Onko olemassa jotain todisteita siitä että pörssi jatkaisi tulevaisuudessa ylöspäin? En ole voittanut vielä euroakaan viimeisen 3 vuoden aikana jotka olen pörssissä ollut. Minusta jotain on pielessä.
En usko pörssin tuottoon
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pörssin tarvi nousta ylöspäin, riittää että jotkut osakkeet sen tekee. Ja sitten osaa poimia ne kuin puolukat mättähältä.
Sun pitää vaan kehittää osakepoimintaasi, siinä kaikki. - Anonyymi
Vaihda markkinoita ja sijoitusstrategiaasi. Olen sijoittanut muutaman tuhannen euron ja olen voittanut n. 100€ kolmen kuukauden sisällä. Toki se ei ole paljon, mutta se nosti uskoni siihen, että pörssistä voi voittaa.
Nyt on taas sellainen tilanne, että kaikki osakkeeni ovat punaisella, tämä johtuu mm. hallituksen tulevasta kaatumisesta. Nyt on huono hetki myydä, mutta ostajalle alihintaisten osakkeiden osto on namia.
Sinulla ei tarvitse olla tuota parempi tietämys osakkeista tehdäksesi voittoa.- Anonyymi
Kyllä kolmessa kuukaudessa voi voittoa tehdä:
Kehitys 3 kk
10,50%
6 184 EUR
- Anonyymi
Osta nokiaa, outokumpua ja stockmannia, keväällä on nousua tiedossa.
- Anonyymi
Ostappa itse vaikka tiedän kyllä ettei sinulla ole edes rahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostappa itse vaikka tiedän kyllä ettei sinulla ole edes rahaa
Saldo 221 927 EUR
Markkina-arvo 443 057 EUR
SALKUN ARVO 664 983 EUR
hyvin tiedetty
- Anonyymi
Onko olemassa jotain todisteita siitä että jo ensi viikolla ei ole käynnissä kolmas maailmansota?
- Anonyymi
Ei, ja juuri tämä on minulle riittävän hyvä syy olla sijoittamatta pörssiin. Itse asiassa jos mennään fundamentaalisiin asioihin niin tuo olisi riittävän hyvä syy olla syntymättä maailmankaikkeuteen, mutta kun jostain kumman syystä en muista, että olisin itse saanut asiasta päättää.
- Anonyymi
Ihan huijausta koko pörssi! Siellä rikkaat roistot vie suomalaista kuin litran mittaa! Sukanvarteen kaikki ylim.
- Anonyymi
Ja juuri tämä virhetieto ja väärä asenne estää isoa osaa suomalaisista vaurastumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri tämä virhetieto ja väärä asenne estää isoa osaa suomalaisista vaurastumasta.
No miten voi rikastua jos rosvot vie kuin litran mittaa, ei mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten voi rikastua jos rosvot vie kuin litran mittaa, ei mitenkään.
Mutta kun tuo on täyttä puutaheinää, joten ihan hienosti voi.
Ootko koskaan pidemmän aikavälin kurssikäytää vilkaissut, tai siis no et ole, mutta kato vaikka miten S&P 500 on pärjännyt esim. lähimpinä vuosikymmeninä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tuo on täyttä puutaheinää, joten ihan hienosti voi.
Ootko koskaan pidemmän aikavälin kurssikäytää vilkaissut, tai siis no et ole, mutta kato vaikka miten S&P 500 on pärjännyt esim. lähimpinä vuosikymmeninä.No mitä tekemistä tolla on rikastumisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tekemistä tolla on rikastumisen kanssa?
16,96 % on S&P 500 -indeksiä seuraavan ETF:ni arvo euroissakin noussut helmikuun jälkeen. Dollarinousu vielä enemmän mutta euro on heikentynyt
Jokin Nasdaq-ETF noussut kumuloivasti kolmessa vuodessa yli 70%
- Anonyymi
Muutama kuukausi tai edes muutama vuosi on lyhyt aika sijoittaa pörssiin. Tietenkin sitä voi ostaa ja myydä kuinka usein haluaa. Itse, ja hyvä ystäväni Warren, suosittelemme pidempää perspektiiviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847