siltä kuin sinäkin näkisit minut sillä hetkellä kun katson sinua ruudulta vaikkei se mitenkään voi olla mahdollista, hassua ;)
Musta tuntuu
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin heiluttaa sulle kättä täältä ja jutella itsekseen. Ai niin ethän sä voi vastata..
- Anonyymi
Miten sairasta, todella sairasta
- Anonyymi
Siellä sinä jossakin takaisin katselet, ehkä vähän hymyiletkin? :)
- Anonyymi
Niin katselen ja todellakin hymyilen :) Varmasti ihan näkemisen arvoisia olisivat nuo mun ilmehdinnät ja eleet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin katselen ja todellakin hymyilen :) Varmasti ihan näkemisen arvoisia olisivat nuo mun ilmehdinnät ja eleet :D
Mielummin katselisin niitä ihan oikeasti. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin katselisin niitä ihan oikeasti. :)
Niin minäkin sinua miuluummin ihan livenä katselin :) Joskus en sen tähden pysty katsellakaan ruudusta kun tulee liian ikävä nähdä oikeastikin..muutoin katselisin paljon enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin sinua miuluummin ihan livenä katselin :) Joskus en sen tähden pysty katsellakaan ruudusta kun tulee liian ikävä nähdä oikeastikin..muutoin katselisin paljon enemmänkin.
Ikävä on. Mutta vielä me näemme! Tiedämme sen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä on. Mutta vielä me näemme! Tiedämme sen...
Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta! :)
- Anonyymi
Näkyykö nenäkarvat?
- Anonyymi
Varo nettipoliisi on aivan kintereilläsi.
- Anonyymi
Olisikin😂 mutta kun ei ole.. tylsää🙊😂😊
- Anonyymi
Kyllähän monille riitti vähän aikaan se nukkebordellitoimintakin, aivan verrattavissa ko.toimintaan. Kun aitoa ei ole saatavilla.
- Anonyymi
Jahas mikäs mun viestissä oli sääntöjen vastaista 😄 pysy omalla tontillas tonttu 😁 siinä tuli uudestaan. Äläkä kurki.
- Anonyymi
Kurkinpas, niinkauan kun et eteeni ilmesty ;P Ja kyllä tonttu toisen tontun tuntee :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkinpas, niinkauan kun et eteeni ilmesty ;P Ja kyllä tonttu toisen tontun tuntee :D
Olepa sinä se tonttu minä olen se järkevämpi 😄 tähän saakka näin 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olepa sinä se tonttu minä olen se järkevämpi 😄 tähän saakka näin 👌
Voisit kyllä joskus ajatella vähemmän järjelläkin, välillä suotavaa Tonttuillakin, varsikin näin joulun alla ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit kyllä joskus ajatella vähemmän järjelläkin, välillä suotavaa Tonttuillakin, varsikin näin joulun alla ;)
Aivot narikkaan ja menox 🤔 hmm... Joulun ajan tonttuilu on ihan kivaakin 💌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot narikkaan ja menox 🤔 hmm... Joulun ajan tonttuilu on ihan kivaakin 💌
Joulun vois skipata jotenki. Turhan isoo huomioo saanu seki pippalo. Yritän elellä vähän ulkopuolelta, ahdistaa koko härdelli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulun vois skipata jotenki. Turhan isoo huomioo saanu seki pippalo. Yritän elellä vähän ulkopuolelta, ahdistaa koko härdelli.
Joulu on parasta, vaikka asiat eivät olisikaan ennallaan, tee se Joulu vaikka itsellesi, jos olet yksin Jouluna. Toivottavasti et ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261