Mielipidettä eli galluppia pukkaa. Kummanlainen nainen on mieleesi:
A)baarissa ja riennoissa viihtyvä. Menee joka/joka toinen viikonloppu, bilehile pikkumustassa aina meikit naamassa
Vai
B) kotona, luonnossa ja harrastuksissa viihtyvä, kotikissa trikoissa, farkuissa tai mekossa meikkiä harvoin
?
Palstan miehiltä kysyn
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti B.
- Anonyymi
Valitsen vaihtoehdon B
- Anonyymi
A) sinkku nainen
B) parisuhde nainen- Anonyymi
Näinhän se menee. Nainen joka sinkku ja haku päällä bilettää ja käy baareis ja nainen joka on onnellisessa parisuhteessa on kotihiiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se menee. Nainen joka sinkku ja haku päällä bilettää ja käy baareis ja nainen joka on onnellisessa parisuhteessa on kotihiiri
B ja sinkku. Ei kaikki sinkut biletä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B ja sinkku. Ei kaikki sinkut biletä:D
Ei ehkä kaikki, mut se on tosi juttu et kaikki naiset lopettaa biletyksen ja muuttuu kotihiiriksi kun löytävät miehen jonka kanssa alkaa parisuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kaikki, mut se on tosi juttu et kaikki naiset lopettaa biletyksen ja muuttuu kotihiiriksi kun löytävät miehen jonka kanssa alkaa parisuhteeseen
Ei kyllä muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilettävä kyllä kyllästyy jossain vaiheessa kotona olemisen tylsyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilettävä kyllä kyllästyy jossain vaiheessa kotona olemisen tylsyyteen.
Mites sitten minä? Minä olin 26 vuotta kotihiiri sinkkuna ja parisuhteessa! Sitten 3 vuotta sinkku bilehile joka Oli joka viikonloppu baareissa. Sitten 5 vuotta taas sinkku kotihiiri.
- Anonyymi
Mut sähän oot varmaan sinkku kotihiiri?
- Anonyymi
Mitä sillä väliä mitä olen? Viihdyn kyllä kotona. Juottolat ei kiinnosta. Valintani on vauhdikas juoksulenkki juomisen sijasta tai hyvä illallinen vaikkapa vain sitten kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä väliä mitä olen? Viihdyn kyllä kotona. Juottolat ei kiinnosta. Valintani on vauhdikas juoksulenkki juomisen sijasta tai hyvä illallinen vaikkapa vain sitten kotona.
Tosin hiiren sijaan pikemminkin kotikissa😁
- Anonyymi
B)..
- Anonyymi
Eikö meikkaava nainen voi sitten viihtyä luonnossa ja harrastuksissa? Tai luonnonkaunis elovena-tyttö baareissa? Aika naurettava gallup.
- Anonyymi
A) ei koskaan kotona
B) plösähtänyt sohvaperuna joka ei kaunistaudu enää miestään varten. Samoilee luonnossa eikä näytä koskaan seksikkäältä - Anonyymi
Itselleni ehdottomasti B 😊
- Anonyymi
B mutta A:lta sexyt mekot ja upeaksi laitettu olemus. B:ltä pois toi luonto eräily
- Anonyymi
Voi, sähän oot sit kuin mulle luotu! Mä kun oon puuterihuiskun kans heiluva pikkumustasta tykkäävä ja kotona viihtyvä kotihiiri. 💄
- Anonyymi
B selvästikin
- Anonyymi
No se B.
- Anonyymi
Beehen oli ovelasti piilotettu kissa 😁
- Anonyymi
Noista vaihtoehdoista B mutta kyllä siihenkin kuuluu myös aika ajoin A.
- Anonyymi
Mitä sä AP oikein tarkoitat?
Sehän riippuu ihan siitä, miten sen ottaa. - Anonyymi
A) sekä B). Aina siten ja silloin kuin käsken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261