Musta tuntuu

Anonyymi

siltä kuin sinäkin näkisit minut sillä hetkellä kun katson sinua ruudulta vaikkei se mitenkään voi olla mahdollista, hassua ;)

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin heiluttaa sulle kättä täältä ja jutella itsekseen. Ai niin ethän sä voi vastata..

• Anonyymi

Miten sairasta, todella sairasta

• Anonyymi

Siellä sinä jossakin takaisin katselet, ehkä vähän hymyiletkin? :)

• Anonyymi

Niin katselen ja todellakin hymyilen :) Varmasti ihan näkemisen arvoisia olisivat nuo mun ilmehdinnät ja eleet :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin katselen ja todellakin hymyilen :) Varmasti ihan näkemisen arvoisia olisivat nuo mun ilmehdinnät ja eleet :D

Mielummin katselisin niitä ihan oikeasti. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin katselisin niitä ihan oikeasti. :)

Niin minäkin sinua miuluummin ihan livenä katselin :) Joskus en sen tähden pysty katsellakaan ruudusta kun tulee liian ikävä nähdä oikeastikin..muutoin katselisin paljon enemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin sinua miuluummin ihan livenä katselin :) Joskus en sen tähden pysty katsellakaan ruudusta kun tulee liian ikävä nähdä oikeastikin..muutoin katselisin paljon enemmänkin.

Ikävä on. Mutta vielä me näemme! Tiedämme sen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä on. Mutta vielä me näemme! Tiedämme sen...

Toivon sitä enemmän kuin mitään muuta! :)

• Anonyymi

Näkyykö nenäkarvat?

• Anonyymi

Varo nettipoliisi on aivan kintereilläsi.

• Anonyymi

Olisikin😂 mutta kun ei ole.. tylsää🙊😂😊

• Anonyymi

Kyllähän monille riitti vähän aikaan se nukkebordellitoimintakin, aivan verrattavissa ko.toimintaan. Kun aitoa ei ole saatavilla.

• Anonyymi

Jahas mikäs mun viestissä oli sääntöjen vastaista 😄 pysy omalla tontillas tonttu 😁 siinä tuli uudestaan. Äläkä kurki.

• Anonyymi

Kurkinpas, niinkauan kun et eteeni ilmesty ;P Ja kyllä tonttu toisen tontun tuntee :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkinpas, niinkauan kun et eteeni ilmesty ;P Ja kyllä tonttu toisen tontun tuntee :D

Olepa sinä se tonttu minä olen se järkevämpi 😄 tähän saakka näin 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olepa sinä se tonttu minä olen se järkevämpi 😄 tähän saakka näin 👌

Voisit kyllä joskus ajatella vähemmän järjelläkin, välillä suotavaa Tonttuillakin, varsikin näin joulun alla ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit kyllä joskus ajatella vähemmän järjelläkin, välillä suotavaa Tonttuillakin, varsikin näin joulun alla ;)

Aivot narikkaan ja menox 🤔 hmm... Joulun ajan tonttuilu on ihan kivaakin 💌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivot narikkaan ja menox 🤔 hmm... Joulun ajan tonttuilu on ihan kivaakin 💌

Joulun vois skipata jotenki. Turhan isoo huomioo saanu seki pippalo. Yritän elellä vähän ulkopuolelta, ahdistaa koko härdelli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulun vois skipata jotenki. Turhan isoo huomioo saanu seki pippalo. Yritän elellä vähän ulkopuolelta, ahdistaa koko härdelli.

Joulu on parasta, vaikka asiat eivät olisikaan ennallaan, tee se Joulu vaikka itsellesi, jos olet yksin Jouluna. Toivottavasti et ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe