Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi.
Tarvitsee vain olla
1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. putkimies
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti
Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä.
Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa
(esim.pankkiryöstön), eli
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.
Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan
uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin
huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on
ollut ja mitä tehnyt
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis
kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen
kautta sisään, jos hän
on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan
varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin
elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulipunaa.
Miehen on tärkeää olla unohtamatta naisen:
1. syntymäpäivää
2. nimipäivää
3. ensimmäistä tapaamispäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kihlajaispäivää
6. hääpäivää
7. kuukautisia
8. hammaslääkäriaikaansa
9. muita vuosipäiviä
10. parhaan ystävän ja lempitädin syntymäpäiviä
Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa!
Ja nyt mitalin toinen puoli.
Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa.
Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä ja
2. ruokaa
Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.
Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
Täällä sitten jatketaan näiden naisten kaipausta, vaikka mitään ei tulla heiltä saamaan ikinä
Jos jaksoit tänne asti kerro toki mitä sinä haluat ja vaatimuksesi et olet tyytyväinen.
Mitä nainen haluaa?
54
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen täytyy vain olla mukava ja kohdella hyvin.
Ilkeydellä ja epärehellisyydellä ei pitkälle pötki- Anonyymi
Tämä vaatimus on kuitenkin monille miehille ihan liikaa pyydetty.
On niin kiva haukkua naista, raivota sille ja pettää sekä valehdella. Tehdä yksinkertaisesti kaikki mitä itse ei toiselta koskaan sallisi ilman nyrkin iskua muijan naamaan
- Anonyymi
Arvostan miehessä seikärankaisuutta 🤝
- Anonyymi
Ihan kohtuulliset on vaatimukset. Se vaan ettei ikuista rakkautta ole, ja elämä on paljon helpompaa yksin.
- Anonyymi
No ei vaatimuslistan tarvi joka kohtaa täyttää ja joka päivä, pääasia että miehestä löytyy munaa!😀
- Anonyymi
Ehkä olen ymmärtänyt asian väärin, mutta olen aina luullut että miehen määritelmä on juuri se, että hänellä on muna eikä kolonen!
- Anonyymi
Arvostaisin miehessä myös tällaista asiaa.
1. Juo alkoholia vähemmän. Tarviiko sitä joka helvetin viikonloppu vetää kaksin käsin?
Ja viikollakin on pakko lipittää sitä olutta..
Alkoholia jatkuvasti kittaava mies ei ole kiinnostava , ei seksuaalisesti eikä muutenkaan.
Eli älä juo niin usein. Menee vain rahat ja terveys.
....Ja naisen mielenkiinto.
Toki noita puliämmiäkin löytyy varmasti , että miten seurasi valitset.. - Anonyymi
Ei tuollaista listaa tarvita. Ikävä että sulla on tuollainen kokemus naisista. Itselleni riittää mies joka rakastaa minua ja minä häntä.
- Anonyymi
Näin miehenä uskallan melkein sanoa, että tuo naisten miellyttämislista lyhenee merkittävästi sitä mukaa mitä enemmän miehellä on rahaa.
- Anonyymi
Mielestäni voi asian ajatella niin että kumpikin tekee sen minkä tuntee sydämessään että haluaa tehdä toiselle ja kohtelevat toisiaan reilusti.
- Anonyymi
Itse en vaadi keneltäkään laajan "merkkipäivälistan" muistamista. En minä niitä kaikkia itsekään muista. Olenkin opetellut sellaisen tosi ihmeellisen taidon, kuin muistiin merkitseminen. Se tekee kuulkaa ihan ihmeitä elämänlaadulle. Samaan paikkaan voi kätevästi merkitä ylös niin työpaikan palaverit ja kissanristiäiset, kuin mummon serkun siskopuolen ystävän nimipäivätkin. Näin digitaalisena aikana noista voi saada jopa muistuksen, ettei tarvitse aina vilkuilla sitä kalenteria.
Aiempina vuosina mietin aina nähdessäni miesten hääpäiväunohduksista kertovia juttuja, että mitähän niiden ukkojen sormuksiin mahtoi oikein olla kaiverrettuna. - Anonyymi
Olisin onnellinen, jos löytäisi miehen, joka arvostaa minua naisenaan. Oisi hyvällä itsetunnolla varustettu mies, jolla ei siinä tapauksessa olisi pienintäkään tarvetta niitata minua, arvostella ulkonäköäni ja pukeutumistani. Tapailin hetken erästä, joka oisi halunnut suhteen kanssani. Hänellä juurikin oli helkkarin olematon itsetunto, ja arvosteli joka käänteessä minua. Se juttu loppui lyhyeen. Oli hänessä toki muutakin, joka sai minut perääntymään.
Mutta tosiaan, hyvä itsetunto, toisen kunnioitus ja arvostus, siitä se lähtee. - Anonyymi
Jaa ... en voi olla pohtimatta, että mistä ihmeestä sä olet onnistunut löytämään tollasia naisia.
Mietitääs nyt vaikka tätä listaa ihan omalle kohdalleni:
1. ystävä (ehdottomasti ja mieluiten jopa paras sellainen)
2. kumppani (kyllä)
3. rakastaja (luonnollisesti)
4. veli (no ei nyt helvetissä)
5. isä (hyi hitto, ei todellakaan)
6. opettaja (katso edellinen)
7. kasvattaja (katso kaksi edellistä)
8. rippi-isä (siis mitä v****a?)
9. uskottu (kyllä, niinhän ystävät ovat)
10. kokki (ammatti muiden joukossa ... kotona 50/50)
11. mekaanikko (Parempi kun ei, jos ei sitten ole oikeasti ammatiltaan tämä. Tee se itse versiosta on enemmän harmia kuin hyötyä)
12. asentaja (sama kuin edellä)
13. sähkömies (sama kuin edellä)
14. kuljettaja (en tarvitse)
15. kantaja (hyvin harvoin ja vain jos oikeasti tarviin apua)
16. siivooja (katso kohta 10)
17. hovimestari (katso kohta 8)
18. putkimies (katso kohta 11)
19. puuseppä (sama kuin edellä ... itse muuten olen)
20. malli (liian high mainteinance ... ei kiitos!)
21. sisustusarkkitehti (katso kohta 11)
22. seksologi (katso kohta 8 tämä ei voisi olla minulle kohta 3)
23. psykologi (katso kohta 8 katso kohta 11)
24. psykiatri (sama kuin edellä)
25. psykoterapeutti (sama kuin edellä)
Aika sairaan parisuhteen lista sanoisin.- Anonyymi
Jatko ei vaikuta yhtään sen normalimmalta listalta:
1. miellyttävä (luonnollisesti ... kuka haluaa epämiellyttävän kumppanin?)
2. urheilullinen mutta (ihan sama ... terveydestä olisi hyvä toki pitää huolta)
3. älykäs mutta (ei mitään muttia, hyvä ominaisuus)
4. voimakas (no jaa .. kai sen olisi hyvä jaksaa enemmän kuin minä)
5. hyvätapainen mutta (katso kohta 3 ... ehdoton vaatimus)
6. luja mutta (jaa, niin missä mielessä? ... ei tarvitse olla)
7. lempeä (kyllä)
8. herkkä mutta (ei tässä muttia tarvita)
9. päättäväinen mutta (joo ja tässä mutta on varmaan ihan paikallaan ... päättäväinen ei tarkoitaa katujyrää, toisaalta kohta 5 jo riittää estämään tämän .. eli oikeastaan ei muttia)
10. romanttinen mutta (itse en ole kauhean romanttinen, mutta joku varmasti tykkää ... tuskin tässä tarvitaan muttia)
11. miehekäs (täytyisihän se tosiaan mieheksi tunnistaa)
12. vitsikäs ja (parempi kun ei ... mielummin hyvä, eli kanssani samankaltainen, huumorintaju)
13. iloinen mutta (ei muttia, iloinen on hyvä kun tulee luonnostaan)
14. vakavasti otettava ja (jaa, niin missä mielessä? ... otan rakastamani ihmiset aina vakavasti ... ei tarvitse olla erikseen tätä)
15. arvokas (arvokkaat vanhat herrat ovat erikseen .. ehkä sitten joku päivä ja jonkun muun silmissä ... ei tarvitse olla)
16. rohkea mutta (mielummin järki päässä)
17. nallekarhu mutta (en kaipaa pehmolelua)
18. energinen (ei mikään energiapakkaus ... en jaksaisi)
19. huolehtiva (tottakai ... ehdoton juttu)
20. luova (juu, pidän enemmän luovista ja vähän taiteellisista tyypeistä)
21. idearikas (kunhan järki pysyy mukana ... ihan hyvä juttu)
22. taitava mutta (toki, pitäähän omat juttunsa osata tehdä ... ei kukaan halua olla taitamaton ... jokainen haluaa tuntea olevansa hyvä jossakin ... kaikkea ei tarvitse osata)
23. vaatimaton ja (no jaa ... me suomalaiset ollaan liikaakin tätä ... kyllä itsestään saa olla myös ylpeä)
24. ymmärtäväinen (toki .. tähän kuuluu kuitenkin ehdottomasti mutta ... ei saa antaa kaikkien kävellä aina itsensä ylitse!)
25. elegantti mutta (ei kiitos!)
26. johdonmukainen (ehdottomasti hyvä ominaisuus ... en pidä tuuliviireistä)
27. lämmin mutta (ei mitään muttia)
28. viileä mutta (ei kiitos!)
29. intohimoinen (joo, mutta rajansa kaikella)
30. suvaitsevainen mutta (ei muttia)
31. periaatteellinen mutta (en tiedä onko periaatteista ikinä mitään iloa ... mielummin perusteltu syy, kuin periaate)
32. kunniallinen ja (no tottakai)
33. jalo mutta (mitä hiton ritaria tässä etsitään?)
34. käytännöllinen ja (no kyllä ... parempi, että asiat hoidetaan, eikä aina vain puhuta)
35. pragmaattinen (ei tarvitse olla ... tykkään haaveilla)
36. oikeudenmukainen mutta (ehdottomasti ei mitään muttia)
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa
(esim.pankkiryöstön), eli (siis mitä v****a?)
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta (kuten edellä)
39. hillitty (ei ... olen itse tätä, vähän liikaakin)
40. charmikas mutta (ihan sama)
41. pysyvä ja (kyllä)
42. uskollinen (ehdottomasti ... enkä nyt tarkoita tässä seksiä ... oikeastaan muu uskollisuus on minulle tärkeämpää)
43. valpas mutta (en etsi koiraa)
44. haaveileva mutta (haaveita on hyvä olla ... mahdottomiakin
45. kunnianhimoinen (no jaa ... en oikeastaan kaipaa tätä)
46. luotettava ja (ehdottomasti)
47. kunnioitettava (kunnioitus ansaitaan)
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta, (rajansa kaikella)
49. maksukykyinen. (toki ... kaikki maksaa ja jotenkin se puoli pitää kyetä hoitamaan ... tulot ja menot balanssissa)
- Anonyymi
Vittu mikä päällepäsmäri tuo edellinen mikäli ikinä on ees ees nainen. tuollast ketää järkevä jaksais saatana.
- Anonyymi
Oho mikä lista, mulle riittää että mies on hän, mun sulosilmä :)
- Anonyymi
jatkan tähän, että tuo on kirjoitettu niihin aikoihin kun itse eksyin palstalle. Ennen sitä oletan. Tulin joskus samoihin aikoihin. Miten tuon ajan viestejä pääsee lukemaan muuta kuin searchilla?
- Anonyymi
No noista ihan hyvä aloittaa. Vaikka vielähän tuohon muutaman jutun voisi lisätäkin.
Mutta miksi miehen pitäisi muistaa naisen kuukautiset. Outoa.- Anonyymi
No vaikka siksi että osaa valmistautua seksittömään viikkoon. Jos on mies niin tajuaa sen eikä siinä ole mitään outoa. Monille miehille se 7 päivän seksitön aika on aika psyykkisesti traumaattinen ajanjakso johon on parempi henkisesti valmistautua ettei mene koko elämä vituiks sen ajaksi.
(8 vuoden avoliitossa ollut nainen tässä vaan infoo) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka siksi että osaa valmistautua seksittömään viikkoon. Jos on mies niin tajuaa sen eikä siinä ole mitään outoa. Monille miehille se 7 päivän seksitön aika on aika psyykkisesti traumaattinen ajanjakso johon on parempi henkisesti valmistautua ettei mene koko elämä vituiks sen ajaksi.
(8 vuoden avoliitossa ollut nainen tässä vaan infoo)Sulla aika kauan kestää nuo kuukautiset. Mulla 3-4 päivää korkeintaan. Mun mies pääsisi paljon helpommalla:) Sinkkuna vuodan kyllä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(8 vuoden avoliitossa ollut nainen tässä vaan infoo)Niin no olen itsekin vuosia ollut suhteessa. Eikä mun kuukautiset tarkoita miehelleni mitään seksitöntä aikaa pystyy sitä muutenkin miehen "hoitelee" kuin siten. 10 vuotta suhteessa ollut nainen infoo.
- Anonyymi
Kuinka olen sinulle nalkuttanut? Itse aloitit.Kyllä minullakin on kipuja mutta ei koko ajan.Enkä ole vielä lähelläkään vaihdevuosia. Ei oo tietenkään pakko jos ei halua. Eikä minun mies sitä odota ihan omasta halusta sen teen jos teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka olen sinulle nalkuttanut? Itse aloitit.Kyllä minullakin on kipuja mutta ei koko ajan.Enkä ole vielä lähelläkään vaihdevuosia. Ei oo tietenkään pakko jos ei halua. Eikä minun mies sitä odota ihan omasta halusta sen teen jos teen.
Joo siis kyllä mä oon vuotopäivinä 4-7 jo pannut vaikka siis vertahan se paljon on täynnä joka paikka. asennotkin pitää valita niin että vuoto ei valu ihan joka paikkaa. eli ei mielellään ratsastus juttuja eikä välttis missään sellaisessa paikassa jossa veritahrat on vaikee poistaa esim. autossa. Auton istuimista voi olla hankala puhdistaa verta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis kyllä mä oon vuotopäivinä 4-7 jo pannut vaikka siis vertahan se paljon on täynnä joka paikka. asennotkin pitää valita niin että vuoto ei valu ihan joka paikkaa. eli ei mielellään ratsastus juttuja eikä välttis missään sellaisessa paikassa jossa veritahrat on vaikee poistaa esim. autossa. Auton istuimista voi olla hankala puhdistaa verta
Enhän minä mitään panemista puhunut. En minä siihen rupea silloin mutta voi sitä muutakin tehdä.
- Anonyymi
Onnea sinulle ja exällesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sinulle ja exällesi!
Thänks. Pitkissä parisuhteissa nää asiat on aika häpeilemättömässä asemassa. Luonnollisia asioita, niin menkat, kuin seksin kaikki vaiheet ja jopa ne hetket kun yhdyntä epäonnistuu esimerkiksi siksi että ei saa sisään kun alapään lihaksisto on niin jännitys-kramppitilassa ettei anna myöten. Myöskin likaisuus, eritteet ja pesut on aivan luonnollisia asioita.
- Anonyymi
Joo, se oli niin kiukkunen jos ei saanu tasaisesti että se alkoi tekeen mun elämästä tuskallista menkkahormoni-pinnan kireys aikaan että oli parempi antaa että pysyy mulle mukava jotten minä pamauta hermojani. Sitten oltais tapeltu ja se ei olis ollut kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thänks. Pitkissä parisuhteissa nää asiat on aika häpeilemättömässä asemassa. Luonnollisia asioita, niin menkat, kuin seksin kaikki vaiheet ja jopa ne hetket kun yhdyntä epäonnistuu esimerkiksi siksi että ei saa sisään kun alapään lihaksisto on niin jännitys-kramppitilassa ettei anna myöten. Myöskin likaisuus, eritteet ja pesut on aivan luonnollisia asioita.
Niin ja varmaan pysyy joku mielenkiinto yllä jos ei ihan kaikkea ruumiintoimintojaan toisen kanssa jaa. Mutta tapansa kullakin.Mutta sinähän ootkin joku mies joka kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja varmaan pysyy joku mielenkiinto yllä jos ei ihan kaikkea ruumiintoimintojaan toisen kanssa jaa. Mutta tapansa kullakin.Mutta sinähän ootkin joku mies joka kirjoittaa.
Ei välttämättä. Seksi on yhteinen asia. Mutta paska ja kusi asiat oli molempien henkilökohtaisia. niitä ei jaettu
Seksissä on kyse kuitenkin parisuhteen yhteisistä asioista ja ne seksiin liittyvät eritteet nyt tulee seksissä nähtyä, koskettua ja jopa yhteisesti sekoiteltua että mitäpä sitä nyt vienokainona punnastellen salaileen kun nähtävillähän se on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pystytkö sinä mikä harrastaan seksiä näkemättä seksiin liittyviä ruumiinosia ja olematta kosketuksissa ja näköetäisyydellä kaiken seksiin lyyttyvän eritteen kanssa?
Jos se on kamalan hankala asia pitää luonnollisena ja sitä kauheesti häpeää ja salailee että nainen kiihottuessa erittä limaa joka tahraa ja mieheltä tulee spermaa ja kun harrastetaan seksiä nämä eritteet sekoontuu keskenään ja siitä tulee sotkua joka likaa ja sitä myös pitää pestä. sekä itsestä että tekstiileistä ja naiseuteen kuuluu joka kuukautisena se että nainen vuotaa verta ja se näkyy sekä mahdollisesti yöllisen pitkän yöunen jälkeen lakanoissa ja yhteisesti asuessa myöskin pyykissä mitä pestään.
Sen lisäksi kun viet roskien näet ja olet kosketuksissa kuukautisiin liittyvien suojien kanssa. et mitenkään pääse karkuun tätä arkea etkä voi sitä häpeillen salailla että verta tulee välillä.
Se nyt kuuluu normaaliin arkeen ja näkyy siinä arjessa ja menkat myös usein kuuluu. Nainen itkee herkemmin ja kiukuttelee herkemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pystytkö sinä mikä harrastaan seksiä näkemättä seksiin liittyviä ruumiinosia ja olematta kosketuksissa ja näköetäisyydellä kaiken seksiin lyyttyvän eritteen kanssa?
Jos se on kamalan hankala asia pitää luonnollisena ja sitä kauheesti häpeää ja salailee että nainen kiihottuessa erittä limaa joka tahraa ja mieheltä tulee spermaa ja kun harrastetaan seksiä nämä eritteet sekoontuu keskenään ja siitä tulee sotkua joka likaa ja sitä myös pitää pestä. sekä itsestä että tekstiileistä ja naiseuteen kuuluu joka kuukautisena se että nainen vuotaa verta ja se näkyy sekä mahdollisesti yöllisen pitkän yöunen jälkeen lakanoissa ja yhteisesti asuessa myöskin pyykissä mitä pestään.
Sen lisäksi kun viet roskien näet ja olet kosketuksissa kuukautisiin liittyvien suojien kanssa. et mitenkään pääse karkuun tätä arkea etkä voi sitä häpeillen salailla että verta tulee välillä.
Se nyt kuuluu normaaliin arkeen ja näkyy siinä arjessa ja menkat myös usein kuuluu. Nainen itkee herkemmin ja kiukuttelee herkemmin.Jos se on niin häpeällistä ja salattavaa niin ehkei seksielämän aloitus ole sinulle ajankohtaista sillä et ehkä pysty vielä asennoituun siihen aikuisen kypsyydellä.
Toi hyi yök vaihe on yleensä 12 vuotiaana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt kuuluu normaaliin arkeen ja näkyy siinä arjessa ja menkat myös usein kuuluu. Nainen itkee herkemmin ja kiukuttelee herkemmin.Sen lisäksi että kuukautiset näkyy eritteissä ja suojissa ja pyykeissä, se on myös keskeinen osa suhteessa siltäkin kannalta että siitä näkee onko ehkä lapsi tulossa. Ja siksikin se on keskiössä suhteessa ja varsinkin kun menkkoja ei kuulu se tulee puheeksi että nyt on pienimuotoinen "ongelma"
Jos taasen ihan toiveena lapsi niin koko naisen kuukautiskierto on keskiössä sillä sitten yritetään ajoittaa yhdynnät ovulaation ajankohtaan ja se tarkoittaa että naisen kuukautisten ajankohtaa lasketaan tarkasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen lisäksi että kuukautiset näkyy eritteissä ja suojissa ja pyykeissä, se on myös keskeinen osa suhteessa siltäkin kannalta että siitä näkee onko ehkä lapsi tulossa. Ja siksikin se on keskiössä suhteessa ja varsinkin kun menkkoja ei kuulu se tulee puheeksi että nyt on pienimuotoinen "ongelma"
Jos taasen ihan toiveena lapsi niin koko naisen kuukautiskierto on keskiössä sillä sitten yritetään ajoittaa yhdynnät ovulaation ajankohtaan ja se tarkoittaa että naisen kuukautisten ajankohtaa lasketaan tarkastiOlen synnyttänyt nainen että mitäpä luulet. Mieheni oli synnytyksessä eli aivan normaalia asioita. Mutta en nyt kuitenkaan niitä täällä jauhaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen synnyttänyt nainen että mitäpä luulet. Mieheni oli synnytyksessä eli aivan normaalia asioita. Mutta en nyt kuitenkaan niitä täällä jauhaisi.
Eli häpeät niitä jopa ANONYYMINÄ???
mitä helvettiä? voi hyvänen aika näitä vanhanaikaisia ihmisiä!
Toiset tekee lääkäriohjemia, asiaohjelmia ja dokkareita omalla naamalla ja sä vienokaino punastelet vaikkei susta edes tiedä ootko kana vai kukko! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen synnyttänyt nainen että mitäpä luulet. Mieheni oli synnytyksessä eli aivan normaalia asioita. Mutta en nyt kuitenkaan niitä täällä jauhaisi.
Arvaan että olet syntynyt 1970-1940 luvuilla? Siellä tuo vienokainoilu on yleistä ja seksi on takakireenä rajattu jumalan pilkan kanssa samaa kategoriaan jonnekin syvälle hautaan josta sitä ei nosteta kuin silloin kun se ei toimi ja yleensä sillonkin ollaan hiljaa ja ei puhuta vaan käydään vieraissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Seksi on yhteinen asia. Mutta paska ja kusi asiat oli molempien henkilökohtaisia. niitä ei jaettu
Seksissä on kyse kuitenkin parisuhteen yhteisistä asioista ja ne seksiin liittyvät eritteet nyt tulee seksissä nähtyä, koskettua ja jopa yhteisesti sekoiteltua että mitäpä sitä nyt vienokainona punnastellen salaileen kun nähtävillähän se on!Tuleehan ne mutta en vain lähde niitä täällä kirjoittelemaan. Enkä kyllä muutenkaan niitä ihmettele tai ajattele koska sen verran normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleehan ne mutta en vain lähde niitä täällä kirjoittelemaan. Enkä kyllä muutenkaan niitä ihmettele tai ajattele koska sen verran normaalia.
Täällä on ihan omat osiotkin intiimialueen ja seksielämän ongelmilel joten mitäs sä anonyymi häpeät vai pelkäätkö niin että kasvos menee ja joku tunnistaa ja sitten voi kauheeeta!!! Hirveetä! Joku saa tietää että sinullakin on MENKAT!!! ja harrastat seksiä!!!
APUAAA! Ihan hirveetä! Kukaan ei ikinä sinusta sellasta uskoisi jos ei täältä tunnistais! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli häpeät niitä jopa ANONYYMINÄ???
mitä helvettiä? voi hyvänen aika näitä vanhanaikaisia ihmisiä!
Toiset tekee lääkäriohjemia, asiaohjelmia ja dokkareita omalla naamalla ja sä vienokaino punastelet vaikkei susta edes tiedä ootko kana vai kukko!Kyllä häpeän anonyyminä . En ole ikinä harrastanut seksiä enkä harrasta se on niin ällöö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä häpeän anonyyminä . En ole ikinä harrastanut seksiä enkä harrasta se on niin ällöö.
Riippuu iästä, mutta lähes kaikki aikuiset kyllä arvaa että suurin osa harrastaa seksiä tai on harrastanut ainakin joskus. Parisuhteessa olevista se on päivänselvää et jep. ne panee illalla. ja jos on lapsia niin se on äänekäs todiste että pantu on. Kumma juttu muuten että niitä esitellään ylpeenä eikä häveten vaikka siinä on siitä syntisestä hävettävästä teosta ihan näkyvä todiste.
Kukaan ei myöskään ikinä sukukypsässä iässä olevasta naisesta arvaisi että sillä on menkat joka kuukaus.
siis näähän on niin isoja salaisuuksia että kamalaa kamalaa hirveää jos joku nyt palstoilta tunnistaa kun muutenei ikinä osais arvata että näin hävyttömän hävettäviä juttuja tapahtuu senkin naisen elämässä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ihan omat osiotkin intiimialueen ja seksielämän ongelmilel joten mitäs sä anonyymi häpeät vai pelkäätkö niin että kasvos menee ja joku tunnistaa ja sitten voi kauheeeta!!! Hirveetä! Joku saa tietää että sinullakin on MENKAT!!! ja harrastat seksiä!!!
APUAAA! Ihan hirveetä! Kukaan ei ikinä sinusta sellasta uskoisi jos ei täältä tunnistais!Kyllä juuri sitä pelkään. Kyllä minä häpeän itseäni kun en kirjoita tänne menkkaseksistä , veri,Lima sperma tahroista tai exän munan pesusta tai yms. . Kellähän se ongelmia on?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan että olet syntynyt 1970-1940 luvuilla? Siellä tuo vienokainoilu on yleistä ja seksi on takakireenä rajattu jumalan pilkan kanssa samaa kategoriaan jonnekin syvälle hautaan josta sitä ei nosteta kuin silloin kun se ei toimi ja yleensä sillonkin ollaan hiljaa ja ei puhuta vaan käydään vieraissa
Arvasit aivan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juuri sitä pelkään. Kyllä minä häpeän itseäni kun en kirjoita tänne menkkaseksistä , veri,Lima sperma tahroista tai exän munan pesusta tai yms. . Kellähän se ongelmia on?!
Sulla. Et pysty suhtautuu seksiin aikuisen kypsyydellä vaan jeeustelet ja kukkahattutäteilet siinä nalkuttaen että: Anonyymi älä pouhu anonyyminä siellä niin noloista asioista kun et kestä lukee!
vinkkinä sulle: Sulje netti jos et kestä sen sisältöä. Tai laita itselles lapsilukko ettet pääse aikuisten sivustoille ettet järkyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla. Et pysty suhtautuu seksiin aikuisen kypsyydellä vaan jeeustelet ja kukkahattutäteilet siinä nalkuttaen että: Anonyymi älä pouhu anonyyminä siellä niin noloista asioista kun et kestä lukee!
vinkkinä sulle: Sulje netti jos et kestä sen sisältöä. Tai laita itselles lapsilukko ettet pääse aikuisten sivustoille ettet järkytyMinä kirjoitin vai että ei se tarkoita miehelle seksitöntä aikaa jos naisella on menkat. Kun joku väitti niin.Että on muitakin tapoja "hoidella" mies. Kyllä olen ihan hirveen estynyt ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoitin vai että ei se tarkoita miehelle seksitöntä aikaa jos naisella on menkat. Kun joku väitti niin.Että on muitakin tapoja "hoidella" mies. Kyllä olen ihan hirveen estynyt ihminen.
Vaikuttaa hiukan siltä joka vähän outoo noinkin pitkissä suhteissa. Vaikuttaa ehkä parisuhdeseksiin ja ehkä läheisyyteenkin jos on kovin estynyt.
ujostelu yleensä on suhteen alkua mutta 10 vuotta suhdetta niin ollaan hyvin tuttuja jo seksielämään liittyvissä asioissa. Onhan sitä seksiä kuitenkin 10 vuotta jo saman ihmisen kanssa ollut joten aika tuttua juttua jo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä olet ilmeisesti tosi-tv-sukupolvea, joka on tottunut nussimaan koko kansan nähden, kun "se on niin luonnollista".? :DD sivusta
Ehkä elämä opettaa suakin ymmärtämään, että ihan kaikista asioista ei kannata avautua ihan joka paikassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä olet ilmeisesti tosi-tv-sukupolvea, joka on tottunut nussimaan koko kansan nähden, kun "se on niin luonnollista".? :DD sivusta
Ehkä elämä opettaa suakin ymmärtämään, että ihan kaikista asioista ei kannata avautua ihan joka paikassa.Siis on eri asia panna miljoonan ihmisen edessä ei-mia kuin parisuhteessa kahden.
Mutta sitten on sinun tapaisia jotka omaa voimakkaan seksuaalisen trauman eikä siksi pane edes suhteessa!
Onko sua käytetty seksuaalisesti lapsena hyväksi?
Se selittäis tuon seksin mieltämisen sairaaksi.
Normaalit ihmiset ei koe asiaa noin negatiivisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä elämä opettaa suakin ymmärtämään, että ihan kaikista asioista ei kannata avautua ihan joka paikassa.Myöskin toi ääripää ajattelu viittaa insestiin tai muun aikuisen taholta tulleeseen seksuaaliseen hyväksikäyttöön lapsena.
Sinulla on niin epänormaali asenne seksielämään suhteessa ja se on niin aggressiivinen ja ääripäihin seksin lyövä heti.
Et löydä seksissa sitä normaalitasoa mitenkään ajatuksissa. Se on joku yli seksuaalinen ja sairas tai ei seksiä ollenkaan..
Joka viittaa että olet saanut trauman kehitysvaiheissa joissa terve seksuaalisuus on alkanut muovautuun
- Anonyymi
Mitä se osoittaa naisen omasta huumorintajusta, jos rupeaa tuollaista hönttilistaa kommentoimeen rivi riviltä?
- Anonyymi
Kuka nainen? Kukaan nainen ole kommentoinut tähänkään aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen? Kukaan nainen ole kommentoinut tähänkään aloitukseen.
Mitä nuo miehet vuotavat päiväkaupalla sitten? Joku juttu mennyt ohi korvien biologian tunnilla.
- Anonyymi
Mitä kertoo miehen huumorintajusta että alkaa moralisoida naisia jotka kommentoi huumorilla hömppälistaa? Höppäpalstalla.
- Anonyymi
No mitä nainen haluaa....läheisyyttä,ei kestä kettuilua paljonkaan.
Ymmärrystä---->>Niin...,onhan sullakin halut
Järjen käyttöö
Sillä ei tarvitse loistaa mutta parempi olis jos jotain tekisit
Ei koko ajan kiire muka jonnekkin.
Nii joo,onhan sulla ne kaverit
Kumpi huolehtii kodin asioista??
Puolet? - Anonyymi
Juu kaikkea tota.
- Anonyymi
Useat teistä pääsee tuohon vaiheeseen, että tällaiset asiat pääsisivät kehittymään.
Minun elämässäni miehillä on joku elokuva mission ja odottavat sitä loppukohtausta milloin tai miten voi alkaa vittuulemaan, työntää seinälle ja odottaa milloin lähden kulkeen.
Puolestani voit työntää listasi syvälle anukseen ja laittaa tulpan ettei vain pääse tunkeutumaan ulos.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366