Olen sekoittanut päätäni lisää lukemalla näitä kirjoituksia. Moni voisi olla minulta sinulle ja toisinpäin vaikka en ole kirjoittanut. Voisin tähän laittaa monta asiaa joista voisit tunnistaa itsesi ja vain sinä, mutta tekosi sattuu yhä niin paljon joten en laita mitään. Silti roikun täällä, sydämeni on niin tyhmä se ei voi vain unohtaa vaikka kaikista viisainta olisi. Välillä kaikki ihanat muistot täyttää mieleni kuvittelen että oikeasti välitit ja kaipaat minua yhä. Kun taas toisena päivänä ajattelen, että olet tämmöistä tehnyt ennenkin ja olin taas yksi "uhri"muiden joukossa ja seuraava jo pauloissasi.
Miehelle joka sekoitti elämäni
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä niin pahaa olen mielestäsi tehnyt...?
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen eräästä naisesta jolla tummat hiukset.
- Anonyymi
Milloin nähtiin viimeeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin nähtiin viimeeksi
Kyllä sinä itse tiedät, toivottavasti taas pian nähdään. On jo ikävä sinua nainen.
- Anonyymi
Minne päin Suomea menee?
- Anonyymi
Niin alottaja, kaikki ei ehkä kirjoita sinulle. Neuvoisin myös hankkimaan psyykkistä apua ja sukupuolenkorjausleikkausta. Nykypäivänä ei ole häpeä muuttaa sukupuoltaan, jos tuntuu että on enempi toisen sukupuolen edustaja. On myös ymmärrettävää, että semmoinen aiheuttaa auurta hämmennystä niin itselle kuin lähipiirille ja sukulaisille.
- Anonyymi
Sattuu minuunkin. Kun en voi olla hänen kanssa. Kaikki jäi kesken.
- Anonyymi
Jos olet hän niin...
Tarkoitukseni ei ole satuttaa tai leikkiä kenenkään tunteilla. Oikeasti kun hänet silloin kohtasin, niin sydämeni vain suli. Sellainen nainen josta voisi vain haaveilla. En pysty edes tänne anonyymina avaamaan mitä asioita hänessä näen ja mitä hänessä eniten arvostan ja kaipaan... Jotain niin maagista ja yliluonnollista! Tämä olo minkä hän on aiheuttanut on vain jotain niin raskasta ja sietämätöntä, että joudun välillä ohjaamaan itseäni niihin keinoihin. En pysty kieltämään sitä rakkautta... Kaikki on vain sekaisin ja esteitä ja esteitä ja esteitä. Kirjoitan ehkä lisääkin jos vain siihen kykenen. En uskalla toivoa, koska pelkään eniten että hänet menettäisin...- Anonyymi
Ehkä sinulla joku keino kertoa se hänelle ihan itselleen
- Anonyymi
En usko menetykseesi mutta valjastaa voisit jos rohkenisit häntä mitä tunnet. Esteitä on vain ja aina jos toinen tai molemmat ovat varattuja. Ehkä hyvin yksinkertaisesti sanottu mutta koen sen olevan ainoa ja järkevä este!
- Anonyymi
Minä olen vuosia sitten jo nähnyt unia että minusta ja kaivatustani miehestä tulee pari. En ole aloittaja halusin vaan tähän sinun kommenttiisi vastata 22:21
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vuosia sitten jo nähnyt unia että minusta ja kaivatustani miehestä tulee pari. En ole aloittaja halusin vaan tähän sinun kommenttiisi vastata 22:21
Kauniita unia olet nähnyt. Toivottavasti saatte toisenne, toisin kuin minä... :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia olet nähnyt. Toivottavasti saatte toisenne, toisin kuin minä... :/
Hän valmisti jokin aika sitten yhden toisen kanssa sellaista suolaista hyvää oli kyllä todella hyvää. Pitemmäksi aikaa on mussuteltavaa. 👍👩
- Anonyymi
Samoin tummalle naiselle,edelleen haihattelen perääsi vaikka aikoihin ei ole nähty.
- Anonyymi
Haihattelisipa hänkin minun perääni mutta taisit vastata aloittajalle. 👍👩
- Anonyymi
Onhan sitä tullut hölmöiltyä. Toisaalta ei ole koskaan ollut hyvä olla varsinkaan elämän alkuaikoina aina vituttanut ja edelleenkin vituttaa ja todennäköisesti elämän loppuun saakka.
- Anonyymi
Miksi vituttaa? 👍👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vituttaa? 👍👩
Vapaudenriisto lähinnä vituttaa. Sellainen valtion tarjoama nyt tehdään näin ja nyt näin joka alkaa jo ennen kuin ehtii edes seitsemän täyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaudenriisto lähinnä vituttaa. Sellainen valtion tarjoama nyt tehdään näin ja nyt näin joka alkaa jo ennen kuin ehtii edes seitsemän täyttämään.
Joo no voi höh. Onko jotain esimerkkiä? 😟👍👩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826