Naista tai miestä neitsyelle

Anonyymi

olen 17 vuotias neitsyt muija ja olen koko ajan todella kiimainen. Haluaisin päästä joko miehen tai naisen kanssa harrastamaan seksiä. Maksimissaan noin 35 vuotta kummallakin ja tahdon tarkentaa etten ole koskaan edes suudellut, (pillua olen nuollut).
Valmis matkustamaan Helsinkiin viikonloppuisin tai vapaa päivisin.
Olen 175 pitkä ja 80 kiloa, joten olen pyöreä. Pilluni on aina märkä, joten sinne on helppo työntyä. Persettä en anna, mutta olen muuten todella kokeilun haluinen. Laita viestiä kik Jokutyyppivaan12

12

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka
      Tule helsinkiin , voidaan tavata.

    • Anonyymi

      Missä päin olet?

      • helsingissä asun yksin tervetuloa


      • saeed77 kirjoitti:

        helsingissä asun yksin tervetuloa

        Miten sain yhteyttä sunkans?


      • Vastasin mailiilla


      • saeed77 kirjoitti:

        Vastasin mailiilla

        bensid777atgmailcom


      • Anonyymi
        Saima4404 kirjoitti:

        Miten sain yhteyttä sunkans?

        Suksi hornaan pirihoro


      • Anonyymi
        Saima4404 kirjoitti:

        Miten sain yhteyttä sunkans?

        Et mitenkään pershoro


    • Anonyymi

      Varmaan myöhässä oon mutta jos en ni oisko kiinnostusta 18v ja neitsyt poika ei tuntuisi niin pahalta vaikka ei osaa mitään tehä

      • Anonyymi

        Ööhöhöö painu kotias kasvamaan tissiposki


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe