Tunnetko fb-toiminnot?

Anonyymi

Oletko mukana facebookissa?
Mitä kirjoittelet sinne?
Viihtyykö?
Onko sinulla paljon fb-kavereita?

Tiedätkö, miten kavereita saisi poistetuksi?
Haluaisin poistaa pari, mutta en osaa.

Neuvoisitko?

14

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnen FBI:n toiminnat hyvin tarkkaan. He tuntevat myös facebookin toiminnot ja käyttäjät hyvin tarkkaan. Itse emme sanele mitä bookissa saa tehdä, mitä ei.
      En voi auttaa. Olemme Putinin silmän alla koko ajan.

• Anonyymi

kirjoittamalla kysymyksesi kavereiden poistosta googleen saat vastauksen

• Ai nii joo.
        Mutta kai sinulla on se pakkoruotsi ainakin takaraivossasi.

• Anonyymi

Kauanko olet ollut facen jäsen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olet ollut facen jäsen?

Jotain kahdeksan vuotta.

• Meeppä omalle sivulle- Klikkaa ylärivistä kaverit------------> kaverien nimet avautuu. Kaverin oikealla puolella lukee kaveri--------------> klikkaa siitä, saat auki alasvetovalikon, jossa on vaihtoehto poista kavereista ja avot, se poistuu.

• Ai nii ja muihin vastaukset:

Olen
        Höpöttelen kaikenlaista ja kommentoin kavereiden höpöttelyjä. Jaan linkkejä ja kuvia.
        Viihdyn.
        43, alkuun oli enemmän, mutta poistin ja jätin vaan ne jotka oikeasti ovat fb:n kautta yhteyksissä.

• Anonyymi

joka ei ole fb ssa, ei ole olemassa-fb on tärkeä lisä arjessa

• Toisaalta taas, niin facebookissa on paljon sellaisiakin, joita ei ole olemassa, ei ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

230 kaveria kaikkiaan, mutta aktiivikavereita ehkä noin 30 (siis sellaisia jotka reagoivat kuviini tai kommentteihini).
      PalomaExTempore

• Anonyymi

Pidätkö lukua tykkääjistä, kuka on ahkera peukuttaja? Puskissa lymyyjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö lukua tykkääjistä, kuka on ahkera peukuttaja? Puskissa lymyyjät.

En pidä lukua kenenkään tykkäämisistä, mutta FB näköjään pitää. Minä oletan että se peukku tarkoittaa vain että on huomioitu, luettu. Joku kommentti kuviin on aina kivaa lukea.
        PalomaExTempore

• Käyn facessa, kirjoittelen mielialan mukaan, välillä huvittaa enemmän.
      Tykkään seurata millaista elämää kaverit viettävät, monella on hyvin erilainen elämä kuin itselläni.
      Olen paljon yksin, tällainen sosiaalisuus sopii minulle.
      En halua poistaa ketään, pidän kaikista kavereista siellä.
      Kerran jouduin poistamaan erään kun alkoi häiriköimään, jopa minulle vastanneita kavereita. Epäilen että hänellä oli mielenterveys ongelmia kun kielenkäyttö oli hyvin rajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      66
      4065
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      90
      3491
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3229
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2705
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2229
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1902
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      29
      1783
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1414
    9. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1406
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1400
    Aihe