Miten on asia?

Anonyymi

Onko väärin kirjautua toisen Facebook tiliin?

18

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vi,,, un netti rosvojen kyttäys alusta...!!!!
      ¨siinähän yritä..??????

    • Anonyymi

      On väärin. Kyseessä on rikos.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä, meneekö luvalla vai ei. Pelkkä murtautumisen yrityskin on rikos.

    • Anonyymi

      Mites sinne pääset, jos et ole rosvonnut käyttäjätietoja?
      Facbook pitäisi kieltää vaarallisena ja tarpeettomana.

    • Anonyymi

      miten ja minkä kautta... kerro toki lisää!

    • Anonyymi

      Ei minusta koska se ei ole fyysinen asia kuten kirje. Kaikki ne facebookin jutut vain leijuu jossain.

    • Anonyymi

      Mä oon pikkuveljeni tilille kirjautunu, tiedän sen salasananki.

      • Anonyymi

        etukirjain ja ikä ? niin voinkin päätellä loput... jos minun??
        saatanan identeetti varas!!!
        sukulais varkaat pahimmat...


    • Anonyymi

      Onko siitä jotain hyötyä, jos vain kaverit näkevät kaverilistan?

    • Sinänsä se on väärin, mutta jos minä annan vaikka sinun ottaa haltuusi minun fb-tilini, jonka olen lopettanut. (FB-tilin lopetus kestää 30 päivää ja sinä aikana tilille voi kirjautua ja keskeyttää sen lopettamisen) Pohdin tässä juuri, että jos keskeyttäisin tilini lopettamisen ja vaihtaisin toisen salasanan, niin voisin ehkä antaa tilini yleiseen käyttöön. Voisi olla periaatteessa aika hauskaa. :D

    • Anonyymi

      En halua nähdä koskaan enää ihmistä, joka on minut estänyt Facebookissa tai vastaavassa!

    • Anonyymi

      niin kaveria... niin kaveria...??
      no huh huh!!
      naamatusten jos asiaa... !!
      mutta hullujen saitti ja peukutus on vain niin mukavaa??
      "todellisuutta ei enää osata" virtaaalisuus helpoa vääristellä !!????????

      • Anonyymi

        Jos joku on mut estänyt niin se ei oo mun ystävä silloin!


    • Anonyymi

      tämän huomaa ainakin jos eri koneelta joku kirjautuu

      saat sähköpostin, miltä laitteelta kirjauduttu , ellet tai murtautuja ole
      poistanut sitä asetuksissa ettei tule sähköposteja ollenkaan jopa

      kannataa myös katsoa turvallisuus ja sisäänkirjautuminen asetuksista

      jos siellä lukee "tuntematon laitetyyppi", kuten itse huomasin tänään ja joskus aiemmin, tiedän että jollain on pääsy .. luotan että se on valtion supo viranomainen tai muu. Heitä vastaan ei hyödytä kenenkä tehdä muutoksia kun heillä pääsy ihan ytimiin, eli heti ajantasalla ovat salanamuutoksista ..

      uudet laitteet ja eri täysin fake identiteetin omaksuminen
      ja pankki asiat ym. hoitaa vain erikseen vielä vaikka joku mobiilipuhelin

      näin PITÄISI toimia, ei netissä henkilönä pidä esiintyä, pääsy on viranomaisilla ja muutkin ketä kiinnostaa jos saavat urkittua tunnuksia

      voit vaikka huijaus sisäänkirjautumis sivulle eksyä ja syötät tunnuksesi siihen, sitten sen tietää ulkopuolinen. . näitä ei monet kiireessä tunnista.

      eli ole huolellinen ja katso mitä osoiterivillä lukee, jos https sijaan http, se jo kertoo paljon

      mutta sen jälkeen jos kehittyneempi huijari eli https käytössä, katso osoite kohta tarkemmin ettei siinä ylimääräisiä muualla

      • Anonyymi

        laitteisiisi voi olla kytketty myös key logger, eli näppäimistön näppäilyt tallentava palikka tai ohjelmana

        kannattaa poistaa varmuuden vuoksi kaikki oikeinkirjoituksen tarkistus ym. näppäimistöön liittyvät pois päältä myös, mikä muutenkin nopeuttaa mutta vähentää myös mahdollisuutta että sen ohjelman tarjoajan kautta vuotaa tietoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitteisiisi voi olla kytketty myös key logger, eli näppäimistön näppäilyt tallentava palikka tai ohjelmana

        kannattaa poistaa varmuuden vuoksi kaikki oikeinkirjoituksen tarkistus ym. näppäimistöön liittyvät pois päältä myös, mikä muutenkin nopeuttaa mutta vähentää myös mahdollisuutta että sen ohjelman tarjoajan kautta vuotaa tietoa

        sitten lopuksi jos pakettiauto on pysäköinyt tarpeettoman kauan likellesi, älä käytä silloin langatonta näppäimistöä, sen naputukset yltää tuo kadulta poimimaan..
        tätä ei kovin monen kohdalla tietysti käytetä mutta jos oot tehny oikein häjyjä juttuja, niin kyllä sitten..


    • Anonyymi

      Onko väärin rakentaa talo toisen tontille?

      • Anonyymi

        oma lupa ja oma tupa...!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe