Hei,
Olen muutamana vuotena ,nyt 11.2019 kuun loppupuolella nähnyt päänipäällä pienista linnuista koostuvan muuttolintu parven ,aina sama paikka ,kerava,
Lintuparvi lensi symmetrisessä sydämmenmuotoisessa kuviossa,n 10 sekunttia jonka ehdin havaita kunnes hajosi pois muodostelmasta.
Tunsin että minua "huijataan "mikä ja kuka en tiedä.
Olenko huiputettu vai onko sydän muodostelma pikkulinnuilla tavallinen?
Vastaa Please,
Itse luulen että kyseessä on ilma virtaus ,sama paikka vuosittain.
Raamatussa näin ,"voi teitä ihmisiä kyllä te osaatte säitä Ennustaa ,mutta ette osaa tulkita jumalan Ennus merkkejä"
Muuttolintu parvi
Anonyymi
0
144
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425