Mulle ja mulle ja mulle ja mulle kaikki ja nyt...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006330498.html
Lindtman yllätti haastamalla Marinin pääministeriehdokkaana – osa demareista pettyi hätäiseen ilmoitukseen kesken kokouksen: ”Taisi tulla kiire”
Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Lindtmanin tämänpäiväinen haastaminen nähtiin jopa hieman yllättävänä.
– Kuvittelin, että se olisi selkeästi jo tunnistettu, että paikalle esitetään Marinia automaattisesti, toinen kommentoi.
Kolmas luuli Lindtmanin itsekin jo tajunneen, ettei hänestä ole Marinille vastusta.
Demareissa alkoi valtataistelu, sekoilu jatkuu
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp:ssä myönnetään, etteivät Lindtmanin ja Rinteen välit ole olleet lainkaan ongelmattomat.
– En näkisi, että Rinne tukee Lindtmania kaiken tämän jälkeen.
Onko demarit näin pihalla??- Anonyymi
En tiedä mutta on niin hauskaa että ostin popcornia ja seuraan pöllöilyä.
- Anonyymi
Puuttuukohan tästä "näytelmästä" vielä jotain muutakin kuin uuden pääministerin nimi?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01559e6a-3229-4f91-b6df-6671fa34a3dd
Asioista ja käytännöistä mitään tietämättä NIIN kannattaisiko nyt kuitenkin lopettaa tämän sotkun selvittely tiedotusvälineiden välityksellä ja hoidella ne suhteet kuntoon siellä kabineteissa!
Jos ei tämä julkinen hulabaloo ota laantuakseen niin siinähän tulee käymään niin että kepu ja SDP eivät mahdukaan samaan hallitukseen vaan meille tulee uudet vaalit!- Anonyymi
Jonkinmoista liian herkkä hipiäistä mielensä pahoitus ilmapiiriä on ilmassa. Ei tuolla asenteella kiekkoo pömpeliin panna.
- Anonyymi
Rinneläisten ja heinäluomalaisten välinen juopa on SDP:ssä iso.
Viimeisin mustelma ryhmittymien välille syntyi, kun Rinne ei suostunut nimittämään eurovaalien äänikuningas Eero Heinäluomaa Suomen komissaariehdokkaaksi, sillä Rinteen perustelujen mukaan komissaariehdokkaan piti vihdoin olla nainen.
Nyt molempien ryhmittymien välinen pääministerikisa käy kuumana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843412
- 771357
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821339Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051000Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835