Miten on asia?

Anonyymi

Onko väärin kirjautua toisen Facebook tiliin?

18

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vi,,, un netti rosvojen kyttäys alusta...!!!!
      ¨siinähän yritä..??????

    • Anonyymi

      On väärin. Kyseessä on rikos.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä, meneekö luvalla vai ei. Pelkkä murtautumisen yrityskin on rikos.

    • Anonyymi

      Mites sinne pääset, jos et ole rosvonnut käyttäjätietoja?
      Facbook pitäisi kieltää vaarallisena ja tarpeettomana.

    • Anonyymi

      miten ja minkä kautta... kerro toki lisää!

    • Anonyymi

      Ei minusta koska se ei ole fyysinen asia kuten kirje. Kaikki ne facebookin jutut vain leijuu jossain.

    • Anonyymi

      Mä oon pikkuveljeni tilille kirjautunu, tiedän sen salasananki.

      • Anonyymi

        etukirjain ja ikä ? niin voinkin päätellä loput... jos minun??
        saatanan identeetti varas!!!
        sukulais varkaat pahimmat...


    • Anonyymi

      Onko siitä jotain hyötyä, jos vain kaverit näkevät kaverilistan?

    • Sinänsä se on väärin, mutta jos minä annan vaikka sinun ottaa haltuusi minun fb-tilini, jonka olen lopettanut. (FB-tilin lopetus kestää 30 päivää ja sinä aikana tilille voi kirjautua ja keskeyttää sen lopettamisen) Pohdin tässä juuri, että jos keskeyttäisin tilini lopettamisen ja vaihtaisin toisen salasanan, niin voisin ehkä antaa tilini yleiseen käyttöön. Voisi olla periaatteessa aika hauskaa. :D

    • Anonyymi

      En halua nähdä koskaan enää ihmistä, joka on minut estänyt Facebookissa tai vastaavassa!

    • Anonyymi

      niin kaveria... niin kaveria...??
      no huh huh!!
      naamatusten jos asiaa... !!
      mutta hullujen saitti ja peukutus on vain niin mukavaa??
      "todellisuutta ei enää osata" virtaaalisuus helpoa vääristellä !!????????

      • Anonyymi

        Jos joku on mut estänyt niin se ei oo mun ystävä silloin!


    • Anonyymi

      tämän huomaa ainakin jos eri koneelta joku kirjautuu

      saat sähköpostin, miltä laitteelta kirjauduttu , ellet tai murtautuja ole
      poistanut sitä asetuksissa ettei tule sähköposteja ollenkaan jopa

      kannataa myös katsoa turvallisuus ja sisäänkirjautuminen asetuksista

      jos siellä lukee "tuntematon laitetyyppi", kuten itse huomasin tänään ja joskus aiemmin, tiedän että jollain on pääsy .. luotan että se on valtion supo viranomainen tai muu. Heitä vastaan ei hyödytä kenenkä tehdä muutoksia kun heillä pääsy ihan ytimiin, eli heti ajantasalla ovat salanamuutoksista ..

      uudet laitteet ja eri täysin fake identiteetin omaksuminen
      ja pankki asiat ym. hoitaa vain erikseen vielä vaikka joku mobiilipuhelin

      näin PITÄISI toimia, ei netissä henkilönä pidä esiintyä, pääsy on viranomaisilla ja muutkin ketä kiinnostaa jos saavat urkittua tunnuksia

      voit vaikka huijaus sisäänkirjautumis sivulle eksyä ja syötät tunnuksesi siihen, sitten sen tietää ulkopuolinen. . näitä ei monet kiireessä tunnista.

      eli ole huolellinen ja katso mitä osoiterivillä lukee, jos https sijaan http, se jo kertoo paljon

      mutta sen jälkeen jos kehittyneempi huijari eli https käytössä, katso osoite kohta tarkemmin ettei siinä ylimääräisiä muualla

      • Anonyymi

        laitteisiisi voi olla kytketty myös key logger, eli näppäimistön näppäilyt tallentava palikka tai ohjelmana

        kannattaa poistaa varmuuden vuoksi kaikki oikeinkirjoituksen tarkistus ym. näppäimistöön liittyvät pois päältä myös, mikä muutenkin nopeuttaa mutta vähentää myös mahdollisuutta että sen ohjelman tarjoajan kautta vuotaa tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitteisiisi voi olla kytketty myös key logger, eli näppäimistön näppäilyt tallentava palikka tai ohjelmana

        kannattaa poistaa varmuuden vuoksi kaikki oikeinkirjoituksen tarkistus ym. näppäimistöön liittyvät pois päältä myös, mikä muutenkin nopeuttaa mutta vähentää myös mahdollisuutta että sen ohjelman tarjoajan kautta vuotaa tietoa

        sitten lopuksi jos pakettiauto on pysäköinyt tarpeettoman kauan likellesi, älä käytä silloin langatonta näppäimistöä, sen naputukset yltää tuo kadulta poimimaan..
        tätä ei kovin monen kohdalla tietysti käytetä mutta jos oot tehny oikein häjyjä juttuja, niin kyllä sitten..


    • Anonyymi

      Onko väärin rakentaa talo toisen tontille?

      • Anonyymi

        oma lupa ja oma tupa...!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe