Kohta 2 vuotta jaksanut leikkiä vartijaa eikä 7v Tessin palkkaseinä eroaisi paljon mitään nykyisestä. Kuinka joku sen jälkeen edes jaksaisi olla samoissa hommissa?
Kuinka 12e tuntiliksalla kukaan pystyisi elättämään itsensä ja vaarantamaan parhaimmassa tapauksessa nahkansa tällä alalla?
T. Yhteiskunnan elättinä saa enemmän?
Eihän tällä elä
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saat 12€ / tunti niin saat enemmän kuin minä. Jos mietit alan huonoja ja hyviä puolia niin huonoja ovat:
-joudut tekemään oman työehtosopimuksesi ulkopuolisia töitä, kuten siivoamaan, työntämään ostoskärryjä, hiekottamaan jne. listaa voisi jatkaa lopttomiin
-joudut aika pitkälti itse ostamaan vaatteet, jalkineet ja varusteet
-joudut parhaillaan kumartaan oman firman päällystöä, toimeksiantajan johtoa, henkilökuntaa ja toimeksiantajan tiloissa käyviä asiakkaita
-jos voitat painin niin olet todennäköisesti käyttänyt liikaa voimaa
-jos häviät painin niin mikäs reppana se sinä olet kun et saa kolmea sinua itseäsi isompaa narkkia kuriin ilman voimankäyttövälineitä?
No niin nyt minä hetken mietin näitä huonoja puolia miettikää muut hyviä. Itse en tähän hätään vitutukseltani pysty. - Anonyymi
Alalle pääsee viikon koulutuksella ja 99% työstä on hengailua ja juoksupojan nakkeja/pienten askareiden hoitamista niin mitä voit odottaa? Kuka nyt sellaisesta olisi valmis maksamaan mitään suuria summia?
- Anonyymi
Ei varmaan eläkkään, mutta aina on uusia hönöjä tulossa liukuhihnalta hoitamaan tsupparin hommia kympin tunti. Ja stevet eivät itse osaa vaatia niin tyytykööt kohtaloonsa. Miten meni viime vuonna lakko omasta mielestä?
- Anonyymi
Meillä työantaja hoitaa varusteet, työvaatteet ja niiden puhtaudenpidon. Työssä ei tarvitse hoitaa ammattiin kuulumattomia asioita. Jos tekee pelkkää arkipäivää, näkyy se luonnollisesti eri lailla kuin sillä, joka puurtaa pyhinä ja viikonloppuna illat yöt läpeensä.
Huonosti tehty palkkataulukko takaa yleisesti surkean ansion. Ehkäpä radikaalit ratkaisut olisi tarpeen seuraavissa neuvotteluissa, vihdoinkin?
Viime lakko oli säälittävän lyhyt ja työntekijäpuoli antoi liian helposti periksi.- Anonyymi
Mikäs noin laadukas firma on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs noin laadukas firma on?
Arvaisin Avarnia koska minun ei tarvinnut ostaa mitään erikseen. Paitsi viiltarihanskat. Vähän aikaa ollut eikä toistaseks viel turhia sivuhommia tullu vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962