hyper prolactimea eli korkea prolaktiini

Anonyymi

Hei,

Oletteko saanut apua prolaktiinin laskemiseen luontaistuotteista? Aloitin nyt chastetree eli siveydenpuu kapselit, kokeilin aiemmin nestemäistä uutetta ,siveydenpuuta siis, mutta etanoli tai itse aine siinä närästi niin pirusti, on refluksitauti. Toivon ettei kapselit närästäisi. Onko muita vaihtoehtoja luontaistuotteissa? Jos on, niin mitä tuotetta ja merkkiä olette ostaneet? Entä serrapeptaasi jos on aivolisäkkeen kasvain joka tuottaa liikaa prolaktiinia? En haluaisi lääkkeitä sillä niissä on vakavien sivuvaikutusten riski. Leikkaus on myös riskialtis.

Pitäisi löytää ratkaisu. sillä liika prolaktiinisuus on laskennut estrogeeni arvoni hyvin alhaiseksi, ja siitä aiheutuu ikäviä oireita. Entä mitä jos ottaisi vain estrogeeni valmistetta ja jättäisi prolaktiinin hoitamatta? Mutta prolaktiinista on muutakin haittaa kenties.

N-77

10

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten pitäisi saada närästys pois, joka tulee siveydenpuusta....

      N-77

    • Anonyymi

      Tupakka laskee kai prolaktiinia mutta....jos jotain terveellisempää olisi.

      N-77

      • Anonyymi

        B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.

        Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

        Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

        Kiitos:)

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

        Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

        Kiitos:)

        N-77

        Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

        N-77

        Joo niin ne on. Olen tilannut itse iHerbistä. Tulee monta kertaa halvemmaksi myös. Saattaa tosin parisen viikkoa kestää toimitus. Valitse tuotteita, missä lukee "shipping saver" ja pidä tilaus alle 35€ niin kuluja ei tule, kuin 2-3€. Annostus kannattaa kokeilemalla hakea kohdalleen. Itse otan kaksi kertaa 300mg vuorokaudessa. Noin 12h välein ja ruoan kanssa.


    • Anonyymi

      Jos on aivolisäkkeen kasvain, eikö kannattaisi keskustella lääkärin kanssa hoidosta.

      • Anonyymi

        Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

        N-77

        Tänään tuli postissa myös serrapeptase-nattokinesea, myoomiini.

        N-77


    • Anonyymi

      Ei kapselit, siveydenpuu, ole eilen eikä tänään niin paljoa närästänyt, jos se siit? saa nähdä. otan ne ruuan kera. ilmavaivoja ja ripulia on kyl ollut, en tiedä onko kapselit syynä, voi olla jokin muukin.

      N-77

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe