Lontoon reissu

Anonyymi

Olen lähdössä parhaan kaverini kanssa Lontooseen katsomaan suosikkibändini keikkaa. Lähtöpäivän aamuna kaverini soittaa, että on kuumeessa eikä pääse lähtemään reissuun. Olen harmissani, kun joudun lähtemään reissuun yksin.
Lentoni on jaoissa ja olen puolen päivän aikaan perillä. Iltapäivällä käyn viemässä matkatavarani hotellille ja vaihdan bändipaidan päälleni ja lähden baariin syömään ja ehkä sen jälkeen voisin ottaa muutaman drinkin.
Syötyäni istun lähes tyhjässä baarissa juomassa drinkkiäni ja mietin jo vaihtavani paikkaa, kun havahdun siihen, että edessäni seisoo mies, joka sanoo ”hieno paita”. Nostan katseeni ja näen edessäni tyylikkääseen pukuun pukeutuneen komean miehen. En meinaa saada sanottua mitään, vatsanpohjaa kouraisee. Hän kysyy, olenko menossa illalla keikalle?
- joo, olen. Entä sinä?
- mielelläni menisin, mutta keikka on jo loppuun myyty, enkä saanut enää lippua
Hän kysyy saako istua seuraani. Vastaan myöntävästi. Hän tilaa itselleen oluen ja tarjoaa minulle drinkin. Jutustelemme hetken ja huomaamme kumpikin, että juttu luistaa ja pientä flirttiä on ilmassa. Katson komistusta edessäni ja tunnen perhosia vatsassani. Kysyn häneltä haluaisiko hän lähteä kanssani keikalle, sillä minulla on ylimääräinen lippu.
- totta kai, siis ihan oikeesti, onks sulla ylimääränen lippu?
- joo, on. Kaveri sairastui, eikä päässyt mukaan.
Mies ehdottaa, että tapaisimme hänen ehdottamassaan paikassa ennen keikkaa ja joisimme oluet. Hänen täytyy kuulemma hoitaa vielä jotain asioita ja puku ei ole sopiva vaatetus keikalle. Sopii! Saan osoitteen viestillä ja hän lähtee.
Annan taksikuskille osoitteen ja sanoin, että ajetaan tänne Pubiin. Taksikuski katsoo minua kummissaan ja sanoo, ettei tässä osoitteessa ole pubia. Olen varma, että minua on huijattu ja matkalla taksin takapenkillä kadun jo tekemisiäni. Mitä jos hän on hullu sarjamurhaaja, sekopää, raiskaaja, pahoinpitelijä… Ah, mutta niin komea. Taksi pysähtyy hienon talon eteen ja kiroan mielessäni taksimatkan hintaa ja mietin edelleen, mikä tämä paikka on. Samassa mies ilmestyykin jo taksin ovelle ja ilmoittaa maksavan matkani. Olen saapunut hänen kotiosoitteeseen.
Menemme sisälle hänen asuntoonsa ja hän ottaa takkiani ja siinä samalla halaa minua. Voi että, hän tuoksuu hyvältä. Asunto on hieno ja tunnen itseni bändipaidassani ja farkkuhameessani olevan aika eri maailmasta. Olohuoneessa on samppanjapullo coolerissa. Käännyn mieheen päin ja sanoin, että luulin tulevani pubiin oluelle. Hän hymyilee ja kaataa samppanjaa laseihin.
- et olisi tullut, jos olisit tiennyt että kutsun sinut kotiini
- en olisikaan
Tunnelma vapautuu pikkuhiljaa ”alkujärkytyksestäni” ja toista lasia juodessani katselen ikkunasta takapihaa, kun hän tulee taakseni ja ottaa minua vyötäröltä alkaa suudella niskaani. Käännyn ja katson häntä silmiin, hän suutelee minua ja tunnen valtavaa kihelmöintiä vatsassani ja väristykset koko kropassani. Hetken suudeltuamme tunnen oloni niin kiihottuneeksi, etten oikein tiedä mitä tehdä. Minua panettaa jo hullun lailla, mutta en ole ollenkaan varma mihin tämä on johtamassa. Tai tiedän mihin tämä johtaa, mutta minua pelottaa. Pelottaa ja panettaa. Hän katsoo minua hetken hymyillen ja työntää kätensä paitani alle ja jatkaa suutelua.

Jatkuu...

5

5831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa
      Hetken päästä olemme makuuhuoneessa kumpikin ilman paitaa ja hän hyväilee rintojani. Makaan sängyllä selälläni ja hän suutelee pieniä rintojani ja pyörittelee nännejä sormiensa välissä. Avaan hänen vyön ja avaan farkkuja ja hyväilen hänen kaluaan alushousujen läpi. Hän riisuu hameeni ja potkii farkkunsa pois jalastaan. Hän koskee minua kosteiden pikkuhousujen läpi ja samalla suutelee kaulaani. Käännän hänet alleni ja vedän pikkuhousuni alas, hän ottaa myös omat alushousut pois.
      Otan lähimain juhlakunnossa olevan isohkon kalun käteeni ja hyväilen sitä. Koitan kielellä terskan päätä ja upotan kalun suuhuni ja kiusoittelen häntä hetken kielelläni ja imen hellästi samalla kuin hieron kalun vartta. Tunnen sen suurenevan ja kovettuvan käsittelyssäni entisestän. Hetken jälkeen hän kääntää minut selälleen ja alkaa hyväillä klitoristani. Tunnen sormen työntyvän jo lähes litimärkään jalkoväliini ja hetken päästä toisen sormen ja sitten hellä sormikäsittely muuttuu koko ajan rajummaksi ja rajummaksi. Olen jo todella herkillä ja vaikeroin saavani kohta orgasmin. Irrottaudun miehen käsittelystä ja asetun hänen päälleen hajareisin. Painan häpyhuuleni hänen kalun varteen ja hieron itseäni hetken siihen. Nousen sen verran, että saan terskan häpyhuulteni väliin ja kiusoittelen hetken. Hän yrittää työntyä sisääni, mutta nousen aina sen verran ettei se onnistu. Pyydän häntä olemaan hetken liikkumatta, kun painan peniksen sisääni. Pelkään, että minuun sattuu tuo melko iso kalu. En osaa sanoa tunnenko kipua vai nautintoa, mutta tunne on järisyttävä. Hetken kuluttua ratsastan kiihtyvään tahtiin hänen päällään. Taivutan itseäni taakse päin ja olen taas hilkulla saada orgasmin, mutta hän keskeyttää minut ja pyytää kääntymään kontalleen. Hän tulee sisääni takaa päin. Tunnen valtavaa nautintoa hänen kiihdyttäessä tahtiaan. Hän pitää minua tiukasti kiinni lantiosta ja iskeytyy sisääni kerta kerralla rajummin. Tunnen orgasmin lähestyvän ja kuuman tunteen virtaavan läpi kroppani. Vaikeroin orgasmin voimasta ja lysähdän sänkyyn vatsalleen. Jokainen liike meinaa räjäyttää tajuntani, mutta hän jatkaa parin työnnön verran, ennen kuin tulee sisälleni. Tunnen sykkivän kalun sisälläni ja häneen huohotuksen korvassani.
      Hän hymyilee minulle ja kysyy
      - otetaanko uusiksi keikan jälkeen?

      • Anonyymi

        Missä se romanssi?


      • Anonyymi

        Haluaisitko eroottiseen kirjeenvaihtoon? Olen fiksu reilu kolmekymppinen akateemisesti koulutettu mies. Kirjallisesti lahjakas.

        Ota yhteyttä jos haluat kuulla enemmän

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko eroottiseen kirjeenvaihtoon? Olen fiksu reilu kolmekymppinen akateemisesti koulutettu mies. Kirjallisesti lahjakas.

        Ota yhteyttä jos haluat kuulla enemmän

        [email protected]

        Sulla mene kun tyhjä tuulitunneli korvies välissä


      • Päädyin Lontooseen kesäksi töihin. Paikallinen "ystävä" järjesti homman. Päädyin lopulta blokkariksi yhdelle seksiklubille. Sain munaa enemmän kuin tulen koko elämäni aikana tulen muuten saamaan. Onneksi pysyin erossa huumeista. Moni työkaveri ei pysynyt. Otin sen vaan nautinnon kannalta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe