Mietitkö koskaan

Anonyymi

Että hoidit sen ihan uskomattoman huonosti. Ei olisi tarvittu kuin yksi toista ihmistä kunnioittava vastaus ja siinä se.

45

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän vain minulle, olin vähän kuohuksissa äsken., eikä uskalla mitään.

    • Anonyymi

      Mitä se olisi muuttanut.

    • Anonyymi

      Törmännyt juuri samanlaiseen tilanteeseen ja vielä ihmiseltä, jolta en oisi moista odottanut.

      Ihmisten tökeryys hämmästyttää kerta toisensa jälkeen.

      • Anonyymi

        Tökeryys, johtuu ujoudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tökeryys, johtuu ujoudesta.

        Tässä tapauksessa ei ollut kyse ujoudesta, enemmänkin halusta päästää itsensä mahdollisimman helpolla välittämättä niistä seurauksista joita se toiselle aiheuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa ei ollut kyse ujoudesta, enemmänkin halusta päästää itsensä mahdollisimman helpolla välittämättä niistä seurauksista joita se toiselle aiheuttaa.

        Kohtelin miestä huonosti. Käyttäydyin typerästi ja epäjohdonmukaisesti. Olen pari kuukautta tuntenut suurta syyllisyyttä kaikesta! En vain voi tehdä enää mitään hyvittääkseni tekoni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tökeryys, johtuu ujoudesta.

        V
        Äläpäs yleistä siellä, minäkin olen ujo ihminen mutta koskaan se ei ole laittanut minua käyttäytymään tökerösti tai loukkaavasti ketään kohtaan. Jos tarvitsee keksiä tekosyitä omalle tökeryydelleen niin ei pidä olettaa että kaikki muutkin olisivat samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tökeryys, johtuu ujoudesta.

        Ujous, ns oman itsensä suojeleminen tai vastaava ei oikeuta tökeröön käytökseen, se on pelkkää itsensä edelle laittamista, eli itsekkyyttä, sillä on tekemistä ainoastaan itserakkauden kanssa. Ero on hyvä huomata, jos meinaa edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa ei ollut kyse ujoudesta, enemmänkin halusta päästää itsensä mahdollisimman helpolla välittämättä niistä seurauksista joita se toiselle aiheuttaa.

        Mitä vitun seuraamuksia jos toinen ei halua sua? Vain meinasitko kiristämällä saaja ukon itsellesi? Eikös sinun pitänyt olla niin, niin kaunis että miehet kuolaa sun perään. Sivusta seurattua vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vitun seuraamuksia jos toinen ei halua sua? Vain meinasitko kiristämällä saaja ukon itsellesi? Eikös sinun pitänyt olla niin, niin kaunis että miehet kuolaa sun perään. Sivusta seurattua vain.

        Palstaharhat iskeneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vitun seuraamuksia jos toinen ei halua sua? Vain meinasitko kiristämällä saaja ukon itsellesi? Eikös sinun pitänyt olla niin, niin kaunis että miehet kuolaa sun perään. Sivusta seurattua vain.

        Harhainen taidat olla, mutta vastaanpa ajankulukseni. Mulla on tapana hoitaa asiat suoraan, rehellisesti ja toista kunnioittavasti. Ko.tapauksessa toinen osapuoli vakuutti toimivansa samoin,mutta tosipaikan tullen ei siihen kyennyt. Ja kyllä, deittipyyntöjä satelee.Mites se on sulta pois tai liittyy ko. asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vitun seuraamuksia jos toinen ei halua sua? Vain meinasitko kiristämällä saaja ukon itsellesi? Eikös sinun pitänyt olla niin, niin kaunis että miehet kuolaa sun perään. Sivusta seurattua vain.

        Hahahahah noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa ei ollut kyse ujoudesta, enemmänkin halusta päästää itsensä mahdollisimman helpolla välittämättä niistä seurauksista joita se toiselle aiheuttaa.

        Joo joo


    • Anonyymi

      Olen vissiin samanlaisessa tilanteessa. Pahinta on se, ettei voi puhua suoraan ja rehellisesti. Se loukkaa eniten. 😢

    • Anonyymi

      Itse kohtelen tökerösti ihmisiä jotka kohtelevat minua tökerösti. Ei ole yhtäkään hyvää ihmistä tarvinnut kohdella huonosti.

      • Anonyymi

        Joudut vankilaan tiilenpäitä laskemaan. Olet niin paha, että vertaisin sinua jopa paholaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut vankilaan tiilenpäitä laskemaan. Olet niin paha, että vertaisin sinua jopa paholaiseen.

        Kunpa joutuisinkin niin pääsisi teistä hulluista eroon eikä tarvitsi olla enää vainon ja sabotaasin uhrina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut vankilaan tiilenpäitä laskemaan. Olet niin paha, että vertaisin sinua jopa paholaiseen.

        Ei kenenkään tarvitse sietää huonoa kohtelua. Koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse sietää huonoa kohtelua. Koskaan.

        Miehellä on huono olo. Purkaa oloaan miten vain, välittämättä tuleeko naisanonyymille pahaolo😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on huono olo. Purkaa oloaan miten vain, välittämättä tuleeko naisanonyymille pahaolo😕

        Sinulle saa tulla kun paha olo, olet piinannut toisia vuosikausia tällä palstalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle saa tulla kun paha olo, olet piinannut toisia vuosikausia tällä palstalla!

        Älä muuta sano, hyi kun sylettääkin kun se kirjoittelee tuolla tavalla itsensä uhriuttaen ja vieläpä oman raivohuutelukouristuksen perään. Vaan rienaamistapoja on hällä monia ja moniin kohdistuen.


    • Anonyymi

      Se mies on kummallinen... varmaan jotain mielenterveysongelmia taustalla. Halutaan kipeästi parisuhdetta kanssani mutta kertoillaan sivusuhteista, kuinka on kamalasti muita naisia, seksiä, lapsiakin ja sitten kun siitä tulee seurauksena pakkeja, ignoorausta, jättämisiä, naisen muita tapailusuhteita ja riitelyä niin mies on ihan kriisissä ja kärsii hirveästi!

      Kuka terve ihminen aiheuttaa itse itsensä täysin tahallaan pinteeseen josta seuraa itselle paljon ahdistusta ja asia mitä haluaa siirtyy kauemmaksi?

      Jos näin vahingollisesti itseään kohtaan toimii on pakko olla psyykkisesti epätasapainoinen!

      • Anonyymi

        Kuka se psyykkisesti tasapainoon on? Se olet sinä eikä kukaan muu, jokainen joka tällä palstalla on vieraillut on nähnyt sen. Vie itsesi jo hoitoon!!!!!


    • Anonyymi

      Tuollaista näkee paljon eri muodoissaan..itsesabotaasia. Olisiko huonoa itsetuntoa/arvottomuutta?

    • Anonyymi

      Vastaus mihin? Hoidin aika hyvin, et koskaan kysynyt oikeastaan mitään. Vaan esitit toteamuksia

      • Anonyymi

        Kysyin monta kertaa


    • Anonyymi

      Noin kävi muutama vuosi sitten itselleni tärkeän ihmisen kanssa. Menin useasti juttelemaan hänelle, mutta hän ei halunnut ja meni aina kauemmas minusta silloin kun oltiin samassa paikassa monta kertaa. Kyllä tuli selväksi se, ettei hän ollut kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Miksi et jätä toista rauhaan, kun olet itsekkin huomannut ettei toista kiinnosta. Sä olet takiainen se sinä olet! Sen tietää jokainen.


    • Anonyymi

      Mietin. Miksi käyttäydyin niin miksi olin vaan vittumainen ämmä. Miksi en ymmärtänyt enemmän.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ansaitse vittumaista kohtelua. Vaikka sulla ei olisi tunteita niin sen verran voisi kunnioittaa ihastuneen tunteita kuitenkin ettei ihan täysin häntä romuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan ansaitse vittumaista kohtelua. Vaikka sulla ei olisi tunteita niin sen verran voisi kunnioittaa ihastuneen tunteita kuitenkin ettei ihan täysin häntä romuta.

        Oli tunteita mutta olin hankala en tiedä miksi varmaan hain huomiota kun en sitä muuten saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tunteita mutta olin hankala en tiedä miksi varmaan hain huomiota kun en sitä muuten saanut.

        Ei kai koskaan ole liian myöhäistä anteeksipyynnölle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai koskaan ole liian myöhäistä anteeksipyynnölle?

        Anteeksi ja olen oppinut virheistäni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi ja olen oppinut virheistäni .

        Älä täällä pyydä vaan pyydä siltä sun ihmiseltäsi. Saattaa vaikuttaa paremmin niin.


      • Anonyymi

        Eihän sua kiinnosta kukaan muu kuin sinä, sinä ja sinä olet nostanut itsesi jalustalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sua kiinnosta kukaan muu kuin sinä, sinä ja sinä olet nostanut itsesi jalustalle.

        No vaikka sitten niin. En mä enää jaksa mä oon loppu ihan rikki. Menen nyt oikeasti pois enkä enää koskaan palaa. Hei hei.


    • Anonyymi

      Lähtisin siitä liikkeelle, että niin hyvät kuin huonot näkemykset, asiat jne pitää pystyä sanomaan ääneen, eikä tietenkään tapauksesta (jos käytös ollut räikeän väärin jne) riippuen ole syytä olettaa, että toinen lukisi ajatuksiasi.
      Mikäli kyseessä on joku vuosien takainen kupru eikä ilmeisesti niin tutun hlön kanssa, saattaa olla parempi antaa olla, sillä ihmisinä me uudistumme vuosien varrella ja kasvamme irti erilaisista ajatuskuvioista, kuten syyttelyistä tai sellaisten perusteettomasta vastaanottamisesta.

    • Anonyymi

      Monesti myös miettinyt miksi piti olla niin satuttava, niin loukkaava. Aina uudestaan ja uudestaan. Vähitellen kuitenkin olen oppinut olemaan enää miettimättä.

    • Anonyymi

      Ei tuollainen ihminen ajattele kuin itseään.. Sen olen huomannut. Anteeksi ei osata pyytää.

    • Anonyymi

      Kakkimaiset ihmiset ei välitä pennin vertaa siitä millasia tökeryyksiä ovat toiselle tehneet. Toisen ihmisen kunnioitus on niille täysin tuntematon käsite.

    • Anonyymi

      Tuskin vaan.

    • Anonyymi

      No myönnän kunhan olisit itse puhunut totta. Unohtuiko vai miksi väännät näin pitkään? Huonosti osaat itse leikkiä. Se sun uusi kaveri varmaan jo päässyt maaliin? Ai niin mistä tiedän.... Kannattas miettiä kuka kertoo ja mitä sinusta. En toki sitä sulle koskaan kertonut kuka kertoj on. Mutta oikeassa näkyi olevan. Melkoinen manipuloija olet.

    • Anonyymi

      Mietin. Usein. Mietin, että olin itsekäs, koska en kyennyt hillitsemään itseäni vaan annoin tunteideni viedä. Sen verran kuitenkin kykenin, etten ahdistellut häntä irl. Kirjoittelin vain tänne palstalle tunteideni purkauksia, sekin on liikaa. Mietin usein miten tyhmä ja avuton olen näiden tunteideni kanssa.

    • Anonyymi

      Ihan totta. Vain yksi.

    • Anonyymi

      Ei hämmästytä yhtään sen toilailut enää. Huonosti hoisi mut on jonku muun ristinä nyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe