin löytyy,ainakin Inglesissä sitä näytti muutamassa paikassa olevan.Tuotteen valmistaja on RIEMANN.
Kiitos tiedosta!
Lähden heti ostamaan... :) - -Hui-
Ruskeaksi kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
Lähden heti ostamaan... :)Sitä myyvät JOTKUT Stockmannit, Sokokset ja apteekit. Kannattaa hakea netistä (google -> P20)lähin myyntipaikka. Hinta on n. 21€ Suomessa (sitä saa esim. Gran Canarialta mutta hinnasta en tiedä siellä).
- merja
Bergasol suojaa hyvin ihoa palamiselta, ja after sun-voide on mielestäni paras!
- siis
Variosun aurinkovoide josta voit itse säätää tarvittavat kertoimet välillä 2 - 30 on ehdoton .
Iho ei pala mutta ruskettuu kun vain käyttää aluksi korkeaa kerrointa ja l" laimentaa" vähitellen .
Itse olen käyttänyt muutaman vuoden enkä ihan vähällä vaihda. - lomalento?
Finnairin lomalennoilla voi tilata etukäteen koneeseen. Jos joku sellaisella onpi menossa.
On muuten tosi hyvä rasva/geeli!- Olmi
P20 sisältää oksibentsonia. Suojasi todella hyvin, eli en ruskettunut ollenkaan. Palan helposti, ja suosittelisinkin jotain aurinkorasvaa (ei öljyä) jossa suojakertoin 25-30.
- Anonyymi
http://hyvinvointishop.com/
Rusketustahan voi hankkia vaikka Mytan rusketuspillereillä - Anonyymi
Kannattaa varata vessapaperia reilusti mukaan! Takaan, että kaikki vatsataudissa 48 tuntia lähdön jälkeen. Lukemista mukaan, niin ei tule pytyllä tylsää.
Hyvää "matkaa" - Anonyymi
Kookosöljyä kun sivelee pintaan, niin bruna tarttuu kivasti. Huom! Öljyn pitää olla lämpöistä, että on sulaa ja levittyy.
- Anonyymi
AP voisi ensitöikseen rasvata perseensä.
- Anonyymi
Arabimaissa kannattaa käyttää ihan silavaa, pitää kaikki allahutkin loitolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368039- 625974
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa823361Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73123Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2151730Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431463Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141