postimerkit

Anonyymi

minulla on myytävänä postimerkki vihko joka sisätää 0.1 ja 2kpl 0.2 0.5 markan merkit ovat käyttättömiä ja ansiossa joita myytiin automaateissa 80 luvulla
kansiossa on numero 1808-01-1981
kansion päällä lukee muista iloisesti postikortilla.
kansioita monia kpl ne myydään jos joku ostaa hintaa en osaa päättää
mitä mahtaa saada yh
destä kansiosta niitä on iso määrä.
lähettää voi postia [email protected]

19

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä niitä näppäily virheitä sattuu monelle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmeisesti siis automaattivihosta AV9 on kysymys. Pitäisi vaan tietää, mikä versio niistä, jos meinaa myydä. Hinta määräytyy vihon ohjausviivojen, tilausnumeroiden, kuvakevirheiden ym. suhteen. Esim Norma 2002 luettelo tuntee ko. vihosta 13 eri versiota. Hintahaitari halvimmasta kalleimpaan on 2---17 euroa.

      • Anonyymi

        Tuo taasen on AV9 alatyyppi 1729, josta Norma tuntee 5 eri versiota.


      • Anonyymi

        Onko ne vihot kaikki siis 1808 painoerää?


      • Anonyymi

        Kaikenkaikkiaan Norma tuntee AV9 vihosta 120 erilaista hinnoiteltua versiota kaikki painoerät huomioiden. Kalleimmat vihot ovat jopa 150 euroa /kpl. Etkö yhtään ole yksilöinyt omia vihkojasi luettelojen mukaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne vihot kaikki siis 1808 painoerää?

        näissä on

        n:o 1808-01-1981

        terveisin Mauri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näissä on

        n:o 1808-01-1981

        terveisin Mauri

        Paketissa lukee Suomen pankin setelipaino johahannes penttinen


        1808 Seija hautakoski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne vihot kaikki siis 1808 painoerää?

        kaikki 1808 painoerää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näissä on

        n:o 1808-01-1981

        terveisin Mauri

        https://aijaa.com/CO1dgy

        tässä pitäisi olla kuva kansiosta jos onnistui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://aijaa.com/CO1dgy

        tässä pitäisi olla kuva kansiosta jos onnistui

        En löytänyt vastaavaa vihkoa mistään, toi vuosiluku
        on 50 pennin merkki, muissa oli markan merkki, toi oikeanpuoleinen vihreä merkki vuosiluvuissa tää vuosi oli aioa 1981.

        onkooos tää arvokkaampi?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Katsoin, että torilla on noita AV9 vihkoja myynnissä yhdestä eurosta alkaen vaikka kuinka paljon.

    • Anonyymi

      On siellä halvempiakin, 8 kpl vitosella.

      • Anonyymi

        mihin hintaan nämä saisi kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin hintaan nämä saisi kaupaksi.

        Suurin osa postimerkkikokoelmista on "massaa" jonka arvo pyörii muutamissa kymmenissä euroissa vaikka yksittäiset merkit voivatkin olla arvokkaita. Minulla on noin kymmenen tuhannen postimerkin kokoelma jota en kuitenkaan ole vienyt arvioitavaksi. Iltalehdessä oli juttu että harvinainen kiinalainen taivaallisen aukion temppeli sarja v. 1951 oli huutokaupattu Kiinaan 5000 eurolla. Minulla on vastaavanlaisia postimerkkejä kymmenittäin mutta en uskonut niiden olevan arvokkaita.


    • Anonyymi

      osoite siis on [email protected]

      Sähköposti ei vastaa, haluaisin ostaa niitä 25 - 35 e kpl.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe