moikka
haluan tietää millaiset ensimmäiset nousut amfetamiinistä saa.ja kertokaa kokeneet muutakin kun ootte jokin aikaa käyttäneet.kiitos vastauksista.
amfetamiini
6
2270
Vastaukset
- ...
Itsetunto kohoaa,olo on energinen,juttua riittää ja olotila on muutenkin kaikin puolin oikein mainio.Toisaalta myös vainotusta ja aggressiivisuutta voi ilmetä,mutta mulla se on ainakin harvinaista.
Eipä se siitä kummemmaksi muutu,sitä tarvii vaan enemmän ja laskut on karmeempia.Pirin kanssa homma voi todellakin helposti karata käsistä.- minä
ei tule nousuja. Yleensä jatkosaineet tekevät sen "nousun", kunnon piri vaikuttaa tasasesti.
- kekkis
On nimittäin aika addiktoiva aine kyseessä. Varovaisuutta, ettei rupee maittaa liikaa. Sen verran kivat fiilikset tulee.
Välillä tulee otettua nokat esim. tenttiin lukiessa. Yritän pitää käytön minimissään. Ota ensin pienet nokat. Jos ei mielestäs tarpeeks potki ota snadisti lisää.
Vähän kerrassaan on must parempi, kun se että vetää levottomat lainit ja sit on kun sähköjänis, eikä nukuta ei. Se on perseestä, ainakin musta. - gregergerag
itellä tuli ihan hullut nousut muutaman viivan nokittamisen jälkeen. energiaa vaikka muille jakaa teki mieli lähteä juoksemaan. jalat väpätti ja halus kuulla nopeeta musaa. happi ei meinannu riittää ku hengitti niin tiuhaan.
kuhan tasottuu ja juo alkoholia sekaan ni se on paljon miellyttävämpi olotila. nousut on helvetin hauskat mutta ei niitä kauan jaksaisi siin sekois :D - uneton71
Anna jonkuu joka on tehnyt (klikit) useesti ja osaa hommansa eli sopiva määrä hyvää amfetamiinia kuppiin , vedet sinne ja sit vaan hetki huilutellen minkä jälkeen imaset filtterin läpi sen pumppuun!!! Anna sen jälkeen vehkeet hänelle joka ns.pistoksen tekee niin epäilisin että se tulee olemaan yksi siisteimmistä fiiliksistä ellei siistein mitä olet siihen asti elämäsi aikana kokenut!!!! Näin sen ainakin itse koin
- Sniffing only
saat parhaimmat sävärit kun ensin juot omaa kustasi sen jälkeen vedät ilmaa nahkaa, eiks yeah?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470