Negative on ärsyttävä

manaaja

Pikkupellet siellä häärii, eikä tiedä elämästä mitään, elvistelee vaan.

10

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marilyn

aivan!! ärsyttävää, kun negativen hyypiöitäkin sanotaan rokkareiksi. ne nyt on niin kaukana rokkareista kun antti tuiskukin.

• kyllä

juu, täysin imagobändi. jannut on kun tilattu suoraan jostain postimyynnistä. Kukaan ei heistä ole edes mikään erityisen hyvä soittaja ja biisit on keskitasoa. Mutta imagolla pärjää.. pitää vaan näyttää tytölle.. ja se pitkätukkaisuus alkaa olla jo out

• Wrappi

Kateus on varmaan kauhea tunne...

• minä
        kyllä kirjoitti:

juu, täysin imagobändi. jannut on kun tilattu suoraan jostain postimyynnistä. Kukaan ei heistä ole edes mikään erityisen hyvä soittaja ja biisit on keskitasoa. Mutta imagolla pärjää.. pitää vaan näyttää tytölle.. ja se pitkätukkaisuus alkaa olla jo out

Olen samaa mieltä ja lisäisin vielä että jos laulaa englanniksi, pitäisi osata ko. kieltä lausua!
        Jonne Aaronin lauluenglanti on todella huonoa, Martti Ahtisaari tasoa!
        Ja sitäpaitsi on ällöä jos poika (painotus sanalla poika) meikkaa.
        Ja turha teidän fanien on nyt tästä suivaantua.
        Tämä oli vain minun mielipiteeni.

• nokia

älä nyt oo tollanen möksö...

• just

Ja se laulajaki pukeutuu naisten vaatteisiin.

• negativegirl^^

Ei kukaan varmaan pakota tulemaan negative-keskusteluun. Ärsyttää tommonen valittaminen. Ootteko edes kuunnellu ngt:n musiikkia? Tai nähny livenä? Enpä usko..

• jari_79
        negativegirl^^ kirjoitti:

Ei kukaan varmaan pakota tulemaan negative-keskusteluun. Ärsyttää tommonen valittaminen. Ootteko edes kuunnellu ngt:n musiikkia? Tai nähny livenä? Enpä usko..

no tottakai pukeutuu naisten vaatteisii... eiks se oo nainen?????
        eiku nii jo se oli transu.. en muistanu..
        ni ja sillähä oliki kundi kaveri.. aivan.. se oli niitä b-rapun poikia..
        mut eiköhän ne ny oo koko bändi..

• Sanna

No ei vissiin elvistele... Sä et tiedäkään kuin hyvä Negative on!!

• Iitun tilttu

Mitäs elvistelyä musiikin teko on sun mielestä? Eihän se kai mitään ihmeellistä elämänkokemusta tarvitse, vai?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6243
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      942
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe