et voin sanoutua irti tästä nykyisestä. Inhottavaa kun asiat junnaa nyt paikallaan. Täl kertaa tää ei oo mun vika. Tai siis onko vielä olemassa asioita, jotka on aidosti henkilön yksityisiä asioita??? Siis en löydä, en yhtäkään, sellaista asiaa enää? Täsyin nollatulos. Mitä tälle ongelmalle pitäisi kenenkään pystyä tehdä?
Mies, tarttisin nyt sen asunnon
13
<50
Vastaukset
Oletko sopinut miehen kanssa, jolle viestisi osoitat, treffit tänne?
- Anonyymi
En muista?
- Anonyymi
Mitäs jos mies pidät vaan sen nykyisen asunnon, siellä on nähtävästi hyviä kulmia kyyläillä ja kehitellä tarinoita naapureiden elämästä vai eroahdistusko pukkaa kun joku naapurin tyty pakkaa laatikoita, nooh uutta matoa koukkuun sitten vaan
- Anonyymi
Joo nimenomaan. Ihme trollailua ja stalkkailua. Mitä jos aloittaja hyypiö hankkisi jotain muuta ajanvietettä kuin täällä sekoilun.
- Anonyymi
Asunnon saa helposti.
- Anonyymi
Monta päivää jo menny.
- Anonyymi
Millaisesessa liitossa elät?
Paneva / panematon?- Anonyymi
Rlät panevasti. Kuimks tulisi suhtautua asiaan?
- Anonyymi
Kyllä se asunnon hankkiminen kuuluu jokaiselle itselleen. Jollei sitten ole kysymys siitä, että muutatte yhteen!
- Anonyymi
Muutan mun uuen rauhallisen poikaystävän kanssa yhteen. Meil on lonkerohattu päässä oleva pikku koiranpentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutan mun uuen rauhallisen poikaystävän kanssa yhteen. Meil on lonkerohattu päässä oleva pikku koiranpentu
Alkoholisteilla ja muilla päihteiden käyttäjillä ei pitäisi olla oikeutta pitää eläviä lemmikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholisteilla ja muilla päihteiden käyttäjillä ei pitäisi olla oikeutta pitää eläviä lemmikkejä.
Ei mun mies oo alkoholisti ääliö. Se parantaa eläimii. Pässi. On silläkii piikkei. Ja voitte sanoo et tää viiminen piikki perseesee oli liikaa. Kiitos vaan.
- Anonyymi
Mäkin tarvitsisin uuden asunnon. Nykyisen kylpyhuone haisee kellarilta ja mädäntyneiltä omenoilta. Siellä on puuseinät jotka alkavat haista suihkun jälkeen. Muutenkin kaikki asunnossa on vuodelta kuokka ja kirves. Ongelma on se että monesti muuttaminen vie ojasta allikkoon kun asunnoista ei huolehdita vaan niitä vuokrataan homeisina ja huonokuntoisia. Ihan off topic tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869