Työpaikkana kiinnostaisi tuo escamar seafood. onko kenelläkään tämän päivän kokemuksia millanen on työpaikkana? tauot? saako olla radiokuulosuojaimet? saapiko kännykkä olla mukana työpisteellä? turha tätä tietenkin on pyytää täällä mutta asiallisia vastauksia kiitos.
Kalatehdas escamar
16
4079
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ok duunipaikka jos pitää aivot narikkaan -hommista. Eihän tuolla rikastumaan pääse mutta leivän sieltä saa.
- Anonyymi
Tauot 2x10min ja 20min ruokatauko. Radiokuulosuojaimet tai nappikuulokkeet puhelin taskussa sallittu. Ok duunipaikka. Tarpeeksi vaatetta päälle ja asenne kohdilleen niin kyllä pärjää :)
- Anonyymi
Vaikutat tosi reippaalta kun tauot mielessä heti kättelyssä ja kännykän naputtelu
- Anonyymi
2008 olin noin puoli vuotta. En suosittele.
Nypin ruotoja samalla ruodotuslinjalla koko ajan.- Anonyymi
Katohhan niät! Siinä se onnii meleko rasakka homma!:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katohhan niät! Siinä se onnii meleko rasakka homma!:D:D
varmaan keposempoo jos oessii ollunna raavotuslinjalla nyppimässä raatoja :D
- Anonyymi
Että silleen....
Legendaarinen tehdas lopettaa Kuopiossa, 68 saa lopputilin: "Uutinen oli sokki"
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6392377- Anonyymi
Sitä minnäe! Eppäilin jo het alussa että eipä tehtaassa kannata ruveta tekemään kaloja kun niitä suap järvestäkkii.
- Anonyymi
Toimitilojen tuleva käyttö on ongelma ellei kalanjalostus jatku samassa
kiinteistössä.- Anonyymi
Toivottavasti kalanjalostus jatkuu.
Tsemppiä kaikille, ketkä olette siellä töissä.
Kala on yksi meidän terveellisimmistä ravintoaineista.
Mutta tänä aikana melko kallista. Kaupan tuoretiskissä savulohi maksaa noin 40 euroa kilo.
Käytän sitä itse lohisoppaan. Tulee tosi hyvää.
Olisi varmaan hyvä, yhteiskunnan tukea tuota kalantuotantoa. Edes osittain, jotta saataisiin "kalakukko kaupungin" maine pelastettua ja työpaikat säilytettyä ja sitä kautta verotuloja.
- Anonyymi
Tämän päivän huutavan työvoimapulan lukemat tähän mennessä:
Escamar, 65 - 68 irtisanotaan
https://yle.fi/a/74-20063345
Metsäkeskus: 50 irtisanotaan.
https://yle.fi/a/74-20063378
Orpo, missä ne lupaamasi 100 tuhatta työpaikkaa oikein ovat?- Anonyymi
No ole sitten jouten.
- Anonyymi
Onneksi Kuopiossa on paljon muita elintarviketehtaita ja virvoitusjuomatehtaita, tosin ei niin paljon kuin byrokratiatehtaita.
- Anonyymi
Hyvät ihmiset, positiivista ajattelua kehiin.
Pitää paneutua toisen osaan, ajatella, että mitä jos olisin itse siinä tilanteessa. - Anonyymi
Kysymyksessä on välillisesti monta muutakin työpaikkaa.
Suomen omavarainen ruuan tuotanto.
Toivottavasti näistä asioista vastaava ministeri huomioi tämän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043