Mikään mitä sanotte mulle ei voi loukata mua millään tavalla enää, vainoajat. Sen ku kirjotatte minusta kun teissä ei ole mitään mielenkiintoista koska olette tyhjiä ihmisiä.
Aika jännä
15
71
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa uhriutua, hanki elämä.
- Anonyymi
Kirjoititko itse aloituksen jotta pääset kommentoimaan
- Anonyymi
Hanki itse. Mun ei tarvi kytätä muita joten mun elämä on parempi vaikka istuisin paskalla vaan lopun elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko itse aloituksen jotta pääset kommentoimaan
Sanoisin 7 1/2 ehkä. Ei niin kovin taitavaa. Liian ilmeistä.
Mieti sitä.
Nyt on mentävä kohta nukkumaan :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin 7 1/2 ehkä. Ei niin kovin taitavaa. Liian ilmeistä.
Mieti sitä.
Nyt on mentävä kohta nukkumaan :)Onko täällä jotakin omaperäistäkin? Kirjaimellisesti tämä tai sitten niin kuin se tarkoitetaan.
- Anonyymi
Ei voi elää jos ei tiedä mitä on meneillään. Eikä uhri uhriudu mistään kirjoituksista, kun ei niistä mitään tiedä.
Mitähän jos kirjautuisit niin et olisi anonyymi. Voisit päästä vähemmällä……..;)
- Anonyymi
Kuhan loukkaantua muuta voinut, toisessa todllisuudessa
Mäkin oon joskus loukannut se ei jää silti päälle enkä pyydä toisen puolesta
Hyviäkin - Anonyymi
Oletko ap mies vai nainen? Väritän sen mukaan mielikuviani sinusta. Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta kysyn nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Mies tietysti
- Anonyymi
Digiväkivaltaa vastaan kasvaa somekilpi.
- Anonyymi
Uhri tietää vain oikeassa elämässä kohtaamaansa väkivallan. Kun kukaan ei kerro mitään. Aika ahdistavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhri tietää vain oikeassa elämässä kohtaamaansa väkivallan. Kun kukaan ei kerro mitään. Aika ahdistavaa.
Ahdistavaa on siis kun kukaan ei kerro mitään. Kuitenkin ihmiset suhtautuvat vihamielisesti. Pelottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistavaa on siis kun kukaan ei kerro mitään. Kuitenkin ihmiset suhtautuvat vihamielisesti. Pelottavaa.
Kyse voi olla joukkovainosta.
- Anonyymi
Vieläkö vanha häirikkömies täällä ulisee, nyt taitaa olla tuli penaalissa ja käry käynyt, jaksuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416