olen 17 vuotias neitsyt muija ja olen koko ajan todella kiimainen. Haluaisin päästä joko miehen tai naisen kanssa harrastamaan seksiä. Maksimissaan noin 35 vuotta kummallakin ja tahdon tarkentaa etten ole koskaan edes suudellut, (pillua olen nuollut).
Valmis matkustamaan Helsinkiin viikonloppuisin tai vapaa päivisin.
Olen 175 pitkä ja 80 kiloa, joten olen pyöreä. Pilluni on aina märkä, joten sinne on helppo työntyä. Persettä en anna, mutta olen muuten todella kokeilun haluinen. Laita viestiä kik Jokutyyppivaan12
Naista tai miestä neitsyelle
Anonyymi
12
633
Vastaukset
Moikka
Tule helsinkiin , voidaan tavata.- Anonyymi
Missä päin olet?
- Anonyymi
Saima4404 kirjoitti:
Miten sain yhteyttä sunkans?
Suksi hornaan pirihoro
- Anonyymi
Saima4404 kirjoitti:
Miten sain yhteyttä sunkans?
Et mitenkään pershoro
- Anonyymi
Varmaan myöhässä oon mutta jos en ni oisko kiinnostusta 18v ja neitsyt poika ei tuntuisi niin pahalta vaikka ei osaa mitään tehä
- Anonyymi
Ööhöhöö painu kotias kasvamaan tissiposki
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2345340Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465220Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2212870Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442434- 652042
- 701840
- 2081704
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841343Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,121249Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3211197