Citymarket

Anonyymi

Olkaapa tarkkoina kun ostatte ko marketista . <Hinta kassalla kalliimpi kuin hyllyn lapussa luvataan.
Ei eka kerta mulla.

9

631

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tokmannilla kanssa tarkkana.
      Tuntuu että joka toisella kerralla on hintalapussa jotain moitittavaa.
      Niin että kuitti mukaan kun maksatte.

• Anonyymi

Sama juttu, ei kerran kertaa ettei olis hinnat väärin. Tarkoituksellista

• Anonyymi

Ei sieltä pidä ostaa yhtään mitään! Prisma on vieressä ja siellä myydään samaa tavaraa halvemmalla. Usein on niin, että k-kaupan supertarjous on kalliimpi, kuin Prisman ihan päivittäinen normaali hinta. Että sellaiset "tarjoukset".

• Anonyymi

Tarkkana myös jos punalappuja ostatte, et varmasti vähentävät.

• Anonyymi

Esim. Euron päivät! Super tarjous kuivahiiva! 1€/paketti. Siinä vieressä samaa tavaraa eri merkillä ilman mitään alennusta 0.96€ / paketti. HUIJAUSTA!!!

• Anonyymi

Joka kaupassa saa kyllä tarkistaa, mitä kassalla tuotteesta merkitään.

• Anonyymi

Alkaa olla CM:n peli pelattu. Käytävät tyhjänä suurimman osan päivästä, ja siinä missä joskus oli 8-10 kassaa töissä, niin nyt on 2-3 maksimissaan.

• Anonyymi

Kävin eilen iltapäivällä neljän aikaan molemmissa, Prismassa 5 kassaa ja Cittarissa 2 kassaa. Menin sitten Urpolan Litukkaan tekemään ruokaostokset, 3 kassaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin eilen iltapäivällä neljän aikaan molemmissa, Prismassa 5 kassaa ja Cittarissa 2 kassaa. Menin sitten Urpolan Litukkaan tekemään ruokaostokset, 3 kassaa.

Urpolan Lidl myy enemmän ruokaa kuin CM Graani, tämä on fakta. Kun vertailee että minkä kokoinen on kauppa, ja paljonko tapahtuu myyntiä, niin ei hyvin mene K-kaupalla. On tuo tavaravirta pikkuisen eri luokkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe