moni arvostelee mun tyyliä että se ei ole oikea. mä tykkään lävistyksistä ja mulla on yleensä maastokuvio vaatteita ja mustat hiukset. pidän myös välillä hihattomia paitoja. eikö tyyli ole jokaisen vapaus olla omaitsensä? Mä haluisin tietää mitä muiden tyyliin kuuluu. voi kertoo myös mun tyylistä kommentteja. kuuluuko musiikki elokuvat tai näyttelijät tyyliin olla jonkin kaltainen ? voiko omanlainen tyyli olla ilman mitään malli esimerkkiä?
vapaa tyyli
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Et vaan välitä muiden mielipiteistä nii kaikki on hyvin
Jokaisella voi olla omanlaisensa tyyli, mutta ketään ei voi pakottaa pitämään siitä tyylistä.
En edes sano, mitä mieltä olen huomiota herättävistä lävistyksistä, varsinkin kasvoissa...- Anonyymi
lävistyksen on tosi rumia. Ne saa ihmisen näyttämään oudolta hiipparilta. Miks kamovaatteet? Vai oliko ne tarjouksessa jossain armeijan ylijäämä kaupassa? Henkasta löytäisit varmasti jotain tyylikkäämpää. Kaiken tuon edellämainitun kanssa mustat hiukset korostaa sellaista hiipparimaista ja saa sut näyttämään joltain laitapuolen kulkialta.
- Anonyymi
Ihan ok tyyli sul on. Kiva ku erottuu joukosta. Itellä tällanen grunge tyyli, ei oo lävistyksiä ja riippuu päivästä mitä vaatteita käytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379