hyper prolactimea eli korkea prolaktiini

Anonyymi

Hei,

Oletteko saanut apua prolaktiinin laskemiseen luontaistuotteista? Aloitin nyt chastetree eli siveydenpuu kapselit, kokeilin aiemmin nestemäistä uutetta ,siveydenpuuta siis, mutta etanoli tai itse aine siinä närästi niin pirusti, on refluksitauti. Toivon ettei kapselit närästäisi. Onko muita vaihtoehtoja luontaistuotteissa? Jos on, niin mitä tuotetta ja merkkiä olette ostaneet? Entä serrapeptaasi jos on aivolisäkkeen kasvain joka tuottaa liikaa prolaktiinia? En haluaisi lääkkeitä sillä niissä on vakavien sivuvaikutusten riski. Leikkaus on myös riskialtis.

Pitäisi löytää ratkaisu. sillä liika prolaktiinisuus on laskennut estrogeeni arvoni hyvin alhaiseksi, ja siitä aiheutuu ikäviä oireita. Entä mitä jos ottaisi vain estrogeeni valmistetta ja jättäisi prolaktiinin hoitamatta? Mutta prolaktiinista on muutakin haittaa kenties.

N-77

10

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai sitten pitäisi saada närästys pois, joka tulee siveydenpuusta....

N-77

• Anonyymi

Tupakka laskee kai prolaktiinia mutta....jos jotain terveellisempää olisi.

N-77

• Anonyymi

B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.

Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

Kiitos:)

N-77

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

Kiitos:)

N-77

Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

N-77

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

N-77

Joo niin ne on. Olen tilannut itse iHerbistä. Tulee monta kertaa halvemmaksi myös. Saattaa tosin parisen viikkoa kestää toimitus. Valitse tuotteita, missä lukee "shipping saver" ja pidä tilaus alle 35€ niin kuluja ei tule, kuin 2-3€. Annostus kannattaa kokeilemalla hakea kohdalleen. Itse otan kaksi kertaa 300mg vuorokaudessa. Noin 12h välein ja ruoan kanssa.

• Anonyymi

Jos on aivolisäkkeen kasvain, eikö kannattaisi keskustella lääkärin kanssa hoidosta.

• Anonyymi

Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

N-77

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

N-77

Tänään tuli postissa myös serrapeptase-nattokinesea, myoomiini.

N-77

• Anonyymi

Ei kapselit, siveydenpuu, ole eilen eikä tänään niin paljoa närästänyt, jos se siit? saa nähdä. otan ne ruuan kera. ilmavaivoja ja ripulia on kyl ollut, en tiedä onko kapselit syynä, voi olla jokin muukin.

N-77

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe