Ensirekisteröinnit marraskuu

Anonyymi

Volkswagen nousee kohisten.
Toyota enää 50 autoa edellä ( 1119 vs. 1069 )

Passatilla hurja myynnin kasvu.

Todennäköisesti Volkswagen menee joulukuussa Toyotan ohi.

17

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Todennäköinen kehitys volkkarin nousu tojotan ohi.

• Anonyymi

Saatavuus parantunut, eihän siinä ole muusta ollutkaan kysymys.

• Anonyymi

Kun uutta Golfia alkaa saamaan maahan, niin johan tapahtuu ja Tero itkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun uutta Golfia alkaa saamaan maahan, niin johan tapahtuu ja Tero itkee.

Tojotan laulut alkaa olla laulettu. Vanhentunutta tekniikkaa ylihintaan.

• Anonyymi

Huomioitavaa myös Mercedes sijalla 5. Onkohan koskaan ollut näin korkealla.

Varsinkin verrattuna Bemariin ja Audiin, jotka kyntävät syvällä.

• Anonyymi

Volkkarin mallisto alkaa olemaan oikein hyvässä iskussa.

• Anonyymi

Pitää muistaa että VW on vain yksi VW Groupin merkeistä. Valmistajana VW Group on tuplasti isompi kuin Toyota.

• Anonyymi

Miksi keskustelet itsesi kanssa?

• Anonyymi

Lähdetieto kiitos!
      Ethän sortunut samaan kuin tojohönöt viime vuonna?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirankopit kuten Yaris ja Polo yms voi vähentää oikeista autojen myyntiluvuista.

Samaten vois tojon Variksetkin poistaa myyntiluvuista jos Polot poistetaan .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin marraskuun myynti 50 autoa enemmän..entäs kulunut vuosi yhteensä.

• Anonyymi

Ihmiset ovat anteeksi antavia ja lyhyt muistisia ja onhan se vaikeaa merkkiä vaihtaa, kun Volkkarista ei minkään muun merkin edustaja hyvitä yhtään mitään.

• Anonyymi

VW-konserni on osannut tehdä autot Kuplasta alkaen. Isä ostin ensimmäisen VW Passatin 1974 ja siitä lähtien ajoi aina Volkkarilla, nyt Golf farkku alla. Minulla oli virheliikkeinä aikoinaan BMW ja Toyota, mutta nyt palasin pikana VW-laatuun. Viimeisin virheostos oli tämän vuoden Toyota RAV4 hybridi joka osoittautui pitkillä matkoilla erittäin epämukavaksi. Uskomaton melun kovuus, kova kulutus moottoritiellä ja hutera ajaa kovemmissa kesämoottoritienopeuksissa. Pikavaihto tuli VW Tiquan 150 hv tdi 4motion joka tuntuu kotiinpalaamiselta. Ikinä en enää erehdy Volkkarista muuhun, ja yleensä noita olen pitänyt sen 3-4 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7130
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4266
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1691
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1406
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe