Hei,
Oletteko saanut apua prolaktiinin laskemiseen luontaistuotteista? Aloitin nyt chastetree eli siveydenpuu kapselit, kokeilin aiemmin nestemäistä uutetta ,siveydenpuuta siis, mutta etanoli tai itse aine siinä närästi niin pirusti, on refluksitauti. Toivon ettei kapselit närästäisi. Onko muita vaihtoehtoja luontaistuotteissa? Jos on, niin mitä tuotetta ja merkkiä olette ostaneet? Entä serrapeptaasi jos on aivolisäkkeen kasvain joka tuottaa liikaa prolaktiinia? En haluaisi lääkkeitä sillä niissä on vakavien sivuvaikutusten riski. Leikkaus on myös riskialtis.
Pitäisi löytää ratkaisu. sillä liika prolaktiinisuus on laskennut estrogeeni arvoni hyvin alhaiseksi, ja siitä aiheutuu ikäviä oireita. Entä mitä jos ottaisi vain estrogeeni valmistetta ja jättäisi prolaktiinin hoitamatta? Mutta prolaktiinista on muutakin haittaa kenties.
N-77
hyper prolactimea eli korkea prolaktiini
10
1409
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten pitäisi saada närästys pois, joka tulee siveydenpuusta....
N-77 - Anonyymi
Tupakka laskee kai prolaktiinia mutta....jos jotain terveellisempää olisi.
N-77- Anonyymi
B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.
Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.
Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.
Kiitos:)
N-77 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.
Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.
Kiitos:)
N-77Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?
N-77 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?
N-77Joo niin ne on. Olen tilannut itse iHerbistä. Tulee monta kertaa halvemmaksi myös. Saattaa tosin parisen viikkoa kestää toimitus. Valitse tuotteita, missä lukee "shipping saver" ja pidä tilaus alle 35€ niin kuluja ei tule, kuin 2-3€. Annostus kannattaa kokeilemalla hakea kohdalleen. Itse otan kaksi kertaa 300mg vuorokaudessa. Noin 12h välein ja ruoan kanssa.
- Anonyymi
Jos on aivolisäkkeen kasvain, eikö kannattaisi keskustella lääkärin kanssa hoidosta.
- Anonyymi
Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.
N-77 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.
N-77Tänään tuli postissa myös serrapeptase-nattokinesea, myoomiini.
N-77
- Anonyymi
Ei kapselit, siveydenpuu, ole eilen eikä tänään niin paljoa närästänyt, jos se siit? saa nähdä. otan ne ruuan kera. ilmavaivoja ja ripulia on kyl ollut, en tiedä onko kapselit syynä, voi olla jokin muukin.
N-77
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759