Mitä tehdä kun elää lähes seksittömässä suhteessa? Ketään en halua loukata mutta tarpeensa on itse kullakin.. Enkä halua erota. Seurustellut lähes aina eli seksi kumppaneitakin on aika vähän joten senkin takia kiinostaisi uudet kokemukset.. Vanhemmat naiset tuntuu saavan mut jotenki tosi kiimaseksi.. Onko salainen rakastelu kumppani paha idea?
Seksitön suhde
6
<50
Vastaukset
Meidät on pantu uskomaan, että kun menet naimisiin, lukuiset loppuelämäksesi itsesi yhdelle ihmiselle. Osalla se toimii toisella ei. Tämä yksiavoisuus ja seksin puute on lähempänä henkistä pahoinpitelyä, kuin niitä kauniita asioita, joilla se hevonpaska on meille päähän istutettu.
Jos suhteen muut palaset sopii yhteen, mutta seksi puuttuu, hae se muualta. Et tee siinä mitään väärää vaikka omatunto kolkuttaisi. Maailma on täynnä niin miehiä, kuin naisia, joilla kotona ei homma toimi seksin saralta. Etsi toinen nainen, joka elää puutteessa ja tehkää asiassa järjestelyitä. Mikään Ei ole kiihottavanpa, kuin mennä sovitulle panotreffeille. Ei ole pää kipeä Ja tekosyitä. Molemmat tietää, että mitä tuleman pitää.Upp
- Anonyymi
Eräs sähkömies sanoi työmaalla, pane aina jos joku nainen antaa joskus tulee aika kun kukaan ei anna. Siis väliäkö sillä onko nuori vai vanha senkun painaa menemään, jos muuten miellyttää edes jotenkin.
- Anonyymi
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Mikä olisi " vanhemman naisen" ikä
sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470