että kirjoitan sinulle jouluna kirjeen ja luonnostelin jopa tekstiä mielessäni, mutta turhaahan se olisi. Ehkä omasta mielestäsi kaikki on jo käsitelty.
Miehelle.
Ajattelin jo hetken aikaa tänään....
22
660
Vastaukset
- Anonyymi
Saisinpa häneltä naiselta vaikka edes joulukortin...Saattaisinpa olla otettu...nimetönkin kävisi jos ei nimeään uskalla laittaa. Siis jos osoitettakaan enään muistaa...
- Anonyymi
Lähetä sinä minulle joulukortti silloin tietäisin että seurani on toivottua enkä arkailisi suhteesi.
En ole aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä sinä minulle joulukortti silloin tietäisin että seurani on toivottua enkä arkailisi suhteesi.
En ole aloittajaTarvitsen nimesi ja osoitteesi niin voisinhan lähettääkkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen nimesi ja osoitteesi niin voisinhan lähettääkkin...
Mies tietää nimeni ja osoitteeni.
- Anonyymi
Et ole silloin kaivattuni jos et oseitetta tiedä senhän saa helposti fonektasta.
- Anonyymi
Laita joulutoivotukset viestinä. Joku kuva mukaan tai sitten ilman. Olisin onnessani ja vastaisin vihjailevasti. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole silloin kaivattuni jos et oseitetta tiedä senhän saa helposti fonektasta.
Kukapa täällä osuisi haluamaansa, toiveajattelu-ammuntaa vain kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittajaSinun pitää nyt astua ensimmäinen askel. Minun tunteeni on paremmin sinun tiedossasi kuin toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita joulutoivotukset viestinä. Joku kuva mukaan tai sitten ilman. Olisin onnessani ja vastaisin vihjailevasti. Sivusta tämä.
En muista numbaasi enään,lieneekö muutenkaan sama kuin silloin joskus...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista numbaasi enään,lieneekö muutenkaan sama kuin silloin joskus...?
Löytyy googlaamalla. Sama se on edelleen. Sun numerosta en tiedä, onko vielä sama. Edelleen sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy googlaamalla. Sama se on edelleen. Sun numerosta en tiedä, onko vielä sama. Edelleen sivusta.
Mulla on aina sama...
- Anonyymi
Mitä sinä haluaisit sillä käsittelyllä saavuttaa?
- Anonyymi
Mielenrauhan lähinnä.
- Anonyymi
Voi pojat ja tytöt kuinka hyvältä se tuntuukaan! Vaikka itsensä rehellinen kohtaaminen onkin vaikeaa, niin se tuntuu lopulta todella vapauttavalta.
- Anonyymi
Enpä huomannut mitään vapauttavaa asiassa.
- Anonyymi
Miten hienoa olisikaan saada joulukirje, sitä ei unohtaisi koskaan.
N->M - Anonyymi
Olen omassa päässäni käsitellyt kaiken. Oikeastaan minulle on ollut selvää useamman vuoden ajan, ettei ole ketään kenet haluaisin elämääni. Siihen on monta syytä miksi näin on ollut. Ulkopuolisten "painostuksesta" ei ole mitään hyötyä silloin kun itselle aika ei tunnu sopivalta keneenkään tutustumiseen. Ei minkäänlainen suhde onnistu jos siihen ei ole jaksamista. Eikä ole mitään järkeä aloittaa ja lopettaa nopeasti , koska jos ei ole energiaa niin ei sitä jaksa.
- Anonyymi
Minä kirjoitin hänelle kauan sitten pitkän kirjeen joka kylläkin jostain syystä meni
väärälle henkilölle, joskin saman nimiselle. Hän olisi halunnut jatkaa yhteyttä.
Enää ei ole tarvetta kirjoittaa mitään, sille alkuperäiselle ihmiselle. En edes tiedä mitä kirjoittaisin. Mitä sanoa ihmiselle joka on pahoittanut mielen niin monen monta kertaa. - Anonyymi
Eiks jouluna kirjoiteta vain pukille?😀
- Anonyymi
Taidat olla aika rajoittunut ja kapeakatseinen ihminen.
- Anonyymi
Tontuille voi kirjoittaa
- Anonyymi
Ois hottia saada eräältä ihanalta M naiselta vaikka nimetön joulukortti ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697