Cherrykirsikalle pitkästä aikaa

loskainen hymyilevä aurinko

hei.

Mitä sinulle kuuluu pitkästä aikaa?

Laitan nyt anonyymimmällä minimerkillä viestiä sinulle, koska edellinen liittyy vahvasti tulevaisuuteeni ja henkilöittää minua.
Sinun on nyt vähän ehkä vaikea tietää kuka olen, mutta jos sana taide olis vaikka 3 pisteen vihje :)

Olen nyt voiton puolella lopputyössäni, vaikka jossain vaiheessa alkoi tulla kaikki seinät vastaan (paremminkin koulun henkilöstön osalta niinkuin aina). Mutta sain aivan mahtavaa neuvontaa eräältä ihmiseltä, joten kaikki on hyvään suuntaan menossa. Jännittää vaan aivan hirveästi sen vastaanotto.!

Mutta sitten tämä ainainen murheenkryyni eli se mies joka mielessäni kummittelee. Ajatukset hänen suhteensa ovat olleet mukavasti taka alalla, mutta nyt 3 viikon ajan ajatukset ovat olleet kummallisia. Olen huomannut kun ajatukset saavat sellaisen tunnelman jonkin ihmisen kohdalla, tulee hän takaisin elämääni. Olen tavannut nyt ihmisiä vuosien takaa juuri näin etukäteen aistien. He yksinkertaiseti tulevat työpaikkani ovesta sisään.

Puhuin tästä miehestä kerran, että törmäsin häneen mutta ei hän onneksi minua huomannut. En kertonut sinulle silloin että hänen takanaan oviaukossa oli hänen kaverinsa, joka myös on samalla alalla ja häneen minulla on myös ollut ikävän oloinen suhde. Sanoit miestä ilekäksi, ja se sana istuu paremmin tähän takana olleeseen, joka ei mieltäni kutkuta samalla tavalla kuin tämä etunmainen.

Se miten asitin nyt tämän ns. suuren rakkauteni on muuttunut. Se on jotenkin tasaantunut ja vakavoitunut, mutta siinä on silti lämpöä. Olen hieman huolissani hänestä.
On nostalgista huolestunutta kaipausta. Sanoisinko sisarellista sellaista.

Lisäksi ystävyyssuhteeni on nyt yhtä mylläkkää, en tunnu tulevan juttun kenenkään kanssa. Kun tulee hyväksikäyttämisen maku niin ihminen saa siirtyä taivashitteihin. Vikaa on kyllä omassa ajattelussanikin, mutta olen alkanut myös kunnioittamaan itseäni.

Jaa-a mikähän oli se kysymykseni, no kai se on se mies taas kysymyksen alla.

Aurinkoista tulevaa viikkoa.

2

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Suhteessasi tuohon mieheen nousi voimakkaasti esiin kuvia yhteisestä menneestä elämästänne 1920-luvun Yhdysvalloista: pimeitä, likaisia kujia, vilkasta yöelämää, gangsterin oloisia miehiä pitkine takkeineen ja hattuineen.. ehkä tuo aistimani ilkeys juontaa juurensa tuosta ajasta, mutta jotain vaarallisen tuntuista hänessä on kyllä edelleenkin? Sinut näin punaisiin pukeutuneena kapakkatanssijattarena, sinulla ja tällä gangsterimiehellä, joka mieltäsi edelleenkin kiehtoo, oli tuolloin jotain säpinää välillänne, mutten ole aivan varma saitteko koskaan lopulta toisianne, ehkä kaipuu hänen syliinsä jäi tuolloin täyttymättä ja piinaa sinua täten edelleen - olin aistivinani hänen varhaisen poistumisensa elämästäsi silloin ehkä 'ammatista' johtuvan väkivaltaisen kuoleman johdosta. Varmasti syystäkin olit jo tuolloin huolissasi hänestä..

En tiedä selvensikö tämä yhtään tai vastasiko edes kysymykseesi, mutta tällaista nyt kuitenkin nousi hänen tiimoiltaan. Onnea ja menestystä opinnoissasi ja aurinkoista kevään odotusta!

• loskainen hymyilevä aurinko

hei.

Vastauksesi sai minut nauraman kun kuvittelin kertomasi mielessäni. Ihan hyväntuulisen epäileväksi teki :)

Hyviä keväitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2237
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1936
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1792
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe