Mitä aikakausilehtiä

Anonyymi

tulee talouteesi? Vai oletko luopunut kuvalehdistä tilattuna ja siirtynyt irtonumeroiden ostajaksi?
Omaan talouteemme ei tule tilattuna ainuttakaan, vain pari lehteä kylkiäisenä.
Luemme kyllä irtonumeroita satunnaisesti ostettuna, sekä hyödyntäen kirjaston lehtisalia.

14

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselle tulee Hymy, kun olen sen lukenut, vien sen veljelle, sieltä pojan huusholliin ja sieltä se menee miniän äidille.
      Miniän äidiltä saan Avun.
      Eli kierrätystä.
      En juurikaan osta irtonumeroita. Netistä joskus jotain katselen.

    • Anonyymi

      En tilaa kuin Hesarin ja Kauppalehden. Talon lehtiroskis "tarjoaa" erittäin monipuolisesti lehtiä ja netti on lähes rajaton.

      • Anonyymi

        Tuota lehtiroskiksesta dyykkailua tulee minunkin välillä harrastettua.
        Joskus oli kipattu iso erä vanhoja pornolehtiä.
        Enää ei ole siinä määrin divareita, jonne voisi vanhoja Jalluja ja Kalleja viedä vaihtoon tai myyntiin.


    • Anonyymi

      Vaimolleni tulee Seura, Me Naiset, Et, Eläkkeen Saaja, joku matkailulehti ja kutomislehti. Minä luen Seuran selaillen ja silmäilen läpi Et:n.
      Tietenkin tulee paikallinen päivälehti ja paikkakuntalainen.

      Kotioloissa vilkaisen joskus netistä Il:ä ja HS:a mutta en viitsi tuhrata niiden kanssa kuin reisuissa ollessa.

    • Anonyymi

      Ainoa tilattu aikakauslehti on Suomen Kuvalehti. Se saa tulla niin kauan kun jaksan sen maksaa. Lisäksi meille tilataan Hesari ja pari paikallista lehteä melko tyhjänpäiväisine juttuineen.

      Hesari on toki kallis mutta siitä hyvä että sen voi keskeyttää pitempien reissujen ajaksi. Tilaus jatkuu loma-ajan päiväluvulla miinus yksi viikko. Oikein hyvä systeemi. Ja luonto kiittää :)

    • Anonyymi

      Yllä joka tilaa kauppalehden

      Mitä mieltä olt sisällöstä
      Minusta liian yleislehti

      Entä osaatko kuvailla miksi tilaat siis
      jos esim sijoittaa niin sitä tietoa saa muualta paremmin

    • Anonyymi

      Tilattuna ollut jo parikymmentä vuotta, Tiede ja Skeptikko. Viikkolehdistä joskus tuli pari vuotta Suomen Kuvalehti. Muut julkaisut, riittää kun kaupan kassalla näkee kannet:))

      • Anonyymi

        Suomen kuvalehti on hyvä.


    • Hesarissa on aika usein mielenkiintoisia artikkeleita, on kyllä monessa muussakin mutta tulisi kalliiksi, valitut palat lopetin viimevuonna, vieläkin on osa niistä lukematta.

    • Anonyymi

      Meille tulee Jallu, Kansa Taisteli ja Maaseudun Tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Kansa Taisteli lehti lopetti ilmestymisen vuosia sitten.
        MT ilmestyy .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa Taisteli lehti lopetti ilmestymisen vuosia sitten.
        MT ilmestyy .

        Joo-o...
        Tätähän on aina toitotettu:
        Postinkulku on hidasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o...
        Tätähän on aina toitotettu:
        Postinkulku on hidasta!

        Meillä on sama juttu
        Tvstä katsellaan me tammelat ja harry lime ja rin tin rin ja tupla ja kuitti

        Paavo salmensuu on kyllä asiaohjelmien kärki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on sama juttu
        Tvstä katsellaan me tammelat ja harry lime ja rin tin rin ja tupla ja kuitti

        Paavo salmensuu on kyllä asiaohjelmien kärki

        Paavo Salmensuuta ei voisi enää päästää telkkariin piippunsa kanssa;)
        Joku tekisi kuitenkin rikosilmoituksen;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe