Olet mahdoton tapaus

Anonyymi

Siitä niin päättelen, kun ei tavata eikä mikään oikein ota onnistuakseen. Sun kanssa ei asia vain etene. Sitä mieltä olen ehdottomasti, että olet mulle täysin sopiva, juuri mulle luotu, mutta siinä ne myönteiset asiat onkin lueteltu meidän "suhteessa". Miksi olet mahdoton, ja miksi ihmeessä olet niin salaperäinen, ettei mitään vinkkiä irtoa. No, yksinkertainen selitys on se, että olen yksin asiani kanssa, ja ei silloin tietysti mitään ole odotettavissa vaikka odottaisin sata vuotta.

Mahdoton on tilannekin meillä. Usein mietin, miksi piti näin mennä. Olisit sopinut rinnalleni, tiedän sen. Olen vakuuttunut siitä, että meillä olisi mennyt hyvin. Pieni mahdollisuus sille edelleen on, että meistä tulisi vielä pari. Kohtaamisissa vain pitäisi ruveta tapahtumaan muutakin kuin muodollista ystävällisyyttä ja vaaratonta jutustelua.

Mieheltä naiselle

38

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahdottomia on vain ne asiat, joista tekee itse mahdottomia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä puhelinnumeroon

      Suomessa on tiluksia ja lääniä niin hitosti et sattumalta törmääminen on yhtä todennäköistä kuin voittaa lotossa

      • Anonyymi

        Ota itse yhteyttä numeroon.


    • Anonyymi

      Onko kauankin kun olet jutellut naisesi kanssa?

    • Anonyymi

      Tuostakin kirjoituksesta oli mahdoton sanoa kenelle se on. En usko että toinen osapuolikaan siitä itseään tunnistais, vaikka sen lukiskin.
      Yhyy yhyy voi siis jatkua.

    • Anonyymi

      Mistä olet päätellyt että toisella voisi olla tunteita? Jos hän vain yksinkertaisesti näkee sinut ystävänä eikä edes tajua sinun tuntevan häntä kohtaan jotain muuta kuin ystävyyttä.

      • Anonyymi

        Komppaamaan tätä voisi ajattelemani henkilö mies kertoa kaiken tuon niin asia olisi selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaamaan tätä voisi ajattelemani henkilö mies kertoa kaiken tuon niin asia olisi selvä.

        Selvä? Mitä tarkoitat, mikä on selvä, jos mies kertoisi?


    • Anonyymi

      Etkö ymmärrä, että entisen on loputtava ennen uuden alkamista?

      • Anonyymi

        Mutta milloinen entinen loppuu?


      • Anonyymi

        Ymmärrän mutta ymmärrätkö sinä että pitäisi tietää sinun ajatuksia ja tunteitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta ymmärrätkö sinä että pitäisi tietää sinun ajatuksia ja tunteitasi.

        Jotain varattuako sä vonkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mutta ymmärrätkö sinä että pitäisi tietää sinun ajatuksia ja tunteitasi.

        Sehän siinä onkin kun ei tiedä toisen ajatuksia ja tunteita. Niistä pitäisi puhua jos yhteiseloa/yhdessä oloa halutaan. Se nyt olisi vähintään kummankin tehtävä.
        (Sivusta vain kommentoin kokemuksesta)


    • Anonyymi

      Kuka olet? Ketä kaipaat? Vinkkiä?

    • Anonyymi

      Uskallus puuttuu, toisiamme puoleensa vetävää kemiaahan meillä on vaikka miten. Senkin Turakaiset!

      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Naiselta miehelle.

        Neon 2 kemiaa.
        Ja paljon muuta. Olen toi 22:02.


    • Anonyymi

      Kuulostaa vähän siltä ettei sillä toisella ole samanlaisia tunteita.

      • Anonyymi

        Kaikki ei ole niin selkeää.


      • Anonyymi

        Siltä todella vaikuttaa. Olen samaa mieltä t. ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä todella vaikuttaa. Olen samaa mieltä t. ap.

        Oletko pyytänyt häntä treffeille? Sillä se selviää onko kiinnostusta. Jos ei lähde, niin ei ole kiinnostusta.


    • Anonyymi

      Minä minä minä..selvästikään et ota huomioon että sinä et luultavasti ole hänelle mieluinen.

      • Anonyymi

        Ei hän kirjoittaisi noin jos ei hänellä ei olisi syvällisiä tunteita minua kohtaan ajatellen niin että kirjoitus on minulle sitä en voi tietää.


    • Anonyymi

      Itse olet mahdoton. Ihana kyllä, mutta en usko että olet oikeasti tosissasi. Eihän tämä etene, on niin hankalaa.
      No katsotaan, ei sitä koskaan tiedä.

    • Anonyymi

      Onko hän sanonut että romanttisia tunteita on tai haluaa kanssasi suhteen?

      • Anonyymi

        No ei ole sanonut. En kai kirjoittaisi tällaisia, jos olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole sanonut. En kai kirjoittaisi tällaisia, jos olisi.

        Voiko tilanteessa jossa näette mitään romanttista sanoa? Varmahan ei voi täysin olla jos ei ole jutellut toisen kanssa näistä asioista. On se silti niin vaikeaa uskaltaa. 🤔


    • Anonyymi

      Kerro hänestä tarkat tunnisteet

    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostuksen huomaa toisesta. Ja ainahan harmitonta flirttiä voi harrastaa ja siinä vahingossa katsoa vähän pidempään ym. Mietin tuota kun ap sysäät jotenkin vastuun sille toiselle. Jos et kerta itsekään ole koittanut lähestyä mitenkään.

      Jos toinen haluaa säilyttää muodolliset välit kanssasi, niin tulee sinun kunnioittaa hänen tahtoaan. Kaikissa ihmiskontakteissa ei aina tosiaan ole mitään ystävällisyyttä kummempaa, täytyy muistaa sekin.

      Ja muuten tuosta aloituskirjoituksesta; Tämä on silläkin tavoin vaarallinen paikka, että täältä voi hakea vahvistusta omille päätelmille. Koska täällä ei niin aidosti kuitenkaan keskustella, että kukaan lähtisi tuota aloituksessa väittämääsi yksipuolisuutta kumoamaan. Vaikka ne päätelmät tapahtuu yksin kotona itsesäälikohtauksessa ja menee ainakin niiltä osin täysin pieleen.

    • Anonyymi

      Myönnän, olen mahdoton tapaus. Ja vältellään, ei siis tavata. Olen sinulle sopiva ja sinä minulle. Sovin rinnallesi ja meillä menisi hyvin. Mutta meillä ei ole varsinaisesti mitään muuta suhdetta kuin se muodollinen.

      Enemmillä tunnisteillä voisi kiinnittyäkin, mutta nää ei nyt riitä. Voi koskea sen tuhansia muita naisia. En uskalla siis toivoa...

      Sen vaan totean, etta kun on näin läpeensä ihastunut ollut jo pitkään, niin pelkää jos tämä kaikki kävisi toteen. Pelkää satuttavansa itsensä ja pahasti. Ja siinä samalla menisi paljon muutakin. Toisaalta tätä onnettomammaksi ei voi tilanne enää mennä..

    • Anonyymi

      Itse ajattelen samoin eräästä miehestä, jonka kanssa asiat eivät edenneet vaikka meillä synkkasi tosi hyvin. Paria meistä ei tullut eikä tule, koska emme enää näe. Joka päivä muistelen häntä lämmöllä.

      • Anonyymi

        Jos sinusta tuntuu että haluat nähdä hänet niin miksi olet vain passiivinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinusta tuntuu että haluat nähdä hänet niin miksi olet vain passiivinen?

        Hän ei ole vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole vapaa.

        Se on ollut tiedossa kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole vapaa.

        Tietääkö hän tunteistasi? Osaako aavistaa? Ehkä on onneton vaikkei vapaa olekaan.


    • Anonyymi

      Onko nainen sinua vanhempi? Kysymys aloittajalle.

    • Anonyymi

      salaperäinen?
      Eli olet ihastunut mielikuvaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe