hyper prolactimea eli korkea prolaktiini

Anonyymi

Hei,

Oletteko saanut apua prolaktiinin laskemiseen luontaistuotteista? Aloitin nyt chastetree eli siveydenpuu kapselit, kokeilin aiemmin nestemäistä uutetta ,siveydenpuuta siis, mutta etanoli tai itse aine siinä närästi niin pirusti, on refluksitauti. Toivon ettei kapselit närästäisi. Onko muita vaihtoehtoja luontaistuotteissa? Jos on, niin mitä tuotetta ja merkkiä olette ostaneet? Entä serrapeptaasi jos on aivolisäkkeen kasvain joka tuottaa liikaa prolaktiinia? En haluaisi lääkkeitä sillä niissä on vakavien sivuvaikutusten riski. Leikkaus on myös riskialtis.

Pitäisi löytää ratkaisu. sillä liika prolaktiinisuus on laskennut estrogeeni arvoni hyvin alhaiseksi, ja siitä aiheutuu ikäviä oireita. Entä mitä jos ottaisi vain estrogeeni valmistetta ja jättäisi prolaktiinin hoitamatta? Mutta prolaktiinista on muutakin haittaa kenties.

N-77

10

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai sitten pitäisi saada närästys pois, joka tulee siveydenpuusta....

      N-77

    • Anonyymi

      Tupakka laskee kai prolaktiinia mutta....jos jotain terveellisempää olisi.

      N-77

      • Anonyymi

        B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B6 vitamiini ja siitä jalostettu muoto p5p. 400-600mg/vrk.

        Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

        Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

        Kiitos:)

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiitos vinkistä! Googletan ja tutustun p5p muotoon! Toivottavasti voi ottaa ruuan kanssa että on pienempi mahis närästykseen.

        Olen aiemmin koittanut tavallista B6:tta, ehkä vähän auttoikin. Verikoe oli alhaisempi b6 jälkeen. B6 ei närästänyt.

        Kiitos:)

        N-77

        Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Solgarin valmisteet p5p loppu verkkokaupoista?

        N-77

        Joo niin ne on. Olen tilannut itse iHerbistä. Tulee monta kertaa halvemmaksi myös. Saattaa tosin parisen viikkoa kestää toimitus. Valitse tuotteita, missä lukee "shipping saver" ja pidä tilaus alle 35€ niin kuluja ei tule, kuin 2-3€. Annostus kannattaa kokeilemalla hakea kohdalleen. Itse otan kaksi kertaa 300mg vuorokaudessa. Noin 12h välein ja ruoan kanssa.


    • Anonyymi

      Jos on aivolisäkkeen kasvain, eikö kannattaisi keskustella lääkärin kanssa hoidosta.

      • Anonyymi

        Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

        N-77


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin gynelle että aion kokeilla luontaistuotteita. Kasvain ei ole varma koska en halua munuaistoksiseen varjoaine kuvaukseen. En aio käyttää lääkkeitä joissa 1/10 potilaasta saa sydämen läppävaurion ja sydänpussin ja kalvon tulehduksen. Lisäksi sydämen fibroosi ja munuaisten jne riskinä. Esim. chasteberry on vaaraton ja laskee prolaktiinia siinä missä lääkkeet, mutta big pharman painostuksen/ kassavirran säilyttämisen takia lääkärit eivät sitä määrää. Chasteberryssä vaan on minulla närästys mahdollisesti, jatkan kokilua.

        N-77

        Tänään tuli postissa myös serrapeptase-nattokinesea, myoomiini.

        N-77


    • Anonyymi

      Ei kapselit, siveydenpuu, ole eilen eikä tänään niin paljoa närästänyt, jos se siit? saa nähdä. otan ne ruuan kera. ilmavaivoja ja ripulia on kyl ollut, en tiedä onko kapselit syynä, voi olla jokin muukin.

      N-77

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe