Hei! Olen kuuskymppinen pariskunta ja haluaisin lähteä etelään. Muija on jo käynyt etelässä ni se saa jäädä kastelemaan kukkia ja kissaa. Sisko on menossa hesaa toukokuussa sukupuolenvaihdosleikkaukseen ni se lupas heittää mut samalla seutulan lento kentälle onnibussilla.
Mulla muutama kysymys vielä.
Millanen ilma on etelässä toukokuussa? Pärjääkö siellä suomenkielillä ja kelpaako suomen eurorahat vai pitääkö olla etelän eurot? Käykö kolikot perillä vai vaihdanko ne paperirahaksi? Laitanko aurinkorasvat jo kotona vai vasta lento koneessa?
Meneekö aurinkolasit tullista läpi jos niissä on teipattu toinen linssit ehjiksi? Pitääkö ihan kaikista lääkkeistä olla kuitit mukana? Osa mulla on niin vanhoja lääkepurkkeja että en itekkää tiiä mitä niissä on. Kuolinpesistä saanu jotkut.
Eniten kiinnostaa vakuutukset. Voiko ne hommata seutulan kentältä ja entä tarviiko etelässä passija? Jos tarvii nu mulla on seuraintalolla otettuja kuvia passiijin. Se yks on hyvä missä istun papan husvarnan satulassa kyprä päässä. tosi nopee ja siisti laatupyörä.
Etelään tarkotus lähteä
11
<50
Vastaukset
Ai hitto ku oon hätänen.. piti kysyä viel millaset sairaalat on etelässä?
- Anonyymi
Viihtysät. VIP huoneet ja umpisuolileikkaukset alle neljä miljardia.
By Numboll Anonyymi kirjoitti:
Viihtysät. VIP huoneet ja umpisuolileikkaukset alle neljä miljardia.
By NumbollMoi Numboll! Sä kun oot paljon etelässä käyny ni missä on parhaat aamupuurot? Siis suomipuurokuppilat ja monelta saa?
- Anonyymi
Me mamman kaa lähetään vaiks me ollaan jo 70 vee. mumelilla se virtaa riittää sno ollen. Pattaya JEE se kiljuu tuolla ja meillä on jo liputkii.
Mamma mitään enkelskaa osaa mut sano et siällä on niitä pallomahasuomalaisia joista on lukenu ku senssu o kirjottanu.
Tykkää kovasti niistä latypojista. Sano et semmone me tuuaan kotiin ni jo vain o kyläläiilllä siinä sitte kummastelemista.- Anonyymi
Ootta myöhässä. Nykysin joka kylällä on jo leidarit joka baarissa. Mäneppä kerran käymään, niin hämmästyt. Jopa Putin Vennäillä leikut pyörii, siiton tullu muoatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootta myöhässä. Nykysin joka kylällä on jo leidarit joka baarissa. Mäneppä kerran käymään, niin hämmästyt. Jopa Putin Vennäillä leikut pyörii, siiton tullu muoatia.
pääsiski hoilaaman mutku hoivakoti ketunnokka on niin piruntarkka. Lakanoita ei ole et pääsis karkaamaan mut kiva et letkulla ruakitaa possukiljotiiniä kyllä mä viälä pattayalle lähe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Neuvostoaikanakin, virallisesti puhutaan puuta heinää, kaduilla ja kapakoissa on se oikea Venäjä. Jopa Viipurissa heiluu leidareita diskoteekeissä. On mennyt omituiseksi tämä maailma. Tytöt, poikatytöt ja tyttöpojat myyvät itseään. Miehille ja naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten Neuvostoaikanakin, virallisesti puhutaan puuta heinää, kaduilla ja kapakoissa on se oikea Venäjä. Jopa Viipurissa heiluu leidareita diskoteekeissä. On mennyt omituiseksi tämä maailma. Tytöt, poikatytöt ja tyttöpojat myyvät itseään. Miehille ja naisille.
Kauppa se on joka kannattaa ja jokainen istuu pankin päällä, ennen se oli pelkät tytöt vaan, nyt on Nokian 5G:n aika. Siilasvuokin voi ottaa oppia Andy McCoyn ikuisista sanoista:
"Mitä mä sen jälkeen teen vai... Jaa, no mä myyn persettä Amsterdamissa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppa se on joka kannattaa ja jokainen istuu pankin päällä, ennen se oli pelkät tytöt vaan, nyt on Nokian 5G:n aika. Siilasvuokin voi ottaa oppia Andy McCoyn ikuisista sanoista:
"Mitä mä sen jälkeen teen vai... Jaa, no mä myyn persettä Amsterdamissa."Vaihtamalla pahenee, tilalle ikuinen epäonnistuja Baldauf, sais sekin jo keskittyä osaamisalueelleen eli Damin kaduilla pyllistelyyn. Nyt tarvittaisiin koherenttia nuorta voimaa tilalle. Noksun komponentit ei toimi, HuiHai ei vikise.
Jopa Thaimaassa on toimivia 5G peltoja, suhna porskuttaa Pisa-tutkimuksessa, maailma nauraa. Amaliat vittuun tätä maata sotkemasta.
- Anonyymi
passi pitää olla, mielummin semmonen mikä osaa leijua. sitte vielä pitää kuva leikellä pois mieluiten nyrhillä puukolla ja laitella valokopioita sivuiksi.
- Anonyymi
puuroa on paksua sano mulla on suu täynnä käsidesiä ei sitten tartu tippuri sano päästänsä käsin sensu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065