Tiedätkö, melkein joka kerta kun kävelet ohi huomaan toivovani että ottaisit mut sun syleilyyn. En mä sais tuntea näin, anteeksi. Mutta kuinka tämä voisi olla väärin. Haluan niin paljon sun lähelle että sattuu, uskon että sinä haluat myös (tai onko toivoajattelua vain?). Joku vetovoima meillä ainakin on ja kehoni (ja mieleni) huutaa sun luo. Miten lämpöiseltä tuntuisit, miltä ihanalta sä tuoksuisit, miten hyvältä se tuntuisi...
Tutulle miehelle
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat voisin naisena sanoa ap miehelle.
- Anonyymi
ap taitaakin olla nainen...
- Anonyymi
Mulla on yksi nainen töissä jota kohtaan tunnen noin. Harmi vaan että hän on varattu ja olen sittemmin lopettanut haaveilun... Ja se tuntuu aika pahalta.
- Anonyymi
Miten lopetit haaveilun? Voisin ottaa vastaan vinkkejä koska en osaa lopettaa haaveilua vaikka mies (luultavasti) varattu on. /Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lopetit haaveilun? Voisin ottaa vastaan vinkkejä koska en osaa lopettaa haaveilua vaikka mies (luultavasti) varattu on. /Ap
Itse ajattelin näin. Mää en saa siitä haaveilusta mitään, se että toinen huomaa että meillä on joku juttu muttei itsekään tee ratkaisevaa aloitetta niin kertoo että tämän pidemmälle se ei koskaan mene. Eli se juttu ei koskaan tule antamaan mulle mitään muuta kuin pahan mielen joten se saa olla.
Toinen mitä tein oli lopettaa kaikki turha ja tarpeeton kanssakäyminen.
Nuo on vaan niitä mitä on pakko tehdä että pääsee eteenpäin ja oma aika järkevämpi käyttää sellaiseen mistä saa itse jotain joko nyt tai vähän ajan kuluttua. Tuosta turhasta haaveilusta sitä ei tule tapahtumaan.
Toivottavasti jeesasi sua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelin näin. Mää en saa siitä haaveilusta mitään, se että toinen huomaa että meillä on joku juttu muttei itsekään tee ratkaisevaa aloitetta niin kertoo että tämän pidemmälle se ei koskaan mene. Eli se juttu ei koskaan tule antamaan mulle mitään muuta kuin pahan mielen joten se saa olla.
Nuo on vaan niitä mitä on pakko tehdä että pääsee eteenpäin ja oma aika järkevämpi käyttää sellaiseen mistä saa itse jotain joko nyt tai vähän ajan kuluttua. Tuosta turhasta haaveilusta sitä ei tule tapahtumaan.
Toivottavasti jeesasi sua!Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti jeesasi sua!Hyvin kirjoitettu ja viisaasti sanottu! Kiitos siitä. Tottahan se on, tiedän sen, joskus on vain niin vaikeeta päästää irti haaveista.
- Anonyymi
Tunnen ihan samoin yhtä työpaikan miestä kohtaan. Nyt ei nähdä neljään päivään ja se surettaa, ensi viikolla hän sentään varmaan taas kävelee ohi...
- Anonyymi
Juuri noin tunnen erästä työpaikallani pyörivää miestä kohtaan.
- Anonyymi
Sinä oot joka pyörit mun työpaikan puolella?
- Anonyymi
Milloin viimeksi näit?
- Anonyymi
aika yleisiä tapahtumia työpaikoilla,laittakaa ny nimet jos haluutte tavoittaa.
- Anonyymi
Kukaan uskalla nimiään laittaa,korkeintaan kirjaimen-sekin ehkä tuulesta temmattu.
- Anonyymi
Missä yleensä kohtaatte?
- Anonyymi
Työpaikalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481