pikkasen maistissa ollessani pyytänyt saada halata sua :D Vai teinköhän mä niin.... no en usko, varppina sen muistaisin jos olisin sua halannut :)
Kumma kun mä en silloin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ai pikkujoulubiletyksessä?
- Anonyymi
Ihan tosi whuu aar juu
- Anonyymi
ei pikkujouluista kyse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei pikkujouluista kyse
Nyt en ehkä oikeesti kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ehkä oikeesti kestä.
ai miksi et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai miksi et?
Älä hölmöile enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hölmöile enää.
Ihana oli tuo- "Lopeta hölmöily" no vittu en lopeta. Ihan sama.
- Anonyymi
Sellasta se mummoilla on 😂
Nuoremmat maistissa suutelee ja illan lopuksi panee
Mummot kun rupee villeiksi niin ne pyytää saada halata 😱- Anonyymi
Niin niin:DD Mä oon pikkasen ujompi ja varovaisempi yksilö, sitäpaitti hiljaa hyvä tulee ;) Vaikka mistä sitä tietää jos se hali ois lähetenyt ns. lapasesta ja johtanut suudelmaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin:DD Mä oon pikkasen ujompi ja varovaisempi yksilö, sitäpaitti hiljaa hyvä tulee ;) Vaikka mistä sitä tietää jos se hali ois lähetenyt ns. lapasesta ja johtanut suudelmaan :D
Mä ainakin oon usein pussaillut kännissä eri miehiä. Nou bik diil
- Anonyymi
Ai milloin?
- Anonyymi
Pussailen baareissa kaikkia aina kun baaris oon. Ei se ole vakavaa. Kupliva tekee hilpeäksi 🥂🍾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussailen baareissa kaikkia aina kun baaris oon. Ei se ole vakavaa. Kupliva tekee hilpeäksi 🥂🍾
Sinnehän se menee missä eniten tilaa...
- Anonyymi
Silloin taikka silloin toisella kerralla.. ;) no okei myönnetään silloin jäkimmäisellä kerralla saattoi vähän ujostuttaakin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin taikka silloin toisella kerralla.. ;) no okei myönnetään silloin jäkimmäisellä kerralla saattoi vähän ujostuttaakin ;)
Niin teki kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teki kyllä.
ai sinäkinkö? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805